Mikä miehelläni on?
Mies on aina ollut kova tekemään töitä. On toimitusjohtaja, joutuu matkustelemaan paljon, käyttää alkoholia paljon ja nukkuu viikolla tosi lyhyitä yöunia. Nyt viime aikoina on tapahtunut kaikkea outoa. Yksi yö heräsin siihen kun kuulin miehen kävelevän ympäri taloa, aukoi ovia, kävi vessassa, sulki oven, tuli takaisin. Siinä vaiheessa kun aukaisi ulko-oven, kävi ulkona - palasi sisälle, nousin ylös ja menin kysymään mikä on hätänä. Ihan kuin mies ei olisi tunnistanut minua ensin ja pelästyin vähän. Soperteli jotain ja kun tilanne rauhoittui, sai kerrottua että on alkanut viime aikoina saamaan ns.paniikkikohtauksia. Ettei tajua hetkeen kuka on ja missä on, on vain hirveä tunne että jotain pahaa tapahtuu. En tiedä yhtään mitä sanoa.
Viime yönä heräsin siihen että mies itki unissaan (?)
En ymmärrä.
Kommentit (22)
Ei muuta kuin lisää viinaa koneeseen. Sen verran pitää lisätä, että nukkuu sitä koomaunta aamuun asti. Sitten pirteänä auton rattiin ja töihin. Näin tietenkin tekee se tunnollinen perheen isä, ahkera johtaja ja rakastettava aviomies.
Jos ei tosiaan itse eikä näköjään joku toinenkaan tajua asian vakavuutta, niin mitäpä apua sitten edes pitäisi hakea? Kyllä tämän ongelman aika hoitaa
Miten se lääkäri voi auttaa? Käskee lopettamaan työt, vähentämään alkoholia ja nukkumaan? Jokainen varmasti tietää itse nuo keinot, mutta töitä pitää tehdä = stressi, nukkua pitää = ei silti saa nukuttua. Alkoholi sentään vähän rentouttaa ja auttaa saamaan unta.