Täydellinen ristiäiskutsu kortti!
Nyt sen keksin, ja siinä se on! Söööööötti!
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 21:12"]
... ja ennenkuin joku pilkunnussija kerkee paikalle viisastelemaan, korjaa itse otsikkoni;
ristiäis kutsukortti, siis. Ap
[/quote]
Ai näinkö korjasit, heh.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 21:12"]
... ja ennenkuin joku pilkunnussija kerkee paikalle viisastelemaan, korjaa itse otsikkoni;
[/quote]
Ai näinkö korjasit, heh.
[/quote]
Hajosin ihan totaalisesti nauramaan ap:n "korjausta"
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 22:26"]
Ristiäiskutsukortti?! Ei oo tosi. On kyllä jo naurettavaa. Kyllä se soitto tekstari tai naamatusten kutsu riittää. Lähetättekö kutsukortin kun pyydätte kahville noin yleensä?
[/quote]
Nyt on kyse uuden ihmisen juhlimisesta, hänelle nimen antamisesta, ei ole sama kuin kaveri kävisi kahvilla. Ja tuo korjausteksti ei ole minun kirjoittama. T: oikea ap
Täällä kun kuka vaan voi kirjoittaa tekstinsä perään ap.
Mä askartelin meille viel hienommat sori ;)) mut hieno tuokin ! Oliko vaunu valmis kuva ?
Ei valmis, itse suunnittelin joka osan ja liimailin vaunun osat yhteen! Ap
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:54"]Ei valmis, itse suunnittelin joka osan ja liimailin vaunun osat yhteen! Ap
[/quote]
No tosi hieno kyllä. ! Oot taiteellinen
Kiitos 5. Tuli huikea fiilis kun sain nää aikaan, loput on melko samanlaisia, hieman eri väreillä ja kuoseilla vaunut ja tie, ja erilaisilla timanteilla koristellut. Kun teki miten vain, niin tuli niin hienoja että!!!!
Ostin Prismasta skrättäysvihkosen, missä oli tuollaisia ihania papereita, oli helppo saada suloisen näköistä :) Ap
Mitä tossa lukee tolla harmaalla tekstillä? :)
No jaa, makuja on monia :) liian imelä mulle..
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 21:04"]Mitä tossa lukee tolla harmaalla tekstillä? :)
[/quote]
Hops, zoomasin ja siinö lukikin Kutsu.. :D
Imelä tän on tarkotus ollakkin, tämä prinsessa oli salaa niin toivottu mutta täysin ylläri, edellinen tyttö syntyi miehen sukuun 60 vuotta sitten!
Että nyt ei mahda imellyksille mitään! :D Ap
Nyt tuo kutsu leijuu irrallisena. Taivuta vaunun sankaa reilusti alemmaksi. Pudota "kutsu"-neliötä alemmaksi ja oikealle. Näin kutsu ja vaunu ovat yhtenäinen elementti, eikä irraallaan leijuvia lappusia. Valitse kutsun taustaväriksi väri, jolla saat yhteyden vaunuihin.
Ristiäiskutsukortti?! Ei oo tosi. On kyllä jo naurettavaa. Kyllä se soitto tekstari tai naamatusten kutsu riittää. Lähetättekö kutsukortin kun pyydätte kahville noin yleensä?