Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mies tarkottaa kun sanoo suihinoton jälkeen että..

Vierailija
19.11.2014 |

"Meinas tajua lähteä." ja toiinen että "Tuntuu kun kulli lähtis irti" :D

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meinas taju lähteä",etkö ymmärrä ihan selvää suomea??

Vierailija
22/35 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 23:09"]

"Tuntuu kun kulli lähtis irti"

[/quote]Mitä itse mahtaisit meinata jos sanoisit "Tuntuu kuin pillu repeis."
[/quote]

Mä sanon miehelle aina välillä noin rajumpien leikkien jälkeen...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on miesten koodikieltä. Taju lähtee tarkoittaa huonoa suohinottoa, jossa on imetty liikaa. Kulli irti tarkoittaa miesten kielellä sitä, että yrittävät tulla mahdollisimman pian, koska suihinotto on niin huono ja väkivaltainen, että tuntuu siltä että kulli lähtee irti. :(

Vierailija
24/35 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 23:47"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 23:09"] "Tuntuu kun kulli lähtis irti" [/quote]Mitä itse mahtaisit meinata jos sanoisit "Tuntuu kuin pillu repeis." [/quote] Mä sanon miehelle aina välillä noin rajumpien leikkien jälkeen...?

[/quote]

Mä aina synnytyksen jälkeen.

Vierailija
25/35 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/35 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorituksesi on ollut keskitasoa, mikäli mies pystyy muodostamaan lauseita ja sanomaan jotain suihinoton jälkeen. Tavoitteena on imeä mies tajuttomaksi, niin voit itse sitten katsella salkkareita rauhassa.

Vierailija
27/35 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 23:54"]

Tuo on miesten koodikieltä. Taju lähtee tarkoittaa huonoa suohinottoa, jossa on imetty liikaa. Kulli irti tarkoittaa miesten kielellä sitä, että yrittävät tulla mahdollisimman pian, koska suihinotto on niin huono ja väkivaltainen, että tuntuu siltä että kulli lähtee irti. :(

[/quote]
Tuskin kun haluaa sitä aina lisää.(;

Vierailija
28/35 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. Tules imee mun tykkii niin kuulet mitä sanon

Vierailija
29/35 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mies on mouka ja annettu hoito keskinkertainen yritelmä.

Vierailija
30/35 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 23:40"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 23:25"]

Hohhoijaa, eikö riitä jos mies kehuu, pitääkö täältä vielä kehuja hakea. Ok, olet todella hyvä ottamaan suihin, jatka samaan malliin.

[/quote]Mikä tässä nyt niin kaivertaa ja ärsyttää? En ole ap, mutta tällaiset kommentit saavat hymyilemään vähän - aivan kun olisit katkera? :-D

[/quote]

No jos on ihan eka kertaa imuttanut miehisiä alueita niin tottahan tuollaiset kehut säväyttää ja kihelmöi mieltä mutta jos on jo sen verran ikää että on noita kehuja kuullut elonsa aikana jo vähän useamman kerran ja mahdollisesta useammalta mieheltä niin tämmöiset aloitukset todellakin saa sellaisen "hohhoijaa no jeejee kun on ihquuuu" reaktion aikaan. Newsflash: kaikki miehet tykkää suihinotosta.

Vierailija
31/35 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kehu, toka ei.

Mies

Vierailija
32/35 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautinnollinen seksi missä laukeaminen naisen pillun sisään tai ulkopuolelle tuottaa minulle usein kohonneen sykkeen ja hyvin kevyttä väsymyksen tunnetta, on tietysti oikein mukavaa, mutta...

parhaimmat laukeamiset suuhun (useammin kuin joka kolmas kerta) tuottavat hyvin korkean sykkeen, lievän hengästymisen ja voimakkaan väsymyksen tunteen... ei nyt tajuttomuutta kuitenkaan. Mutta se nautinto minkä näistä saa on yksinkertaisesti parhaita nautintoja mitä elällä on tarjota. 41vm

Vierailija
33/35 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 10:41"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 23:40"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 23:25"]

Hohhoijaa, eikö riitä jos mies kehuu, pitääkö täältä vielä kehuja hakea. Ok, olet todella hyvä ottamaan suihin, jatka samaan malliin.

[/quote]Mikä tässä nyt niin kaivertaa ja ärsyttää? En ole ap, mutta tällaiset kommentit saavat hymyilemään vähän - aivan kun olisit katkera? :-D

[/quote]

No jos on ihan eka kertaa imuttanut miehisiä alueita niin tottahan tuollaiset kehut säväyttää ja kihelmöi mieltä mutta jos on jo sen verran ikää että on noita kehuja kuullut elonsa aikana jo vähän useamman kerran ja mahdollisesta useammalta mieheltä niin tämmöiset aloitukset todellakin saa sellaisen "hohhoijaa no jeejee kun on ihquuuu" reaktion aikaan. Newsflash: kaikki miehet tykkää suihinotosta.

[/quote]

Tuskin ainakaan, jos mä teen sen. En voisi kuvitella mitään kuvottavampaa.

Vierailija
34/35 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni osaa imuttaa tosi hyvin. Välillä hän nuolee kaluani ja taas imuttaa ja loppuunasti, kyllä meinaa taju lähteä. Vastaavasti nuolen vaimoni pillun ja klitoriksen siten että hän saa monta orgasmia peräkkäin, sitten hänkin tuumaa että teki niin hyvää että meinasi lähteä tajuM50+.

Vierailija
35/35 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meidän kielessämme olemassa sana kiitos. Senkin voi sanoa KIITOs!!! (ovi on tuolla) tai kiitos ja pienoisen hyvänolon tunteen voi nähdä sanojan kasvoilta ja saat ehkä jopa jäädä ainakin toviksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä