Voiko vuokrasopparin kirjoittaa etukäteen?
Niin että kirjottaisin sen nyt jo ja tavallaan se olisi lupaus siitä että muutan asuntoon tammikuussa.
Asunto vapautuisi heti, mutta pystyisin vasta 1.1.2015 muuttamaan irtisanomiskuukauden takia (nyk. asunto)
Onko tälläinen mahdollista?
Kommentit (7)
onhan se mahdollista, mutta jos vuokranantaja voisi saada asunnon vuokrattua heti, niin tottakai se mieluummin tekisi niin.
Opiskelijan rahatilanteen vuoksi en voisi muuttaa esim 1.12 koska ensi kuussa joutuis sitten takuun lisäksi maksamaan nykyisen asunnon vuokran JA myös jo uuden asunnon vuokran heti
No öö. Miksi ei? Me kirjoitimme vuokrasopimukset lokakuun alussa, muutto tämän kuun lopussa.
Eli oletat että vuokranantaja ottaa joulukuun omaan piikkiinsä? Eihän se selviä kuin kysymällä. Joku suostuu ja joku ei.
Tokihan vuokrasopimuksen voi allekirjoittaa ennen kuin vuokra-aika alkaa. Eikös se niin yleensä tehdäkin.
Toinen asia sitten on se, haluaako tässä tapauksessa vuokranantaja pitää kämppää sinulle varattuna kuukauden tyhjillään, jos olisi tulossa joitain muitakin, jotka ottaisivat kämpän heti vastaan ja alkaisivat maksaa vuokraa kuukauden aikaisemmin.
Tuo asiahan on tietysti ihan sinun ja vuokranantajan sopimusasia, eikä sitä palstaraati voi ratkaista.
Tottakai mulle on ookoo se että jos joku muuttais ennen mua niin se sais sen asunnon. On vaan riski koska mun pitää irtisanoa nykyinen asunto kuitenkin ja jos oon jo irtisanonut niin sit ois kuukaus aikaa ettiä uus :/ miten voin koskaan muuttaa kun en yhtenä kuukautena voi kahta vuokraa maksaa
Miksi ei voisi jos se vuokranantajalle sopii?