Hän oli maailman paras pop-muusikko. Vielä olisi ollut paljon annettavaa musiikin saralla, kun aina tuli hittiä hitin perään.
Hänellähän on aivan upea ääni, niin miellyttävän pehmeä ja itse teki kappaleensa, toisin kuin moni muu. Lisäksi ulkonäössäkään ja luonteessa ei ole valittamista.
Hän oli maailman paras pop-muusikko. Vielä olisi ollut paljon annettavaa musiikin saralla, kun aina tuli hittiä hitin perään.
Hänellähän on aivan upea ääni, niin miellyttävän pehmeä ja itse teki kappaleensa, toisin kuin moni muu. Lisäksi ulkonäössäkään ja luonteessa ei ole valittamista.