Hesen yritys paikata imagoa
Lahjapaketti, jossa on mm. karkkia, ja kiitoskortti omistajapariskunnalta. Kukahan tuolla on HR-puolella vastuussa, sillä ajatuksena todella typerä. Laittakaa ne ongelmakohdat kuntoon ensin, ja vasta sitten myöhemmin jotain piristyksiä, kun niitä ei enää liitetä tähän kohuun. Ja viestintäpäällikkö valittaa, kun lahjasta ei ole tullut palautetta. Siinä saa ihmetellä...
Anonyymi palautekanava aiottu ottaa käyttöön. Aiottu. Aika surkeaa touhua Hesen johtoportaassa. Kas kun eivät antaneet lahjaksi Hesen alennuskuponkeja. :P
Kommentit (121)
Aivan upea ele Hesburgerilta.!
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
Vierailija kirjoitti:
Mummu ja pappa yrittävät nyt omalla kuvallaan ja parilla kettukarkilla hyvitellä työntekijöitään. Hilpeä yhdistelmä patruunakulttuuria ja vanhoja naakkoja, joilla ei ole aavistustakaan kuinka tämän levelin firman kriisiviestinnän kuuluisi toimia.
Ei ollut patruunakulttuuri tuollaista orja-meininkiä. Silloin vielä pidettiin työntekijöiden hyvinvoinnista huolta. Oli omistusasunnot ja mökit kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
No me saatiin sähköpostiin kiitoskortti jonka voi itse tulostaa. Suklaa olis maistunut kyllä. Hyvä Hese!
Mä en ymmärrä miksi täytyy "palkita" mahdollisimman halvalla, mielellään ilmaiseksi. Hesellä olisi ollut varaa ostaa joka työläiselle ihan oma kori. Sairaaloillakin varmasti olisi ollut mahdollisuus tulostaa ne kortit ihan itse ja jakaa hoitajille. Oman sädekehän kiillotusta kaikki tuollainen suurella medahuomiolla jaettu ilmaisryönä.
Kyllä on puliveivarin näköinen pariskunta, hyi että sylettää oikein.
Kuvasta tulee mieleen rikastunut pyramidihuijaus-pariskunta. Puuttuu vain setelit tyhjältä pöydältä.
Onko ihme, jos ei hesemättö maita,
kun sitä tarjoo tää pariskunta saita.
(Jos Pyhimys käytät tätä, muista laittaa rojaltit mulle!)
Tällä nyt vaan peitellään sitä, että varsinaisille ongelmille ei ole tehty mitään.
Aito ja vastavuoroinen keskustelu henkilökunnan ja työnantajan välillä puuttuu.
Mikään kiitoskortti tai suklaalähetys ei auta, jos henkilökunnalla on edelleen kokemus että heitä ei kuunnella tai heidän esille tuomiin epäkohtiin puututa.
Henkilökunta pitäisi jotenkin pystyä osallistamaan oman työnsä ja työympäristön kehittämiseen, eikä vain sanella ylhäältä päin käskyjä.
Hessu ei osaa työaikasuunnittelua.
Vierailija kirjoitti:
Ihme kitinää taas. Joku on jaksanut lehdistölle parkua kun on niin raskasta työssä josta maksetaan palkkaa. Siitä lähti joukkolynkkaus liikkeelle. Nyt työnantaja pyytää anteeksi (niin mitä??) ja lähettää suklaata niin eikös taas joku kitise. Koskaan ei voi olla tyytyväinen.
Tyytyväinen mihin??
Ongelmiin ei ole tuotu mitään ratkaisua.
Henkilökunta toivoi muutosta johtamiskulttuuriin ja työtaakan kohtuullistamista. Saivat sitten suklaata. Siihenkö pitäisi tyytyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No me saatiin sähköpostiin kiitoskortti jonka voi itse tulostaa. Suklaa olis maistunut kyllä. Hyvä Hese!
Mä en ymmärrä miksi täytyy "palkita" mahdollisimman halvalla, mielellään ilmaiseksi. Hesellä olisi ollut varaa ostaa joka työläiselle ihan oma kori. Sairaaloillakin varmasti olisi ollut mahdollisuus tulostaa ne kortit ihan itse ja jakaa hoitajille. Oman sädekehän kiillotusta kaikki tuollainen suurella medahuomiolla jaettu ilmaisryönä.
Tämä. Mun miehen työnantajalla on kiva tapa palkita. On siis työkaluja myyvässä tukkumyymälässä töissä. Siellä työnantaja ihan satunnaisesti lähettää kaikille työntekijöille tuotteita. Yleensä omia, eli siinä mielessä ilmaisia. Mutta ne on hyödyllisiä.
Ajatus toki on se, että myyjät tutustuvat tuotteisiin jne mutta nytkin saatiin laatikollinen myyntiin tulevia oikeasti tehokkaita ekopesuaineita. Niillä siis oikeasti tekeekin jotain ja niistä on rahallista hyötyä (ei tarvitse ostaa pesuaineita). Eikä tästä tarvinnut pitää mitään inforilaisuutta, koska tämä on ihan tavallista huomioimista.
Suklaassa on paljon energiaa, sillä jaksaa tehdä ilman taukoja. Eikä pissatakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Mun miehen työnantajalla on kiva tapa palkita. On siis työkaluja myyvässä tukkumyymälässä töissä. Siellä työnantaja ihan satunnaisesti lähettää kaikille työntekijöille tuotteita. Yleensä omia, eli siinä mielessä ilmaisia. Mutta ne on hyödyllisiä.
Ajatus toki on se, että myyjät tutustuvat tuotteisiin jne mutta nytkin saatiin laatikollinen myyntiin tulevia oikeasti tehokkaita ekopesuaineita. Niillä siis oikeasti tekeekin jotain ja niistä on rahallista hyötyä (ei tarvitse ostaa pesuaineita). Eikä tästä tarvinnut pitää mitään inforilaisuutta, koska tämä on ihan tavallista huomioimista.
Tää on kiva. Koska asiakkaat aina kysyy, olenko käyttänyt itse tuotetta. Niin siihen on sitten tylsä vastata etten ole, mutta olen saanut paljon hyvää palautetta. Vastaan aina silti rehellisesti asiakkaille, kun mä nyt oon tällainen suomalainen. Mutta kun ei mikään palkka riitä testaamaan kaikkia kaupan tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Suklaassa on paljon energiaa, sillä jaksaa tehdä ilman taukoja. Eikä pissatakkaan.
Ja saadaan uutta reipasta työvoimaa, kun vanhat lihoo ja lähtee pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kiva. Koska asiakkaat aina kysyy, olenko käyttänyt itse tuotetta. Niin siihen on sitten tylsä vastata etten ole, mutta olen saanut paljon hyvää palautetta. Vastaan aina silti rehellisesti asiakkaille, kun mä nyt oon tällainen suomalainen. Mutta kun ei mikään palkka riitä testaamaan kaikkia kaupan tuotteita.
Jep. Ja erityisen hyvä, kun jotain oikeasti hyödyllistä kaikille. Eikä mitään oman kuvan kiillotusta.
Vierailija kirjoitti:
Saako tuota jo mukina?
Teettävät joululahjat koko isolle perheelle😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako tuota jo mukina?
Teettävät joululahjat koko isolle perheelle😁
Ahaha, varmaan jo suunniteltuna tää :'D
Ihme kitinää taas. Joku on jaksanut lehdistölle parkua kun on niin raskasta työssä josta maksetaan palkkaa. Siitä lähti joukkolynkkaus liikkeelle. Nyt työnantaja pyytää anteeksi (niin mitä??) ja lähettää suklaata niin eikös taas joku kitise. Koskaan ei voi olla tyytyväinen.