Minäpä olen ostanut jo vaikka kuinka paljon joululahjoja :) Entä sinä?
Kyllä se sieltä ennemmin tai myöhemmin taas tulee.
Kommentit (27)
En ole ostanut koskaan paljon joululahjoja. Viimeisetkin taisin ostaa josku 1970-luvulla! Mottoni onkin, että kyllä pukki tuo, jos joku niitä tarvitsee!
Vaatehuoneessa on laatikollinen tuliaisia ja muita lahjoja jotka kierrätän eteenpäin.
En edes osta monta lahjaa, jos ostatkauheasti lahjoja ja tunnet siitä stressiä, niin tunne rauhassa. Koska voi myls valita toisin.
No en ole yhtään ostanut! Meillä on kaikilla vielä synttärit ennen joulua ja isänpäiväkin. Keskitytään niihin ensiksi.
Joku vuosi ostin lapsille lahjat hyvissä ajoin. No kävi niin, että kaikki toiveet sitten vielä muuttuivat ennen Joulua… Joulupukille kirjoittivat kirjeen… tästä opin, että ei kannata olla liian hätäinen.
Voi että, olet ollut reipas ja aikaansaava, hyvä sinä. Minulla on vielä hakusessa tai sitten en osta lahjoja, vaan vien jonkun oikein kauniin joulukukka-asetelman. Minun piirissä olemme kaikki jo aikuisia, joilla tunnetusti on kaikkea, ja vähän ylikin.
En ole ostanut, enkä osta. Meillä ei ole tapana antaa lahjoja jouluna, kaikilla on jo valmiiksi liikaa kaikkea, ja paras lahja olisi jos joku raivaisi kaikki kaapit ja kierrättäisi turhat roinat pois.
Meillä joulu tulee hyvästä ruuasta, muutamista koristeista ja valoista sekä yhdessäolosta.
Toipuvana alkoholistina en aio hyvittää pahoja tekojani ostetuilla lahjuksilla.