Ei se Life of Silja miehen rahoilla elä,itse maksoi huonekalutkin
Sai kyllä järkevän kuvan hänestä kysymyspostauksen ja kommenttien perusteella. Harva pysyy noin hyvin väleissä että koirakin hoidetaan eikä exää mustamaalata. Mutta joo,netti ei kerro kaikkea....tässä vaan fiilikset kun noita keskusteluja lukenut että mies elättää-siljahan jäi itse yksin kämpän vuokraa maksamaan.
Kommentit (11)
No vautsi vau sentään, pitäskö sille nyt joku palkinto antaa?
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 23:43"]No vautsi vau sentään, pitäskö sille nyt joku palkinto antaa?
[/quote]
Wtf.... haloo aikuiset ihmiset:D
Ei se Silja sanonut missään että olisi ostanut kaikki huonekalut. Ehkä Jyrikään ei tarvitse kaverillaan bunkatessaan koko irtaimistoa. Siljan tietävänä huomaa kyllä että blogiin kaunistellaan asioita.
No en kyllä ole koskaan kenenkään muunkaan bloggarin kuullut mustamaalaavan exäänsä julkisessa blogissa. Eikai kukaan sellaista tee. Saattaahan Silja kavereilleen oikeassa elämässä mustamaalata, mistä me tiedämme? Blogi nyt on aina sellaista nättiä kulissia, niinkuin kuuluukin.
Toisekseen, se että huonekalut on Siljan, ei kerro mitään maksajasta. Ihan hyvinhän on voinut vanhemmat maksaa tms. En lähtisi analysoimaan sitäkään blogin perusteella.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 03:32"]Ei se Silja sanonut missään että olisi ostanut kaikki huonekalut. Ehkä Jyrikään ei tarvitse kaverillaan bunkatessaan koko irtaimistoa. Siljan tietävänä huomaa kyllä että blogiin kaunistellaan asioita.
[/quote]
Sanoi;et olekaan niin tarkka kuin luulet:)
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 03:34"]No en kyllä ole koskaan kenenkään muunkaan bloggarin kuullut mustamaalaavan exäänsä julkisessa blogissa. Eikai kukaan sellaista tee. Saattaahan Silja kavereilleen oikeassa elämässä mustamaalata, mistä me tiedämme? Blogi nyt on aina sellaista nättiä kulissia, niinkuin kuuluukin.
Toisekseen, se että huonekalut on Siljan, ei kerro mitään maksajasta. Ihan hyvinhän on voinut vanhemmat maksaa tms. En lähtisi analysoimaan sitäkään blogin perusteella.
[/quote]
"Olen itse maksanut kaikki huonekalut ".
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 03:51"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 03:34"]No en kyllä ole koskaan kenenkään muunkaan bloggarin kuullut mustamaalaavan exäänsä julkisessa blogissa. Eikai kukaan sellaista tee. Saattaahan Silja kavereilleen oikeassa elämässä mustamaalata, mistä me tiedämme? Blogi nyt on aina sellaista nättiä kulissia, niinkuin kuuluukin. Toisekseen, se että huonekalut on Siljan, ei kerro mitään maksajasta. Ihan hyvinhän on voinut vanhemmat maksaa tms. En lähtisi analysoimaan sitäkään blogin perusteella. [/quote] "Olen itse maksanut kaikki huonekalut ".
[/quote]
... osamaksulla? :D
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 08:23"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 03:51"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 03:34"]No en kyllä ole koskaan kenenkään muunkaan bloggarin kuullut mustamaalaavan exäänsä julkisessa blogissa. Eikai kukaan sellaista tee. Saattaahan Silja kavereilleen oikeassa elämässä mustamaalata, mistä me tiedämme? Blogi nyt on aina sellaista nättiä kulissia, niinkuin kuuluukin. Toisekseen, se että huonekalut on Siljan, ei kerro mitään maksajasta. Ihan hyvinhän on voinut vanhemmat maksaa tms. En lähtisi analysoimaan sitäkään blogin perusteella. [/quote] "Olen itse maksanut kaikki huonekalut ".
[/quote]
[/quote]
Terveisin av mamma 150 000 tuloilla noinkun yli puolet täällä av lla?
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 08:23"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 03:51"]
[/quote]
[/quote]
Mitä väliä sillä on vaikka maksaisi osamaksulla...? Onko se jotenkin huonouden merkki? Itse opiskelijana haluaisin uuden läppärin hajonneen tilalle ja ajattelin odottaa jos joulun jälkeen olisi alennuksia ja ostaa vieläpä osamaksulla. Hui kamala!