Kaadoin keittiössä riisit lattialle, mutta eipä haittaa kun on robotti-imuri
Mitenhän sitä on ennen tultu toimeen? Paras keksintö sitten hyvän naisen, mutta sellaisen puuttuessa robotti-imurikin käy.
Kommentit (12)
Ennen ei kaadettu riisiä lattialle
Meillä koira väänsi tortut eteiseen mutta onneksi imuri siivoaa sen itsekseen. Ei haittaa enää koiran tortut huoneisssa. Imuri imee myös nesteet.
Kelpaako imurisi myös muihin puuhiin, joissa kaivataan imua?
Vierailija kirjoitti:
Meillä koira väänsi tortut eteiseen mutta onneksi imuri siivoaa sen itsekseen. Ei haittaa enää koiran tortut huoneisssa. Imuri imee myös nesteet.
Persua pelottaa jopa robotti-imuritkin.
Mulla oli kissa pudottanut yöllä lasillisen mustikkasoppaa työtasolta.
Onneksi oli robotti-imuri ollut yön toiminnassa niin tulee nyt pestyä koko keittiö :-)
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kissa pudottanut yöllä lasillisen mustikkasoppaa työtasolta.
Onneksi oli robotti-imuri ollut yön toiminnassa niin tulee nyt pestyä koko keittiö :-)
Persua pelottaa nyt jo mustikkakeittokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole persu, mutta onhan noissakin riskinsä. Tietoturva ja vesivahingot nyt alkajaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole persu, mutta onhan noissakin riskinsä. Tietoturva ja vesivahingot nyt alkajaisiksi.
Tietoturvasta peloissaan oleva persu mölisemässä teboilin nurkkapöydässä tästä nyt vielä puuttuikin.
Onneksi menin naimisiin, ei tarvitse roboimuria, kun on vaimo.
Oma vessanpönttöni osaa pestä itsensä automaattisesti. Etätyöt pystyn hoitamaan tekoälyllä. Itse nautin lasin viiniä sillä aikaa, kun niiden toimintaa on niin uuvuttava seurata muuten.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi menin naimisiin, ei tarvitse roboimuria, kun on vaimo.
Notkea vohla sinulla.
Itse valitsin toisin, näyttää hieman Itäsaksalaiselta kuulantyöntäjältä.
Rivakka työihminen ja etenee lähikauppaan kuin taistelunorsu vaikka metrisessä hangessa.
Kun sille laittaa aamuksi kellon soimaan ja se menee hakemaan postilaatikosta aamulehden, on metrin leveä vana pihassa kun itse lähden töihin seitsemän maissa.
Näin on. Mitenhän sitä ennen tulikaan toimeen.