Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

silikonit

Vierailija
19.11.2014 |

Hei, olen ajatellut hankkia silikonit pienten rintojeni vuoksi. Onko kokemuksia puolesta / vastaan? En halua arvostelua vaan aitoja kokemuksia

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta, laitoin pitkän imetyksen jälkeen. Sain saman kuppikoon kun imetysaikana, pienempää ei voitu laittaa koska nahka oli niin venynyt maidosta. C kuppi tuli, hyvät on ja luonnollisen näköiset. Luonnollisuus tosin johtuu varmasti tuosta imetyksen eläyttämästä ihosta, siitä kun ei enää kovin plastisen näköistä saa. Huomaan its kyllä eron normirinnan ja silikonin erolla, mutta minä otin mielummin nämä kun aa nahkapussit.

Vierailija
2/8 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtaisia kokemuksia ei ole, mutta pari läheistä ystävääni ovat sellaiset itselleen hankkineet. Molemmat olivat alunperin täysin lautoja, ja nykyään silikonien hankkimisen jälkeen heidän itsetuntonsa on noussut ns. normaalille tasolle. Eli tissien hankkiminen on ollut hyvä ja oikea päätös. Kyseessä heillä siis n. b-c-kupit, eikä mitkään jäätävät pallot. Toinen otti Virossa ja toinen Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa itsetuntoa ei kirurgin veitsellä korjata

Vierailija
4/8 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonit on purkkapatentti

Vierailija
5/8 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä oli juuri niitä kommentteja joita en tarvitse. Itsetuntoni on varmasti vahvempi kuin sinun, olit mies tai nainen

Vierailija
6/8 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota, jos pelkän koon takia meinasit.

Vierailija
7/8 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa itsetunto voi nousta plastiikkakirurgialla, tästä tekee eräs suomalainen antropologi par aikaa tutkimusta.

Vierailija
8/8 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut.Lasten teon ja laihduttamisen jälkeen(normaalipainoon bmi 22) rintakudos surkastui täysin. Jäljelle ei jäänyt mitään paitsi nahkarepaleet. Implanttini tekee rinnoista nyt ihan normaalin 75C:n ja nahkaa oli sen verran kuitenkin etteivät ole pinkeät.Pisaran malliset Implantit ovat osittain lihaksen alla. Olen ollut tyytyväinen ja suomessa laitoin. Mutta en missään tapauksessa ikinä suosittelisi kovin nuorelle ja jolla ei ole kaikki lapset tehtynä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä