Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette muistaneet miehiänne tänään Miestenpäivänä?

Vierailija
19.11.2014 |

Minä toin aamukahvit sänkyyn ja teen tänään vähän arkipäivällistä hienomman aterian. Myös yksi vähän kalliimpi saunaolut odottaa iltaa :)

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:16"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:13"]En mitenkään. En edes tiennyt, että tänään on joku miestenpäivä. [/quote] Teil ei varmaan muisteta "mitään naistenpäivääkään"

[/quote]

Oikeassa olet, ei muisteta. En tiedä, milloin naistenpäivä edes on (tuskin mieskään kun ei tiennyt mistään miestenpäivästäkään). Isän -ja äitienpäivänä lapset muistavat "päivänsankaria", ei puoliso.

Vierailija
22/52 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:26"]

Tämä ketju on kristallin kirkas todiste miten naisten maailma pyörii oman Pyhän Vulvan ja sen mahtavuuden ympärillä. :( Postaus jossa kerrotaan, että ei muistanut mitenkään, onko joku miestenpäivä?, saa yläpeukkuja yhtä paljon kuin alapeukkuja. Kuka vitun lehmä yläpeukuttaa? Ja sitten kun vastataan, että ei varmaan lehmälle mitään naistenpäivänä tai saati vittu äitienpäivänä niin johan alkaa alapeukutus. Tajuatteko te mitään sen Pyhän Vulvan käryistä taintuneita mitään? Kaipaatteko tasa-arvoa, siis sellaista joka ei edistä naisten asemaa miehen aseman KUSTANNUKSELLA?

T. Mies

[/quote]

Hei Vulvis. Minä yläpeukutin viestiä mainitsemaasi viestiä. Tulkitsit yläpeukut väärin. Kyse on siitä, että meitä kaikkia ei kiinnosta miesten- eikä naistenpäivät. (Eikä helatorstait, Aleksis Kiven päivät tai muutkaan.) Äitienpäivänä ja isänpäivänä on ollut tapana lähettää tekstiviesti, mutta kuten mieheni sanoi: "Aivan sama, en ole koskaan kuullutkaan. Minulle tärkeämpää on olla ihminen." Suhtaudun naistenpäivään tismalleen samalla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:39"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:32"]Mä kuulin vasta työpäivän aikana että on miestenpäivä. Jahka tästä lapset menee nukkumaan jne. otan mieheltäni suihin. [/quote]Eiku, siis tarviiii ! T.mies

[/quote]

:D

(ei meillä kyllä tarvii olla tuota varten miestenpäivää, mutta teen sen nyt vähän eri tavalla kuin normaalisti)

Vierailija
24/52 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkähieronta ja suihinotto

Vierailija
25/52 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiennyt että on miestenpäivä enkä tiedä silloinkaan kun on naistenpäivä, ellei sitä mainosteta viikkoa ennen jokaisena päivänä joka puolella. En näe mitään järkeä mokomissa päivissä.

Vierailija
26/52 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös miehille ole se "pihvi ja suihinotto" -päiväkin? Vai oliko se joku vitsi pelkästää? Viime vuonna sellainen ainakin oli.
Kuinka monta erikoispäivää te nyt oikein tarviitte?

Vierailija
27/52 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:41"]

Olin ostanut yllätyksenä miehen omilla rahoilla tälle suklaata ja ruusuja :)

[/quote]

Mikä hemmetin lahja on se että ostaa toisen omilla rahoilla jotain? Sehän on kusetusta

Vierailija
28/52 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä vitun miestenpäivä??? Kysyy mies ja isä, joka ei viettänyt myöskään isänpäivää, koska vastustaa näitä kaupallisia amerikkalaisten markkinamiesten kyhäämiä hömpänpömppäjuhlia. 

Voi vittu sanon minä, vai että vielä miestenkin päivä! Eikö ne vitun mennenit mee muuten kaupaks???

Vierailija
29/52 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:56"]

Eikös miehille ole se "pihvi ja suihinotto" -päiväkin? Vai oliko se joku vitsi pelkästää? Viime vuonna sellainen ainakin oli.

[/quote]

Mahdollisimman monta :D Because we are worth it!

Vierailija
30/52 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:45"]

Tämä ketju on kristallin kirkas todiste miten naisten maailma pyörii oman Pyhän Vulvan ja sen mahtavuuden ympärillä. :( Postaus jossa kerrotaan, että ei muistanut mitenkään, onko joku miestenpäivä?, saa yläpeukkuja yhtä paljon kuin alapeukkuja. Kuka vitun lehmä yläpeukuttaa? Ja sitten kun vastataan, että ei varmaan lehmälle mitään naistenpäivänä tai saati vittu äitienpäivänä niin johan alkaa alapeukutus. Tajuatteko te mitään sen Pyhän Vulvan käryistä taintuneita mitään? Kaipaatteko tasa-arvoa, siis sellaista joka ei edistä naisten asemaa miehen aseman KUSTANNUKSELLA?

T. Mies

[/quote]

Hei Vulvis. Minä yläpeukutin viestiä mainitsemaasi viestiä. Tulkitsit yläpeukut väärin. Kyse on siitä, että meitä kaikkia ei kiinnosta miesten- eikä naistenpäivät. (Eikä helatorstait, Aleksis Kiven päivät tai muutkaan.) Äitienpäivänä ja isänpäivänä on ollut tapana lähettää tekstiviesti, mutta kuten mieheni sanoi: "Aivan sama, en ole koskaan kuullutkaan. Minulle tärkeämpää on olla ihminen." Suhtaudun naistenpäivään tismalleen samalla tavalla.

[/quote]

Väität siis, että kaikki peukuttivat samasta syystä koska näin tulkitsin?

Mitä luulet millaisen vastaanoton saa postaus jossa mies kertoo täysin sydämin, että "mitenkään en naistenpäivänä vaimoa muista, onko sellaisia turhakkeitakin?"? Itse luulen, että 10:1 suhde ylä-alapeukkujen suhteen ja vastauksina kaikenlaista paskaa lähtien siitä kuin huono mies on tuollainen, juo vaan kaljaa ja röhnää sohvalla jne.

Vierailija
31/52 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:15"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:13"]En mitenkään. En edes tiennyt, että tänään on joku miestenpäivä. [/quote] Ja varmaan sitten odotat mieheltä äitienpäivän ja naistenpäivän muistamista. Toivottavasti miehesi ei muista.

[/quote]

En huomioinut miestenpäivää millään tavalla, enkä puolestani saa mieheltäni mitään erikoishuomiota naistenpäivänä tai äitienpäivänä. Harmittaako?

eri kirjoittaja

Vierailija
32/52 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 21:03"]

Mitä luulet millaisen vastaanoton saa postaus jossa mies kertoo täysin sydämin, että "mitenkään en naistenpäivänä vaimoa muista, onko sellaisia turhakkeitakin?"? Itse luulen, että 10:1 suhde ylä-alapeukkujen suhteen ja vastauksina kaikenlaista paskaa lähtien siitä kuin huono mies on tuollainen, juo vaan kaljaa ja röhnää sohvalla jne.

[/quote]

Itse antaisin yläpeukun. Hienoa vaan, ettei mennä mukaan näihin turhakepäiviin.

Vierailija
33/52 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 21:03"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:45"]

T. Mies

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Väitän että ainakin suurin osa ajattelee näin. Johan täällä on ketju täynnä samanhenkisiä viestejä, joiden punainen lanka on ettei tällaisissa merkkipäivissä ole mitään itua. Kyllä mä kovasti väitän ettei suurin osa miehistä muista vaimoaan naistenpäivänä. Ei siksi, että olisivat "huonoja", vaan siksi, että koko hömpötys on yhdentekevä.

Vierailija
34/52 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiennyt, milloin on miestenpäivä, joten mies ei saa mitään. Minulla ei myöskään ole käsitystä, milloin on naistenpäivä, eikä varmaan miehellänikään, sillä en ole koskaan saanut mitään. Enpä kyllä odottaisikaan. Ei meitä kiinnosta tällaiset, ei juurikaan ostella lahjojakaan.

Vierailija
35/52 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla viestitin miehelle miestenpäivän onnittelun ja kohta tulee kotiin niin odottaa joulutorttu iltateen kanssa. Ei sen ihmeellisempää, samalla lailla mies muistaa naistenpäivän, tuo ehkä kukkia.

Vierailija
36/52 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 21:00"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:56"]

[/quote]

Mahdollisimman monta :D Because we are worth it!

[/quote]

Tottahan toki kaikki ansaitsee huomiota. Surullista on, jos siihen tarvii jotain erillisiä päiviä.
Meillä kun on suihinottoa lähes joka päivä, niin eipä tuo mitenkään eroa normaalista.

Vierailija
37/52 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, olen kipeä enkä ole moista muistanut :( Jahka tervehdyn, niin vien aamiaisen sänkyyn. :)

Vierailija
38/52 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotin hyvää miestenpäivää illalla iltavuoroni jälkeen ja annoin lahjapaketin (teräskoru kultakaupasta) :) Ajattelin vielä kahvit keittää. Meillä kun juodaan kahvia vaikka keskiyöllä toisinaan :D ei kuulemma vaikuta nukkumiseen.

Vierailija
39/52 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:58"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:41"]

Olin ostanut yllätyksenä miehen omilla rahoilla tälle suklaata ja ruusuja :)

[/quote]

Mikä hemmetin lahja on se että ostaa toisen omilla rahoilla jotain? Sehän on kusetusta

[/quote]

No niin on, Sherlock. Itseironiaa nimittäin.

Vierailija
40/52 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. En edes tiennyt, että tänään on joku miestenpäivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän