Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minut on raiskattu

Vierailija
19.11.2014 |

Minut on raiskattu. Oikeudessa käyty ja tekijä tuomittu. Mutta tämä ei jää tähän, kun on valittanut hoviin ja nyt odottelen millon tulee aika sinne.

Hieman päälle 2vuotta jo mennyt ja vielä aletaan jauhamaan samaa asiaa. Tiedän, että tekijän tuomio tulee alenemaan, niin käy suurimmassa osassa tapauksista.

Olen niin surun murtama ja ahdistunut. Itken ja olen menettänyt elämäniloni. En ole se iloinen ja elämänmyönteinen ihminen, mitä olin ennen.

Tuntuu, että parempi olisi ollut kun en rikosilmotusta olisi koskaan tehnytkään, kun en tiennyt että tästä tulee näin pitkäkestoinen HELVETTI !!!

Ei naisilla ole mitään arvoa, koko raiskauksien tuomioiden antamiset perustuu aina vain lieventäviin asianhaaroihin, eli etsitään aina niitä saatanan lieventäviä asianhaaroja, jotta ressukat sais mahdollisimman lievän tuomion tai ei tuomiota lainkaan.

Nyt on taas yhden naisen mielenterveys ja elämä pilattu. En jaksa enään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:09"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:53"]

Helpostipa menee naisen mielenterveys ja elämä pilalle. "Heikompi astia" ei taida olla ihan tuulesta temmattu termi naista kuvaamaan.

[/quote]

Aa, raiskatut miehet siis vaan kohauttaa olkiaan ja jatkaa elämäänsä sen kummemmin traumatisoitumatta tuollaisen nöyryyttävän väkivallanteon ja kuolemanpelon jälkeen?

[/quote]

Ylidramatisoit tapahtumia, ap ei sanonut mitään kuolemanpelosta. Raiskatut miehet eivät ehkä vain kohauta olkiansa ja jatka elämäänsä, mutta heiltä ei myöskään mene mielenterveys ja elämä pilalle yhden kokemuksen takia. Naiselle tulee yksi huono kokemus ja hän on peruuttamattomasti rikki.

Vierailija
2/10 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksa taistella, älä anna tekijän voittaa ja alistaa sua uudelleen! Oikeusjärjestelmä maassamme on p....tä, mutta parempi se kuitenkin on kuin monessa muussa maassa, jossa sinulla ei ole edes mahdollisuutta hakea oikeutta. Olen todella pahoillani siitä pahasta, mitä sulle on tehty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele positiivisesti. Raiskattujen miesten tapaukset eivät päädy edes oikeuteen.

Vierailija
4/10 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä.

Vierailija
5/10 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minutkin raiskattiin, kun olin 13. En aikoinaan nostanut asiasta metakkaa, kun kyseessä oli känninen 15-vuotias kaveri, joka itse koki poti asiasta niin huonoa omatuntoa, etten oikein tiennyt, mitä olisi pitänyt tehdä. Näin jälkeenpäin olen tullut erittäin hyvin asian kanssa toimeen. En tiedä, kuinka tämä sinulle tapahtui, mutta tärkeintä lienee se, että tyyppi saa tästä rikosrekisterimerkinnän ja saa itsekin muistutuksen siitä, ettei hänen toimintansa ollut hyväksyttävää. Sanoit, että raiskauksesta on jo 2 vuotta. Jokainenhan saa toipua täysin omaan tahtiinsa, mutta jos edelleen ahdistaa ja itketyttää, suosittelen vahvasti, että hakeudut esimerkiksi tukiryhmään. Se on selvä merkki siitä, että et ole saanut asiaa käsiteltyä itsesi kanssa. Ei se oma olo parane siitä, vaikka raiskaaja saisi 20 vuotta linnaa. Jostain on vain pakko löytää se ymmärrys, että a) tämä ei ollut sinun vikasi b) tämä ei ole sinun häpeäsi c) tämä ei ole sinun murheesi.

Saattaa kuulostaa raadolliselta, mutta tämä on ainoa keino, millä saat elämäsi eteenpäin. Loppujen lopuksi se oli "vain" raiskaus (ainakin toivon niin) etkä esimerkiksi joudu kantamaan mukanasi jotain muuta muistutusta kuin henkistä taakkaa. Siksi on tärkeätä, että pystyt alkamaan hyväksyä sen, mitä sinulle tapahtui. Parhaita keinoja lienee se, että saat puhuttua asiasta tai kuuntelet, mitä muilla on sanottavana (esim. juurikin se tukiryhmä). Itse en hakenut aikoinaan apua, mutta myöhemmin ystäväni raiskattiin ja hänelle etsimme terapiamuotoa. Hän sanoi, että jo minulle puhuminen oli mukavaa, koska asia ei tuntunut häpeälliseltä silloin.

Koita jaksaa. Pahin on jo ohi.

Vierailija
6/10 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpostipa menee naisen mielenterveys ja elämä pilalle. "Heikompi astia" ei taida olla ihan tuulesta temmattu termi naista kuvaamaan.

Vierailija
7/10 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievät raiskaustuomiot johtuvat juuri siitä tuomarit itse ovat aika usein miehiä eivätkä he halua nähdä muita kuin "lieventäviä asianhaaroja" kanssaveljiensä toimissa. Voimia sulle ap, tosi hyvä kun teit rikosilmoituksen sillä nyt se raiskaaja joutuu kärsimään edes jotain seurauksia eikä pääse kuin koira veräjästä ja joutu

Vierailija
8/10 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:53"]

[/quote]

Aa, raiskatut miehet siis vaan kohauttaa olkiaan ja jatkaa elämäänsä sen kummemmin traumatisoitumatta tuollaisen nöyryyttävän väkivallanteon ja kuolemanpelon jälkeen?

Vierailija
9/10 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:05"]Minut on raiskattu. Oikeudessa käyty ja tekijä tuomittu. Mutta tämä ei jää tähän, kun on valittanut hoviin ja nyt odottelen millon tulee aika sinne.

Hieman päälle 2vuotta jo mennyt ja vielä aletaan jauhamaan samaa asiaa. Tiedän, että tekijän tuomio tulee alenemaan, niin käy suurimmassa osassa tapauksista.

Olen niin surun murtama ja ahdistunut. Itken ja olen menettänyt elämäniloni. En ole se iloinen ja elämänmyönteinen ihminen, mitä olin ennen.

Tuntuu, että parempi olisi ollut kun en rikosilmotusta olisi koskaan tehnytkään, kun en tiennyt että tästä tulee näin pitkäkestoinen HELVETTI !!!

Ei naisilla ole mitään arvoa, koko raiskauksien tuomioiden antamiset perustuu aina vain lieventäviin asianhaaroihin, eli etsitään aina niitä saatanan lieventäviä asianhaaroja, jotta ressukat sais mahdollisimman lievän tuomion tai ei tuomiota lainkaan.

[/quote]Enään?

Vierailija
10/10 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:11"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:05"]Minut on raiskattu. Oikeudessa käyty ja tekijä tuomittu. Mutta tämä ei jää tähän, kun on valittanut hoviin ja nyt odottelen millon tulee aika sinne.

[/quote]Enään?
[/quote]

Ystävä hyvä! Älä viitsi takerua tässä asiayhteydessä noin pieniin asioihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän