Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja selluliitti katosi

Vierailija
19.11.2014 |

Olen ensimmäistä kertaa raskaana (rv 18) ja tänään huomasin, että reiteni tuntuivat normaalia sileämmiltä. Lähempi tarkastelu paljasti, että reisistäni on selluliitti ottanut ja kadonnut! Ei näy edes kirkkaassa valoa kuhmuran kuhmuraa. Mitä ihmettä?

En voi johtua ruokavaliosta, sillä en ole syönyt mitenkään epätavallista. Ainut muutos on alkoholin poistuminen ruokavaliosta kokonaan, mutta en juonut ennenkään paljon. Kofeiinin saantia olen vähentänyt, mutta tuskin siitä johtuu? 

En ole myöskään rasvannut reisiäni. 

Ainiin, en ole lihava eikä minulla ole tullut juurikaan raskauskiloja vielä. 

Toki olen onnellinen tästä uusimmasta muutoksesta vartalossani, mutta tietääkö kukaan mistä voi johtua? Onko muille käynyt näin?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:10"]

Höpö höpö, ei selluliitti kädellä tunnu. Mulla on kamalat muhkurat, mutta iho tuntuu sileältä.

[/quote]

Mut vaikka sulla ei tunnu niin jollain muulla voi tuntua. Mulla esim. on tosi ohut iho. 

Vierailija
2/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi sama ja raskaudesta vuosi: selluliitti palasi pahempana kuin koskaan. Enkä tiedä miksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on raskaudessa hävinnyt ja palannut takaisin. Imetysaikana taas hävisi, eikä enää palannut :) ihanaa, sileät reidet.

Vierailija
4/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 18:34"]Olen jostain lukenut, että imetys on helppo keino naisella päästä reisien läskeistä eroon. Päteeköhän sama raskauteen?
[/quote]
Mulla on puolivuotias, jota imetän edelleen. Kivasti on kyllä perseläskit haihtuneet, kun lapsi popsii lipidit itseensä. Elämäni helpoin laihis!

Vierailija
5/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 21:45"]

Mulla kävi sama ja raskaudesta vuosi: selluliitti palasi pahempana kuin koskaan. Enkä tiedä miksi!

[/quote]

Kauanko imetit? :) Lähtikö "raskauskilot" miten hyvin?

Vierailija
6/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluliiteissa en ole huomannut eroa, tosin mulla on aika vähän enkä muutenkaan kiinnitä niihin huomiota, mutta ekassa raskaudessa säärikarvat lakkasivat kasvamasta melkein kokonaan. Saa nähdä käykö tässä toisessa aluillaan olevassa niin.

Vierailija
7/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 21:55"]Selluliiteissa en ole huomannut eroa, tosin mulla on aika vähän enkä muutenkaan kiinnitä niihin huomiota, mutta ekassa raskaudessa säärikarvat lakkasivat kasvamasta melkein kokonaan. Saa nähdä käykö tässä toisessa aluillaan olevassa niin.
[/quote]

Mä kun tässä just pari päivää sit kummastelin miks noi pari viikoa sit sheivatut karvat ei oikeen kasva takas! Rv21

Vierailija
8/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 21:55"]Selluliiteissa en ole huomannut eroa, tosin mulla on aika vähän enkä muutenkaan kiinnitä niihin huomiota, mutta ekassa raskaudessa säärikarvat lakkasivat kasvamasta melkein kokonaan. Saa nähdä käykö tässä toisessa aluillaan olevassa niin.
[/quote]

Mä kun tässä just pari päivää sit kummastelin miks noi pari viikoa sit sheivatut karvat ei oikeen kasva takas! Rv21
[/quote]

Mulla taas sääret on kuin chewbaccalla. Rv 25. Olisikohan eri sukupuolta sitten tulossa?

Vierailija
9/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä selluliitista irti pääsee. Lihoin ensimmäisen lapsen odotusaikana 24kg. Laihduin seuraavan puolen vuoden aikana 22kg. Siitä jakoin ja laihduin, kunnes painoin 45kg. Silloin, kun vaaka näytti 42kg, olin melko varma, että kropassani ei ollut selluliittia.

Vierailija
10/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineenvaihdunta kiihtyy raskauden aikana.

Vierailija
11/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 18:34"]Olen jostain lukenut, että imetys on helppo keino naisella päästä reisien läskeistä eroon. Päteeköhän sama raskauteen?
[/quote]
Mulla on puolivuotias, jota imetän edelleen. Kivasti on kyllä perseläskit haihtuneet, kun lapsi popsii lipidit itseensä. Elämäni helpoin laihis!
[/quote]

Mä olen niiiin kateellinen, jotka saa kilot pois imettämällä :) olen yleensä normaalipainoinen, mutta raskauskilot on ja pysyy siihen asti, kunnes lopetan imetyksen

Vierailija
12/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, ei selluliitti kädellä tunnu. Mulla on kamalat muhkurat, mutta iho tuntuu sileältä.

Vierailija
13/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi juku, otan ilon irti sitten äkkiä ennenkuin se sellu vyöryy joukolla takaisin esiin - UIMAHALLIIN! -Ap

Vierailija
14/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saisi raskaus ja imetyshormoneja jos ei ole raskaana eikä imetä? :D :D

Vierailija
15/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoooonit laittaappi näkkeen harhhoi! Sie oot yhtttä muhkurainne ku ennnenki, ellet joppa muhukuraisemmppi!

Vierailija
16/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 18:26"]

Hormoooonit laittaappi näkkeen harhhoi! Sie oot yhtttä muhkurainne ku ennnenki, ellet joppa muhukuraisemmppi!

[/quote]

No hitto vieköön, mutta toisaalta mitäpä siitä kunhan itse uskon olevani sileä :D -Ap

Vierailija
17/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvotus silottaa mukavasti ihoa. Ja tietty hormonit saa sen tuntumaan sileämmältä.

Vierailija
18/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estrogeeni tekee hyvää naiselle. 

Vierailija
19/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jostain lukenut, että imetys on helppo keino naisella päästä reisien läskeistä eroon. Päteeköhän sama raskauteen?

Vierailija
20/22 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin aluksi, mutta loppuraskaudessa tuli takaisin paljon pahempana..,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme