Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras vibraattorisi?

Vierailija
06.03.2010 |

Kertokaa kokemuksenne vibroista. Erityisesti Layaspot, delfiini, kaalimato, Lilo Gigi ja helmivibrat kiinnostavat.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rujo, mutta aivan paras!

Vierailija
2/5 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Delfiini ei ainakaan mua miellytä, en ymmärrä sen ylistystä lainkaan.

Kaalimato on takuutyydyttäjä, mutta aika hintava. Mulla ainakin vibroista eniten käytössä. ;)

Hitachi Magic Wand on myös hyvä hieromalaite, mutta todellakin raju vehje! Sillä saa ihan mahtiorkut, mutta on aika iso investointi (joskin huomattavasti pitkäikäisempi kuin paristokäyttöiset vibrat), äänekäs ja mulla ainakin vie tunnon klitasta (tykkäänkin aika hellästä kosketuksesta).

Lady finger on myös yllättävän hyvä, vaikka onkin todella mitättömän näköinen, joskus oon saanut kaupanpäälle muista ostoksista (en varmaan muuten ois harkinnutkaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Hitachi Magic Wand. Aito hieromalaite eikä mikään rimpula. Mitä merkitystä on hieromalaitteen ulkonäöllä? Ei siitä delfiinin tai kaalimadon ihqusta väristä ja söpöydestä mitään orkkuja saa.

Vierailija
4/5 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin aikoinaan paljon tuollaista "kunnon" hieromasauvaa. Kyllähän sillä nopeasti ja tehokkaasti hoiti laukeamisen, mutta nykyään suosin hitaampaa omahuvia ;) Siksi siis kyselin noista perusvibroista :) Laitoin tilaukseen Lelon Gigin kokeilun vuoksi. Kaalimato jäi kiinnostamaan.

ap

Vierailija
5/5 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää isompaa dildoa, kuin esim. oman miehen penis, niin tuntuuko se penis enää sitten miltään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan