Kauanko kestää päästä yli ihastuksesta?
Tapasin kesällä miehen jonka kanssa aloimme tapailemaan. Tapailimme viitisen kertaa mutta sitäkin enemmän viestittelimme ja soittelimme. Olin ihan myyty. Välillämme oli jotain elämää suurempaa.
Olen kuitenkin naimisissa ja kahden lapsen äiti. Yhdessä miehen kanssa 20 vuotta. Jäin kiinni miehelleni, lopetin suhteen ja aloin keskittymään perheeseeni. Olen ollut tyytyväinen valintaani kunnes tänään tämä mies soitti pitkästä aikaa ja kyseli kuulumisia. Halusi ihan kaveripohjalta nähdä joskus ja sanoi haluavansa pysyä ystävänäni. Ja sanoi tajuavansa että meistä ei voi tulla mitään.
Mitä teen? Pelkään että jos näemme, tunteet roihahtavat taas. Toisaalta haluaisin nähdä hänet josko tunteet olisivatkin kadonneet ja tajuaisin että pidänkin hänestä vain ystävänä. Haluaisin muutenkin nähdä hänet koska meillä oli niin hauskaa yhdessä.
Kauanko ihastuksesta toipuminen kestää? Rakastan aviomiestänikin mutta en silti voi olla ajattelematta tätä toista ajoittain. Pääsenkö koskaan tästä toisesta eroon? Ja pitäisikö minun kertoa miehelleni että tämä toinen mies soitti? Vai pitää omana tietona?
Kommentit (7)
Jos mies tajuaa sen, ettei teistä voi tulla mitään niin mielestäni teillä on mahdollisuus ystävyyteen.
Jos on elämää suurempaa, niin kestää koko loppuelämän ja vielä seuraavankin elämän.
Jotkut ihastukset unohtuvat alle vuodessa. Joitain ei unohda ikinä.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:22"]Jos mies tajuaa sen, ettei teistä voi tulla mitään niin mielestäni teillä on mahdollisuus ystävyyteen.
[/quote]
:DDD hahah tää oli hyvä :D
En voi samaistua tilanteeseesi, mutta sain aikoinaan elokuvasta "Kun Harry tapasi Sallyn" sellaisen opetuksen, että mies ja nainen eivät voi olla läheisiä ystäviä, ainakaan sellaisessa tilanteessa jossa molemmat eivät ole varattuja.