Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli suppattelusta /kiusaamisesta? Kyseessä AMK t

Vierailija
29.09.2021 |

Ja aikuisryhmässä ollaan, ryhmässä 70% yli 30v.

Taustalla koulukiusaamista teininä, todella vaikea antaa olla, olen todella herkkä. Päälle päin anna itsevarman kuvan.

Tilanteet yleensä niin, että henkilö puhuu minusta, muka hiljaa muille, mutta pitää huolen että kuulen. Alan silloin yleensä puhumaan vierustoverille kovaäänisestä, etten muka edes huomaa tilannetta. Kotona sitten vatvon, kuinka huonon olen, vääränlainen ja teen asiat väärin.

Miten antaa vaan olla, olen kuitenkin 40v,joten pitäisi jotain kovuutta löytyä. Mutta ei.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
2/3 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet kysymään suoraan supattelijalta, että "ai mitä, sanoitko mulle jotain?" Laitat vaan supattelijat puhumaan sulle suoraan, harvempi siihen pystyy ja luultavasti lopettavat, kun tilanteesta tuleekin heille hankala. Jos kuulet jotain kritiikkiä itsestäsi, mene siitäkin puhumaan suoraan puhujan kanssa ja esitä toive, että asiat puhuttaisiin kasvokkain eikä selän takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meet kysymään suoraan supattelijalta, että "ai mitä, sanoitko mulle jotain?" Laitat vaan supattelijat puhumaan sulle suoraan, harvempi siihen pystyy ja luultavasti lopettavat, kun tilanteesta tuleekin heille hankala. Jos kuulet jotain kritiikkiä itsestäsi, mene siitäkin puhumaan suoraan puhujan kanssa ja esitä toive, että asiat puhuttaisiin kasvokkain eikä selän takana.

Tämä täytyy tehdä. Ujona haastavaa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan