Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksityinen hammaslääkäri oulussa

Vierailija
19.11.2014 |

Niin, siis mikä on paras yksityinen hammaslääkäri Oulussa tai lähiympäristössä? Onko kokemuksia?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kuulla kokemuksia kun pitäisi varata aikaa johonkin. 👍

Vierailija
22/29 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limingantullin Dent on erinomainen. Olen käynyt siellä nuorehkon hammaslääkärinaisen vastaanotolla. Tyytyväinen saamaani hammashoitoon, hintaan ja palveluun. Suosittelen, jos hampaita tarvii remontoida :)

Vierailija
24/29 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas on hyviä kokemuksia kunnallisesta hammashoidosta. Furkassa olen käynyt oikomishoidossa ja Hesburgerin talossa tosin viimemainitussa kävin lapsena. Kaikista hyviä kokemuksia.

Vierailija
25/29 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aariasta huonoja kokemuksia. Ensinnäkin se nyt että rahastetaan omien virheiden korjaamisesta.

Vierailija
26/29 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukadun Hymy aivan mainio paikka! Hyvät tarjoukset ja aina hyvin ystävällinen ja hyvä palvelu! 

Vierailija
27/29 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärikeskus Furka on hyvä. Myös Astiassa olen joskus käynyt, sekin oli hyvä. Muista ei kokemuksia....

Vierailija
28/29 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Andantea ja Joelia, kun en muiden hammaslääkäreiden luona heillä ole käynyt. J tekee työn rauhallisesti ja tarkasti. On myös ystävällinen ja jaksaa kertoa työvaiheista, mitä on milloinkin tekemässä. Hän teki myös nätin paikan, eli hampaan muoto pysyi hyvänä eikä jäänyt korottamaan. Hyvänmuotoiseen paikkaan ei kaikki hammaslääkärit panosta.

Andante myös päivystää esim. viikonloppuina, mutta silloin tulee lisämaksua, muistaakseni 69 euroa. Toisaalta jos on hammas tosi kipeä tai pahasti lohjennut, niin siitä mielellään maksaa sen ylimääräisen päivystysmaksun, että saa hampaan kuntoon.

Vierailija
29/29 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andante on muuten ok, mutta ihmettelen, että ottavat ns. suppean tutkimusmaksun silloinkin kun menee yhden hampaan vihlonnan vuoksi paikkaukseen ja ko. hampaasta otetaan röntgen, josta selviää vihlonnan syy.

Siis ei muka riitä, että asiakas maksaa sen röntgenin, vaan lisäksi vielä pitää maksaa se suppea tutkimus. On vain  muutaman minuutin homma selvittää se vihlonnan syy, puhallus hampaaseen ja röntgen,  hinta yhteensä yli 75 euroa. Siihen vielä puudutus, paikkaus ja toimistomaksu, niin hinta olikin hyvin lähellä 200 euroa.  Hyvää työtä, mutta ärsyttää moinen rahastus, joten ei kiitos enää sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan