Kohublondi strippasi laivalla ja joutui putkaan!
OMG: Johanna Tukiainen irstaili laivalla - alasti putkaan!
Viihdeuutiset 19.11.2014 15:40
Kohublondi Johanna Tukiaisen laivamatka Ruotsista Suomeen ei sujunut ilman kommelluksia.
Johanna matkusti maanantain ja tiistain välisenä yönä laivalla Tukholmasta Helsinkiin. Risteilyn aikana Johanna marssi laivan yökerhon tanssilattialle kesken tanssiesityksen esittelemään omia tanssitaitojaan.
Myös risteilyllä soittanut trubaduuri oli saada osansa Tukiaisesta, sillä Johanna yritti laulaa trubaduurin mikrofoniin muusikon ollessa tauolla. Mikrofoni oli kuitenkin kiinni, joten lauluesitys jäi lyhyeksi.
Myöhemmin kohublondi suuntasi laivan yökerhoon, ja tarjosi matkustajille striptease-esityksen bilebändin viihdyttäessä risteilykansaa. Vaatteet vähenivät, ja loppujen lopuksi laivapoliisi vei alastoman Johannan laivan putkaan.
Katso video! OMG!
Kommentit (24)
Sanna Suutari, ota yhteyttä minuun!
Käyttäjältä Johanna Tukiainen
20.11.2014 00:11
Rakas ystäväni, ota yhteyttä minuun! Olemme vanhoja kavereita vuosien takaa. Olimme samassa Aurinkotyttö missikilpailussa sinun kanssasi kun olin 17-vuotias. Olit häikäisevän kaunis ja mielestäni sanoinkin sen sulle. Sulla oli pitkä vaalea tukka ja näytit ihan enkeliltä. Olin tosi vihainen kun et voittanut kisaa. Haluaisin tavata sut uudelleen. Usko mua, tiedän kaiken ongelmista, sydänsuruista, suurista menetyksistä, läheisten sairastumisista ja valitet.raiskauksesta myös. En halua puhua näistä asioista enempää. Minussa on osa biseksuaalisuutta, mikään muu ei pysty selittämään ihastumistani Juhaan. Mutta moni kakku päältä kaunis. Ihmisen LUONNE ja hyvä sydän ratkaisee kaiken. Me kaikki vanhemme ja ulkonäkömme muuttuu elämän aikana. Se on vain luonnonlaki enkä pidä pinnallisista ihmisistä. Luen juuri Jasminen antamaa kirjaa "taivas on totta" ja se on todella vaikuttava. Sen mukaan taivaassa ihmiset ovat samannäköisiä kuin täällä maanpäälläkin, mutta me olemme kaikki nuoria ja sen näköisiä kuin olimme parhaillamme maanpäällä. Mielestäni olin kauneimmillani sekä 17-vuotiaana että about 25-vuotiaana. Kirja kuvailee 4-vuotiaan pojan kertomana taivaan. Hän oli nähnyt myös paholaisen nopeasti, mutta enkelit estivät loput. Kukaan ei taaskaan usko mua mutta lukekaa kyseinen kirja. Lainasin kaverilleni kauniille Katjalle "Kuka vei juustoni" (who moved my cheese?) kirjan jonka Julia oli saanut lahjaksi eräältä suomalaiselta lakimieheltä. Kirja on yksi bestsellereitä, psykologinen selviytymisopas elämässä. Udi luki myös kyseisen kirjan sairastuttuaan syöpään. En ole koskaan sanonut, että hän oli kuollut. Ihmisten pitää ymmärtää että netissä esiintyy paljon ihmisiä minun nimissäni. Btw harmittaa näin jälkikäteen, etten mennyt sänkyyn laivalla kivan suomalaismiehen kanssa, joka esitteli mulle kaatamiensa karhujen ja hirvien kuvia. Tein väärän valinnan kun menin ruotsalaisen juristin kanssa treffeille. Jos sinä kalju kundi luet tämän tekstin, niin ota yhteyttä. Elämä ei ole niin mustavalkoista kuin se päällepäin näyttää.
http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Sanna-Suutari-ota-yhteytta-minuun-/1 058891
Käyttäjältä Johanna Tukiainen
20.11.2014 02:58
Suutun jos joku kehtaakin vielä väittää, etten hoida koiriani!!! Tällaiset herkut heillä on lähes joka pvä, kuten Pedigreetä, Cesaria, puruluita kuten Dental Stickejä ja herkulliset possunkorvat, jopa sushia koirille! Syötän myös kovaa kuivaruokaa, sekä itse kokkaamaani ruokaa (mutta ilman mausteita.) rakastan heitä yli kaiken!!!! Koirapuisto on myös suoraan vieressä ja annan koirieni nukkua kanssani, mitä monet ihmiset eivät tee.
http://aijaa.com/iaN0HY
Hymyn keskusteluosiossa nimimerkki Sopulisisko tiivistää laivamatkan Tukholmaan kuvailevasti näin:
Tyyppi kertoo ostaneensa laukun, jossa on mopsin kuva ja lähtevänsä Ruotsiin äitinsä luo ja treffeille juristin kanssa, jota on tapaillut jo kolme vuotta sitten, ja selibaatti loppuu. Laivamatkalla hän tapaa komistuksen, joka esittelee valokuvia metsästämistään hirvistä ja karhuista.
Ruotsista hän postaa juorulehden nettisivulle kuvan kristallivalaisimesta ja Marilyn Monroe -taulusta.
Treffeillä hän joutuu kuitenkin raiskatuksi, mutta ilmoittaa myös menneensä naimisiin (miehen kanssa). Hän myös ilmoittaa olevansa lesbo tai bi. Äiti vaatii, että tyyppi sulkee ruotsalaisen treffipalstasivunsa.
Paluumatkalla hän yleisön pyytämättä strippaa tanssilattialla ja laulaa mikkiin, joka ei ole päällä. Hänet viedään laivan putkaan. Putka on ihan kiva, seinälläkin lukee Tervetuloa.
Kotikaupunkiinsa palattuaan hän herjaa amerikkalaista elokuvatuottajaa, joka on tekemässä elokuvaa Lintsey Louhanin kanssa. Hän käy sairaalassa, jossa todetaan sekä akuutti stressireaktio että ä ja ö -pilkkujen puuttuminen. Hoidoksi suositellaan nukkumista. Tyyppi ei kuitenkaan malta nukkua, vaan haluaa omaelämänkertakirjan. Juorulehden nettisivulla on videopätkä laivashowsta. Tyyppi nauraa otokselle ja toteaa, että alkoholiongelma ei kuulu vankilaan, sen sijaan ex aviopuoliso kuuluu.
Vaikka Tuksun elämä on todella surkeaa ja säälittävääkin, niin eihän tällaista tarinaa voi kertakaikkisesti keksiä eikä tälle voi kun nauraa, varsinkin, kun päähenkilö itsekin nauraa itselleen.
Totta puhuen kuitenkin: uskomatonta, että nyt selitetään, että alkoholiongelma on ikäänkuin lieventävä seikka. Ehkäpä Tuksun maailmassa addikteja pitäisi kohdella erityisen ymmärtävästi ja sallia heille erityisoikeuksia, sillä onhan heillä parantumaton sairaus ja eivät vaan mahda itselleen mitään.
Pillereitä, viinaa, huumeita, kaupankäyntiä oman ja muiden kehoilla, itsensäpaljastelua, julkiulostamisia, tappeluita, potkimisiaa, raapimisia, pedofiilisyytöksiä omaa isää kohtaan, julkista perheenjäsenten, julkkisten ja tuttavien herjaamista, koirien kanssa eläisuojelusotkuja kerta toisensa jälkeen, itsemurhauhkauksia, virkavallan vastustamisia... Käsittämättömän paljon ihmisellä on oikeus sekoilla ja aiheuttaa ympäristöön vahinkoa.
Voi hyvänen aika : ( Mitä tuohon enää sanoisi?
Ja vielä laivalla, siellähän on lapsiakin, ei ihan oikea paikka strippaukselle?
Ja toi vielä "heti" raiskauksen jälkeen, ennen raskasta lääkäritutkintaa. Jossa 2 lääkäriä totesi, että oon ja aan pilkut puuttuu. (tai jtn)
En usko että pystyy enää koskaan laadukkaaseen, tavalliseen elämään. Kuvitelmat siitä että elämä on hyvää jos vaan löytyy mies ovat liian syvällä. Tyrkkyjulkisuus on tuhonnut lähes koko perheen ja silti seiskan sivuille tungetaan.
Ei kyllä osaa sanoa, mikä tuon enää pysäyttäisi. Kun ei se uskoontulokaan?
Tai no, ehkä se vankila olisi ollut kuitenkin parempi rangaistus Johannalle? Ihan oikeesti, olisi edes hetkeksi vauhti vähentynyt ja kai siellä jonkunlaista elämänhallintaakin opiskellaan?
No, ihan hyvä ilmeisesti, että tänäänkin on palstalla paljon kyselty asianmukaisesta laivamatkustustyylistä.
Jouduin kerran laivalla putkaan, voin kertoa että ei mikään maailman mukavin paikka.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:39"]
Jouduin kerran laivalla putkaan, voin kertoa että ei mikään maailman mukavin paikka.
[/quote]
Voi että! Miten se on mahdollista, kyllä kaikkien laivalla riehuvien pitäs päästä luksushoitoon!
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:30"]
Ja toi vielä "heti" raiskauksen jälkeen, ennen raskasta lääkäritutkintaa. Jossa 2 lääkäriä totesi, että oon ja aan pilkut puuttuu. (tai jtn)
[/quote]
Mia Mari Johanna Tukiainen
29 mins ·
Paasin sairaalasta. Mut on raiskattu. Sisareiteni on raavittu. Holmon kuulosta kun en saa a ja o pilkkuja tahan. Kaksi laakaria totesivat asian. No yritetaan tassa jotenkin selvita.
LikeLike · · Share
Mia Mari Johanna Tukiainen Onko mut kirottu?
28 mins · Like
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:43"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:39"]
[/quote]
Voi että! Miten se on mahdollista, kyllä kaikkien laivalla riehuvien pitäs päästä luksushoitoon!
[/quote]
Ei se muuten siihen loppunut, mua odotti maissa kaksi poliisia ja jouduin kuulusteluihin Suomessa :D Oli pikkuisen railakkaampi laivareissu. Lasku tuli sitten muutaman kuukauden päästä kotiin, tyhmästä päästä kärsii lompakko ja pääsee pötköttämään koko laivareissun putkan lattialla.
Miksei Johannaa saada hoitoon:(