Kalsarikänniketju
Jutelkaamme mukavia?
Itsellä aukesi korki vasta pari tuntia sitten, mutta nyt alkaa olemaan jo melkoisessa kännissä. Vituttaa aivan vietävästi, että omat työt on viikonloppupainotteisia tällä hetkellä ja on kauhean vaikea saada juopotteluseuraa. Ei kiinnosta baariinkaan lähteä yksin. Yleensä se johtaa vain kiusallisiin tilanteisiin, koska edes humalatila ei itsellä vaikuta ujouteeni. Kävin tässä joutessani digikuvakansiota läpi ja ihmettelin, että ei tässä ole lainkaan sama fiilis kuin katsella kuvia vanhanaikaisesti kansiosta. Siispä täytynee laittaa kuvia tilaukseen. Onko jotain sivustoja joita suosittelette valokuvien kehitykseen? Toimitusajalla ei niin väliä, mutta laatu kuulemma on vaihtelevaa. Mitäs te mietitte?
Kommentit (33)
Jännää olla kalsarikännissä selvinpäin.
Koetko muuten, että sinulla tuollaiset vähän "kummalliset" työrytmit vaikuttavat sosiaaliseen elämään yleensä. Ehkä se on vähän ikäsidonnaistakin, mutta ainakin omissa porukoissa tuo kaveeraaminen tuppaa osumaan viikonlopuille kun muu aika menee opiskellessa taikka töissä. Mitä mukissa? Itselläni tällä hetkellä Brewdogin Punk IPA kun sitä on nyt hirveästi suitsutettu. Onhan tämä hyvää vaikka hieman liian humaloitua.
Tässä sopivan randomi ketju ja kännissäkin olen vaikken kalsareissa. Ostin tänään subin jonka minulle täytti finninaamainen teinipoika. En tiedä, mutta se maistui ihan erilaiselle kuin niiden söpöjen tyttöjen tekemät. Samalta se olisi tietenkin maistunut jos en tietäisi kuka sen täytti. Jännän äärellä.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 01:16"]Tässä sopivan randomi ketju ja kännissäkin olen vaikken kalsareissa. Ostin tänään subin jonka minulle täytti finninaamainen teinipoika. En tiedä, mutta se maistui ihan erilaiselle kuin niiden söpöjen tyttöjen tekemät. Samalta se olisi tietenkin maistunut jos en tietäisi kuka sen täytti. Jännän äärellä.
[/quote]
Hmm mielenkiintoista... Mietitkö että siellä on sen pojan finnimätää vai?
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 01:18"]
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 01:16"]Tässä sopivan randomi ketju ja kännissäkin olen vaikken kalsareissa. Ostin tänään subin jonka minulle täytti finninaamainen teinipoika. En tiedä, mutta se maistui ihan erilaiselle kuin niiden söpöjen tyttöjen tekemät. Samalta se olisi tietenkin maistunut jos en tietäisi kuka sen täytti. Jännän äärellä. [/quote] Hmm mielenkiintoista... Mietitkö että siellä on sen pojan finnimätää vai?
[/quote]
En tainnut sellaista pohtia, mutta "puhtaus on puoliruokaa". Ehkäpä tuo rasvoittunut iho sai minussa jonkin etomisreaktion vaikka itsekin olin kunnon pizzanaama teininä eikä sillä ollut hygienian kanssa mitään tekemistä.
Numero vitonen on Helsingistä. Tarkemmin ottaen Kalliosta.
Minä olen selvin päin kalsarisillani ja saarnaan raittiuden ihanuutta tuolla toisessa ketjussa. Ei vaineskaan, en uskalla ottaa, ettei lähde lapasesta.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 01:27"]Numero vitonen on Helsingistä. Tarkemmin ottaen Kalliosta.
[/quote]
Damn. Kuulostit ihan yheltä mun kaverilta mut ei oo sieltä päi. :D
Itekin olisin juonut valkoviiniä ja joinkin vähän mutta sitten poikaystäväni tulikin yöksi eikä se tykkää että edes nautiskelen viiniä tai olutta hyvän ruoan kanssa keskellä viikkoa, sen mielestä kaikki on säälittävää kännäämistä. Piti laittaa pullo piiloon ja pestä hampaat, no huomenna jatkan rentouttavaa koti-iltaa. Saa jopa päättää mitä katson omasta telkkaristani.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 01:34"]
Itekin olisin juonut valkoviiniä ja joinkin vähän mutta sitten poikaystäväni tulikin yöksi eikä se tykkää että edes nautiskelen viiniä tai olutta hyvän ruoan kanssa keskellä viikkoa, sen mielestä kaikki on säälittävää kännäämistä. Piti laittaa pullo piiloon ja pestä hampaat, no huomenna jatkan rentouttavaa koti-iltaa. Saa jopa päättää mitä katson omasta telkkaristani.
[/quote]
Onko hänellä muutenkin tapana ohjailla tekemisiäsi? Ei niin, että keskellä viikkoa rilluttelu olisi ihan tyypillisintä touhua, mutta jos et ruoan kanssa saa ottaa lasia viiniä niin melkoinen jäärä on kyseessä. Otin muuten subin kanssa maitoa. Jotenkin kalja ei itselle maita ruoan kanssa. Viinit on toinen juttu.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 01:33"]
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 01:27"]Numero vitonen on Helsingistä. Tarkemmin ottaen Kalliosta. [/quote] Damn. Kuulostit ihan yheltä mun kaverilta mut ei oo sieltä päi. :D
[/quote]
Harmillista. Kaveristi on varmasti hyvä jätkä ;)
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 01:42"][quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 01:33"]
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 01:27"]Numero vitonen on Helsingistä. Tarkemmin ottaen Kalliosta. [/quote] Damn. Kuulostit ihan yheltä mun kaverilta mut ei oo sieltä päi. :D
[/quote]
Harmillista. Kaveristi on varmasti hyvä jätkä ;)
[/quote]
On kyllä, ja niin varmasti sinäkin :)
Mä liityn tähän ketjuun, vaikka oonkin pilvessä ja verkkareissa. Ap: mä tilasin kuvia viimeks Ifolorilta ja nyt tulee sähköpostia sieltä pari kertaa viikossa. En tiedä mistä kuvia kannattaisi tilata, mutta tuolta en tilaa enää yhtään mitään.
Vituttaa yli kaiken kaksi asiaa. Se, että ölpät alkaa olemaan finito ja se, että tuo kissan ketale ei osaa päättää kummalla puolella ovea hän tahtoo olla. Kuuntelen musiikkia tässä samalla ja kämppis nukkuu joten oven auki pitäminen lienee pois suljettu vaihtoehto. Älkää puhuko mulle kuulokkeista. Samainen kissan ketale nimittäin pureksi johdon melkein poikki.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 01:38"][quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 01:34"]
[/quote]
Onko hänellä muutenkin tapana ohjailla tekemisiäsi? Ei niin, että keskellä viikkoa rilluttelu olisi ihan tyypillisintä touhua, mutta jos et ruoan kanssa saa ottaa lasia viiniä niin melkoinen jäärä on kyseessä. Otin muuten subin kanssa maitoa. Jotenkin kalja ei itselle maita ruoan kanssa. Viinit on toinen juttu.
[/quote]
No jonkin verran juu. On siinä paljon hyvääkin mutta aika usein on joko välinpitämätön tai komentaa hieman. Mä en taas tykkää maidosta yhtään :D Piimä ja vichy on hyviä. Ja viini ja kalja. Olisin siis juonut ehkä sen yhden valkkaripullon, en edes tule siitä kovin känniin koska esim. ennen baaria joisin paljon enemmän.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 01:49"]Vituttaa yli kaiken kaksi asiaa. Se, että ölpät alkaa olemaan finito ja se, että tuo kissan ketale ei osaa päättää kummalla puolella ovea hän tahtoo olla. Kuuntelen musiikkia tässä samalla ja kämppis nukkuu joten oven auki pitäminen lienee pois suljettu vaihtoehto. Älkää puhuko mulle kuulokkeista. Samainen kissan ketale nimittäin pureksi johdon melkein poikki.
[/quote]
Lähe baariin ja sen jälkeen mee pizzeriaan xD Aamulla tilaat darrakebabit.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 01:49"]
Vituttaa yli kaiken kaksi asiaa. Se, että ölpät alkaa olemaan finito ja se, että tuo kissan ketale ei osaa päättää kummalla puolella ovea hän tahtoo olla. Kuuntelen musiikkia tässä samalla ja kämppis nukkuu joten oven auki pitäminen lienee pois suljettu vaihtoehto. Älkää puhuko mulle kuulokkeista. Samainen kissan ketale nimittäin pureksi johdon melkein poikki.
[/quote]
Ei sun kämppiksel oo lainaa juomia? Jos vaa nappaat ja maksat huomen takasin. Ja nappaa samal kuulokkeetki. Tai sit laita sille kuulosuojaimet.
Ihan on tämäkin kalsarikänneissään. Pitkäviikko oli takana ja nyt on ollut kolmen päivän vapaa ja taas mennään lauantaina iltaan ja putki on viikon yli tiistaille. Että kahden viikon päästä varmaan nähdään taas näissä merkeissä.