Mikä työkaveriani vaivaa?
Käyttää tosi paljon minun nimeä kun puhuu minulle ja piikittelee joistain asioista. Viimeisin taisi olla se kun kuulin kautta rantain hänen sanoneen, että teen työni nopeasti nykyään(eli ennen kai hidas?). Sitten kerran eräs toinen työntekijä oli vaihtamassa kanssani vuoroja niin hän totesi siihen että "olen ollut Pirkon kanssa monta päivää putkeen töissä, älä nyt ala vuoroja vaihtelemaan". Mistähän tässä on kyse? Työpaikalla olen hiljainen puurtaja, olen tietysti miettinyt että jos se ärsyttää.
Kommentit (14)
Hän on siis vastakkaista sukupuolta kuin mitä itse.
-ap
Halusiko se siis olla Pirkon kanssa eikä sinun?
Ainoat mitä tuosta jäi käteen: siis kuka on Pirkko?
Vierailija kirjoitti:
Siis minä(Pirkko), eli ei halunnut että oltaisiin vaihdettu vuoroja koska riski että olisimme taas yht'aikaa töissä kasvaisi.
Nimen käytöllä vähättely ja oman aseman osoittelu tyyliin kuulehan nyt poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis minä(Pirkko), eli ei halunnut että oltaisiin vaihdettu vuoroja koska riski että olisimme taas yht'aikaa töissä kasvaisi.
Hmm okei. Hän vaan selkeästi on keskenkasvuinen hyypiö jolla ei ole omaa elämää ja purkaa sitä sinuun, tai sitte on yrittänyt iskeä sinua mutta kun et ole huomannut häntä, hän kostaa.
Nimen käyttäminen on kohteliasta. Samoin on kiva , jos työkaveri kehuu esim. nopeutta. Oletko varma, että ne pitäisi ottaa negatiivisesti?
Onko hän saman ikäinen? Eli potentiaalinen ihastus?
Ei halua olla koko ajan kanssasi, ettei jää koukkuun. Liika on liikaa. Toisaalta outoa sekin, että jos joku oli vaihtamassa vuoroa kanssasi, ei kommentoinut, että halusi viettää aikaa hänen kanssaan välillä.
Vierailija kirjoitti:
Nimen käyttäminen on kohteliasta. Samoin on kiva , jos työkaveri kehuu esim. nopeutta. Oletko varma, että ne pitäisi ottaa negatiivisesti?
Ei varmaan ja tietysti ihmisillä on eri kommunikointityylejä.
Ei kannata jumiutua seuraamaan työkaveria, vaan tehdä omat ratkaisut aina ja joka paikassa. Ehkä menee perille että puhu mitä puhut niin teen niinkuin teen. Jos ei mene, niin ei kannata miettiä siltikään liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei halua olla koko ajan kanssasi, ettei jää koukkuun. Liika on liikaa. Toisaalta outoa sekin, että jos joku oli vaihtamassa vuoroa kanssasi, ei kommentoinut, että halusi viettää aikaa hänen kanssaan välillä.
Ai, jää koukkuun? No joo, olisihan asian voinut niinkin ilmaista tietenkin :)
En kyllä nyt ymmärtänyt. Mikä olikaan ongelma? Ja oletko sinä tuo Pirkko?