Kalsarikänniketju
Jutelkaamme mukavia?
Itsellä aukesi korki vasta pari tuntia sitten, mutta nyt alkaa olemaan jo melkoisessa kännissä. Vituttaa aivan vietävästi, että omat työt on viikonloppupainotteisia tällä hetkellä ja on kauhean vaikea saada juopotteluseuraa. Ei kiinnosta baariinkaan lähteä yksin. Yleensä se johtaa vain kiusallisiin tilanteisiin, koska edes humalatila ei itsellä vaikuta ujouteeni. Kävin tässä joutessani digikuvakansiota läpi ja ihmettelin, että ei tässä ole lainkaan sama fiilis kuin katsella kuvia vanhanaikaisesti kansiosta. Siispä täytynee laittaa kuvia tilaukseen. Onko jotain sivustoja joita suosittelette valokuvien kehitykseen? Toimitusajalla ei niin väliä, mutta laatu kuulemma on vaihtelevaa. Mitäs te mietitte?
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 02:01"]
Mitäs lasissa, mull tuot liköörii
[/quote]
Mitäs likööriä? Minulla tylsästi Nobelaneria. Oikeastaan olisi meillä varmasti likööriäkin, mutta sellaisenaan se ei oikein uppoa.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 02:03"][quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 02:01"]
Mitäs lasissa, mull tuot liköörii
[/quote]
Mitäs likööriä? Minulla tylsästi Nobelaneria. Oikeastaan olisi meillä varmasti likööriäkin, mutta sellaisenaan se ei oikein uppoa.
[/quote]
Salmiakkilikööriä, kyllä helposti uppoaa ja nouse päähä
Viinaa se olla pitää. Tapioksi ristin poikani jos sellaisella joskus siunataan.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 02:31"]
Ahaa hei!! Täällä ollaan taas viinin voimalla :)
[/quote]
Olitko täällä eilenkin? Itsekin viinin voimalla, mutta uusi naama. Olisi minulla ongelmakin. Nimittäin se, että haluaisin lopettaa työt nykyisessä paikassa, mutta en ole löytänyt uutta. Pelkään mukavoituvani jos jään hetkeksikin pois töistä. Mihinkäs aikaan huomenna kello pirisee?
Olen kalsareissa mutta pilvessä, olenko tervetullut keskustelemaan? Pliis?
Siis olen kalsareissa = kalsarit päällä. Ei niiden sisällä. Periaatteessa niiden sisällä, mutta en kokonaan. Kalsarisillani.
Tällä hetkellä on sen verran kova vitutus päällä että voisinpa liittyä seuraanne, mutta raskaus estää. Hyviä kännejä teille!
Riittää puolestani jos sinulla on kalsarit. Sama tuolle pilviveikolle :)
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 01:54"]
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 01:49"]
Vituttaa yli kaiken kaksi asiaa. Se, että ölpät alkaa olemaan finito ja se, että tuo kissan ketale ei osaa päättää kummalla puolella ovea hän tahtoo olla. Kuuntelen musiikkia tässä samalla ja kämppis nukkuu joten oven auki pitäminen lienee pois suljettu vaihtoehto. Älkää puhuko mulle kuulokkeista. Samainen kissan ketale nimittäin pureksi johdon melkein poikki.
[/quote]
Ei sun kämppiksel oo lainaa juomia? Jos vaa nappaat ja maksat huomen takasin. Ja nappaa samal kuulokkeetki. Tai sit laita sille kuulosuojaimet.
[/quote]
Ei ollut ainakaan jääkaapissa. En kyllä muutenkaan kehtaisi lupia kyselemättä ottaa vaikka tuskin se siitä pahastuisi. Kuulokkeet siltä kyllä löytyisi. Mietin miltähän siitä mahtaisi tuntua, että herätän sen kahdelta yöllä ja kyselen kännipäissäni kuulokkeita. Tai vielä pahempaa se yllättäisi minut penkomassa hänen tavaroitaan. Joku baariakin ehdotti, mutta täällä on pilkut tullut jo 01:30 ja lähin kolmeen asti oleva baari olisi junamatkan päässä, mutta ei juna kulje.