Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko flirttailu väärin?

Vierailija
20.11.2014 |

Onko flirttailu ja pitkät keskustelut väärin jos seurustelee? Niin että keskustelukumppani kyllä tietää että toinen seurustelee ja juttu jää keskusteluun. Voiko keskustelussa mennä rajan toiselle puolelle?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen määrittelee itse parisuhteessaan missä se raja kulkee.

Vierailija
2/5 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kertoa flirttailustasi seuruselukumppanillesi? Jos et, niin flirttailu on väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä voin kertoa kumppanilleni flirttailusta ja olen kertonutkin. Hän ei suutu. Mutta työkaverini vetää herneen nokkaan jos flirttailen muiden miesten kanssa vaikka seurustelen. Siksi rupesin miettimään onko se niin väärin. Olen olemukseltani flirtti, flirttailen kaikkien kanssa, myös mukavien naisien. Sitä ei hyväksytä.

Vierailija
4/5 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 10:39"]

No mä voin kertoa kumppanilleni flirttailusta ja olen kertonutkin. Hän ei suutu. Mutta työkaverini vetää herneen nokkaan jos flirttailen muiden miesten kanssa vaikka seurustelen. Siksi rupesin miettimään onko se niin väärin. Olen olemukseltani flirtti, flirttailen kaikkien kanssa, myös mukavien naisien. Sitä ei hyväksytä.

[/quote]

Flirtti on täysin hyväksyttävää, mutta asiossa on aina se mutta. Se ei vaan kuulu kaikkiin tilanteisiin ja olosuhteisiin. Esim. työpaikalla on kyse ammattietikaasta, johon flirtti ei kuulu. Ammattiminään kuuluu vähän muodollisempikäytös, jos haluaa sitä arvostusta.

Vierailija
5/5 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni flirtti ja vastakkaisen sukupuolen kanssa keskustelu eivät ole väärin. Tosin jotain rajaa näissäkin. Esim takapuolen puristelu ei mielestäni ole enää varatulle sopivaa flirttiä. Ja totta kai saa jutella, ei kai tässä missään ääri-islamistisessa valtiossa eletä, jossa nainen saa lähteä kotoaan vain burkhassa?