Siis minkälaisissa läävissä te oikein asutte,
kun oot kateellisia teiniäitien asunnoille???
Eiköhän tänäpäivänä lähes kaikilla on ainakin laminaattilattia? Onhan?
Kommentit (16)
No ei noita uusia asuntoja vielä ihan kaikille kai riitä..?
Itse asun kyllä upeassa 200 neliön kivitalossa joka on ihan itse maksettu, ei tarvittu sossun apua. Surullista jos noilla teiniäideillä ei ole mitään koulutusta tai säästöjä, ei sitä tiedä mitä tulevaisuudessa tapahtuu noiden tukien suhteen.
no eipä ole laminaattialattiaa tämän hetkisessä asunnossa, aiemmissa kylläkin. normaali vuokra-asunto meillä.
Onko laminaattilattia jotain tavoittelemisen arvoista? Kopiseva muovilattia..? ;)
Muovimattolattiavuokra-asunnossa asutaan, sori. En ole eläessäni sossun tukea nostanut vaan muutama vuosi sitten valmistunut maisteri. Tienaan 4000 €/kk ja mieheni 3000 €/kk. Säästämme asumalla vuokramurjussa kunnes on varaa ostaa oma, opiskellessa kituutimme vielä pienemmissä ja huonokuntoisemmissa vuokramurjuissa joissa oli kaikissa muovimatot.
Vanha ok talo, laatta/laminaatti lattiat.
Oikea puulattia olisi parempi, mutta katsellaan sitten kun lapset isompia.
Muovimatto vuokran asunnon lattialla meilläkin. On kyllä niin helppohoitoinen kun olla ja voi. En edes haluaisi laminaattilattiaa. Tää on vielä puujäljitelmäkuviollinen, näkee et on matto vasta kun aurinko paistaa.
Murjussa kyllä, tosin vuokra on kuin paremmassakin.
En ole ikinä asunut asunnossa jossa olis laminaattia :)
Parkettia, muovia, kylppärissä laattaa... on ollut mun vuokramurjuissa. Ja nyt kun itse pääsin valitsemaan, niin laitoin koivulankkua ja linoleumia.
Voisiko joku linkata jonkun teiniäidin asunnon niin pääsisin näkemään mistä puhutaan.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 07:18"]
kun oot kateellisia teiniäitien asunnoille???
[/quote]No ei meillä ole. Vanha muovimatto mutta ei se minun viihtyvyyttäni laske yhtään.
Meiltä löytyy olkkarista laminaattia ja muualta muovimattoa. Ja täytyy sanoa, että minusta muovimatto on parempi. Niitä muuten saa nykypäivänä tosi hyvännäiköisinä kuoseina:)
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 07:18"]
[/quote]
Tuskinpa on kaikilla opiskelijoilla ja vanhuksilla. Mutta mitä niistä, eihän niiden elämänlaadulla ole väliä, pääasia että esim. vangeilla on omat vessat ja ruoka oikein tuodaan lämpimänä omaan pöytään. Vastikkeetta.
Asun nykyisin ihan kivassa talossa, mutta kieltämättä noita teiniäitien asuntoja katsoessa on joskus tullut mieleen, että ei minulla olisi ollut varaa tuollaiseen nuorena.
Mihen kanssa asuttiin kaksin 19 neliön yksiössä. Keittiön kaapit olivat niin vanhat ja yököttävät, että niihin ei mielellään laittanut mitään. Hyllypapereilla yritin vähän parantaa tilannetta. WC/kylppäri oli minimaalisen pieni, enkä mielellään astunut sille lattialle paljain varpain. Minikokoinen istuma-amme oli todella kulunut, samoin wc-pöntöstä ei saanut edes pesemällä puhtaan näköistä.
Oikeastaan kaikki huonekalut ja astiat oli "peritty" sukulaisilta. Vanhaa roinaa siis.
Ihan tyytyväisiä oltiin, enkä edes ajatellut että kuuluisi asua paremmassa kämpässä nuorena opiskelijana.
Meillä on upea 1940-luvulla rakennettu puutalo paremmalla puolella vantaata luonnon helmassa.
onko laminaatti muka jotenkin hieno. Hyvä ja laadukas muovimatto on paljon parempi ja käytössä miellytävämpi. Meillä olohuoneessa tammiparketti ja ois laitettu parketti aulaan ja keittiöönkin mutta lattiat oli korkeammalla ja ovet ei olis auenneet joten laitettiin muovimatto. Maksoi enemmän kuin olohuoneen parketti. Makkareissa laminaatit ja en kyllä tykkää. Harmittaa että tuli laitettua. Kylmät ja kovat.