mitä mun pitäs tehä
mun kolme ystävääni haluais olla mun kaa välkällä, niin että oltas nelistään. Mut mä en haluu olla niitten kaa. Sen sijaan haluun olla mun yhden toisen kaverin kaa, (sanotaan vaikka Roosa) enkä näiden kolmen kanssa nelistään. nää kolme koko aika kyselee multa et voisinko olla ees yhen välkän niitten kaa. oon sanonu nille et haluisin aina välkät olla Roosan kaa kun ollaan kumminkin eri luokalla. Oon tosiaan näitten kolmen kaa samalla luokalla joten voidaan olla nelistään vähän niiku oppitunnin aikana ja voin sit välkil olla Roosan kanssa. Mut nää kolme jatkaa vaan koko aika sitä et ”ees yks välkkä” ”se ei oo paljoo” .
Mitä mun mitäs sanoo näille kolmelle? Silleen et se kumminkaan ei ois ilkeetä?
Kommentit (16)
mut mitä mun pitäs sanoo näille kolmelle syyks?
Vierailija kirjoitti:
mut mitä mun pitäs sanoo näille kolmelle syyks?
Se, ettet näe Roosaa tunnilla. Sano, että olet silti niiden kolmen muun kaveri, vaikka oletkin myös Roosan kaveri.
Älä muuten kauheasti vietä aikaa tällä palstalla, täällä on tosi tylsiä kommentteja ja voi tulla paha mieli. Ole vaikka sen Roosan kanssa mieluummin.
Ja miksette te kaikki pissaliisat voi olla kimpassa välitunnilla? Ihme paskaa taas.
joo siis ei mua yhtää kiinnosta mitä nää muut sanoo kunhan joku vaa nyt auttais mua xD
Miksei Roosa näe muita luokkalaisiasi? Yritätkö omia Roosaa?
Vierailija kirjoitti:
Koska muut todennäköisesti sorsii Roosaa, ja koittavat myös saada aloittajan pois hänen seurastaan.
Sun kandee pysyä hyvissä väleissä kaikkien kanssa. Eli välillä Roosan, välillä sen porukan ja välillä toisten kaa.
Pystytkö kulkemaan koulumatkat joko Roosan tai näiden kolmen muun kanssa ja sitten vastaavasti toisin päin välitunneilla? Olisiko siinä mitään järkeä?
Vierailija kirjoitti:
en yritä, Roosakin haluaa olla mun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
mun pikkuveli on ilkee
?
Kyllä tässä ketjussa on jo autettu ap:tä. Yritä jotain näistä keinoista.
Oot vaan sen Roosan kans. Jos ne muut vielä kiusaa sua, se on kiusaamista.