Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
Kysymys naisille parhaasta seksikokemuksesta
12.08.2008 |
Täällä(kin) on paljon puhetta kulliin koosta. Kysymys naisille:
jos ajattelette parasta seksikokemustanne oliko äijällä myös suurin kokemanne vehje?
Kommentit (4)
Kumppanien varustuksen koolla ei ole ollut mitään yhteyttä seksin laadun kanssa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta toistaiseksi suurin kalu sattui kohdalle ekakerralla. Myöhemmin olen kyllä monta kertaa unelmoinnut uusinnasta. Muilla kokemuksillani on ollut aikalailla samankokoiset, joten erot ovat syntyneet aivan muista asioista.
Olen kohdannut tositoimissa kahdesti ison, ja ne on olleet ennemminkin vähän tuskaa kuin mukavia kokemuksia. Kuten jo kakkonen? taisi vastatakin, se paras seksikokemus on syntynyt ihan muista asioista kuin kalun koosta :)
Alue: Seksi
Kyllä isolla saa varmasta orgasmin, ainakin minä. Minulla on ollut kaksi miestä joilla oli todella iso, ja kyllä oli takuuvarma tyydytys mutta paras seksikokemus on muutakin kuin orgasmi. Minulle se on intohimoinen, eroottinen leikki joka huipentuu orgasmiin, ihmisen kanssa jota rakastan ja haluan.Siihen kuuluu eroottinen jännitys, hyväilyt, toisen hidas kiihottaminen vastavuoroisesti ja kiireetän nautiskelu, joskus pikainen intohimoinen pano. mUtta paras seksikokemus on ollut tuollainen pitkä juttu- nykyisen miesystäväni kanssa. Rakastan hänen varustustaan joka on sellainen isohko ja paksuhko ja mies jossa se on kiinni on komea, miehekäs mies, nam.