Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen toiminta bussipysäkillä sai kehon kihelmöimään

Vierailija
29.09.2021 |

Siis sellainen about kolmekymppinen mies päästi minut ennen itseään bussiin, vaikka oli suoraan bussin oven edessä ja minä hänen takanaan. Astui reilusti sivuun ja oli hiljaa. Kaikkein sulauttavinta tästä teki hänen vilpittömyytensä. Ei alkanut tekemään tilanteesta ja itsestään numeroa, vaan oli sen jälkeen bussissa kuin mitään ihmeellistä ei olisi tapahtunut. Siis olin sulaa vahaa.
Kyllä tuollainen kohteliaisuus pistää sukat pyörimään oli sitten kyseessä millainen ulkonäkö tahansa.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään tähän, että olen itse 24 ja harvemmin enää saa oskaseen näin nuorena tuollaista herrasmiesmäisyyttä.

Vierailija
2/61 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato et sukat on vielä oikeinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päästän aina vanhemmat ihmiset ja naiset edelleni. Öykkäröivät teinit sysin kauemmaksi.

Vierailija
4/61 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat naiset?? Varo tämmöistä toimintaa, ulkomailla oli vedetty tuommoisesta lättyyn. 

Vierailija
5/61 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vähän suru ap:n puolesta. Eikö sinulle olla oltu ystävällisiä elämäsi aikana? Tuollainen on ihan normaalia kohteliaisuutta.

Vierailija
6/61 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee vähän suru ap:n puolesta. Eikö sinulle olla oltu ystävällisiä elämäsi aikana? Tuollainen on ihan normaalia kohteliaisuutta.

Epänormaalia suuremmissa kaupungeissa.

Vierailija
7/61 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tuli itsellekin mieleen. Sehän on jokapäiväistä, jos ihmisten ilmoilla liikkuu.

Vai olikohan tämä jonkinlainen opettavaine kertomus miehille?

Vierailija
8/61 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se päästäjä oli vaalea mies?

Vierailija
9/61 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy tosi usein niin että miehet antaa mun mennä eka. Kohteliasta ja huomaavaista. Mutta mulle tulee hirveen vaivautunut olo tällaisissa tilanteissa. Monesti olenkin sanonut että mene vaan eka. Olen keski-ikäinen matami. 

Vierailija
10/61 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että virolainen tai venäläinen. Niissä maissa kohteliaisuus on iso osa kulttuuria.

Vierailija
11/61 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina kohtelias naisille treffeillä ja saan aina silti pakit. Ei tuo auta käytännössä tippaakaan.

Viimeksi kokeilin jopa sitä että maksoin naisen kiipeilyn 20€, aterian 15€ ja vielä kokkasin hänelle kotona 15€ ja silti tuli pakit.

Vierailija
12/61 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa kiitokseksi torttua.

Vierailija
13/61 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina kohtelias naisille treffeillä ja saan aina silti pakit. Ei tuo auta käytännössä tippaakaan.

Viimeksi kokeilin jopa sitä että maksoin naisen kiipeilyn 20€, aterian 15€ ja vielä kokkasin hänelle kotona 15€ ja silti tuli pakit.

Tässä nyt ei taidettu puhua kohteliaisuudesta treffeillä vaan kohteliaisuudesta arjessa.

Oikein kotona kokatulle aterialle laskit hinnan?

Vierailija
14/61 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään tähän, että olen itse 24 ja harvemmin enää saa oskaseen näin nuorena tuollaista herrasmiesmäisyyttä.

jäi kattoon sun pebaa

Vierailija
15/61 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tosiaan Suomessa. Ranskassa käydessäni olin yllättynyt, kuinka herrasmiesmäisesti miehet käyttäytyy naisia kohtaan, myös vanhempia. Mutta eikö tämä suomalainen tasa-arvo oli juuri se juttu, että sukupuolia ei kohdella eri tavalla? No, enpä tiedä. Mutta esim. Etelä-Euroopan maissa naisen ja varsinkin äidin arvostus on kova ja kuitenkaa ei siellä sukupuolet ole tasa-arvoisia niinkuin täällä pohjolassa. Hyvä käytös on hieno juttu, mutta erotteleeko se sukupuolet?

Vierailija
16/61 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppumiehelle ihan luonnollista. Ylös nousevat portaat ovat ihan parhaita paikkoja antaa naisen mennä ensin.

Vierailija
17/61 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina hyvät muodot kannattaa päästää ensin. Saa tirkistellä aamun virkistykseksi 😘

Vierailija
18/61 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuolla sukupuolittunut epätasa-arvoinen kohtelu bussiin nousussa kuulu nykyaikaan.

Vierailija
19/61 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk-seudulla ei tapahdu ruuhkassa kovin usein.

Vierailija
20/61 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tosiaan Suomessa. Ranskassa käydessäni olin yllättynyt, kuinka herrasmiesmäisesti miehet käyttäytyy naisia kohtaan, myös vanhempia. Mutta eikö tämä suomalainen tasa-arvo oli juuri se juttu, että sukupuolia ei kohdella eri tavalla? No, enpä tiedä. Mutta esim. Etelä-Euroopan maissa naisen ja varsinkin äidin arvostus on kova ja kuitenkaa ei siellä sukupuolet ole tasa-arvoisia niinkuin täällä pohjolassa. Hyvä käytös on hieno juttu, mutta erotteleeko se sukupuolet?

No mitäpä lottoat jos sinun pitää päästä etuilemaan jonossa sukupuolesi takia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi