Miten kertoa vaimolle pettämisestä?
Niin? Pettänyt siis pari kertaa ja nyt en kestä enää tätä katumusta. Joka kerta kun vaimo kertoo rakastavansa ja kysyy että rakastanhan häntä vielä samalla tavalla kuin ennen, kirpaisee sydämestä valehdella ja sanoa että kyllä.
Totuus on, että en rakasta yhtä paljon enää. Rakkaus on läsnä, mutta ei niin suuresti. Nuoremman naisen kanssa on tullut nähtyä jonkin aikaa.. Miten toimia? Voinko elää valheessa ja jättää kertomatta jos lopetan selän takana puuhailut, vai kerronko ja otan riskin? Entä jos sanon että vain 1 kerta tapahtui? En tiedä, olen rikki...
Kommentit (68)
Jätät pelaamisen ja olet vaimollesi se mies, mikä lupasit olla. Voit kertoa pöljäilysi sitten kun olette molemmat seitsemänkympin korvilla.
Kyllä voi tämänkin keskustelun perusteella sanoa että on paljon naisia jotka ovat itse sikoja, näyttää siltä että on laumaeläin. Mitä v...ittua se kenellekään kuuluu vaikka mies vähän kokeilee muitakin... Onko se teiltä pois?
Ei se vehje siittä kulu, jos vähän muuallakin käy kastamassa.
Matias33 kirjoitti:
Kyllä voi tämänkin keskustelun perusteella sanoa että on paljon naisia jotka ovat itse sikoja, näyttää siltä että on laumaeläin. Mitä v...ittua se kenellekään kuuluu vaikka mies vähän kokeilee muitakin... Onko se teiltä pois?
Menemä Matias sen lohturiepusi kanssa peiton alle itkutumputtamaan, ei sua kukaan kaipaa.
Itsekkäästi petit, salasit ja näyttelit vaimolle ihan muuta kuin olit ja nyt haluat itsekkäästi helpottaa omaa syyllistä oloasi ja räjäyttää kaiken vaimon silmille.
Et ajattele muuta kuin itseäsi. Koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kertaa olet pettänyt? Koska uusi suhde alkoi?
Ei ole mitään suhdetta, mutta vuoden verran olen tapaillut tätä toista.. Nyt pitänyt väliä pari viikkoa ja jättänyt vastaamatta viesteihin (prepaid puhelin siis jolla ollaan oltu kontaktissa). Vaimo odottaa meille 3. lasta ja lapsen tulo on säpsähdyttänyt mut lopullisesti. En kestä tätä. Miten olen tämmöinen hirviö?
Sepä se, ehkä kannattaisi mennä itseesi vihdoin. Tuollaisenko elämän halusit? Kolmas lapsi syntyy tuollaiseen tilanteeseen? Miksi edes halusitte kolmannen?
On pahempiakin ollut. Itselleni syntyi eka lapsi kun mulla oli varmaan 5 tyttöystävää... Yksi heistä oli tehnyt puoli vuotta aiemmin abortin mun lapselle. Syntyi toinen ja kolmas, naimisiin, se loppu elämän talolaina. Vieläkin mulla naisia tulee ja menee kokoajan elämässä. Ehkä 20-30 vierasta naista ollut tässä vaimon kanssa yhdessä olon aikana.
Mihin se rohkeus nyt hävisi? Johan olit rohkea ja petit!!!
Rohkeasti kertomaan, muuten sotket elämäsi pahemmin.
Nähty ja koettu.