Fantasioin päästä rekkamiehen kans...
...puuhasteleen sinne rekan hytissä olevaan petiin kaikenlaisia kivoja jutskuja. Mistä bongaisin rekkamiehen?
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 22:25"]Meillä on töissä kuorma-autona vanha täysperävaunu veturi scania makuuohjaamolla ja joskus kun siivottiin sitä sieltä löyty alapunkan välistä oikein kunnon mummo rintaliivit.
Siis oliko ap joku hinttari vai puutteessa oleva nainen? Ja jos on nuori, kaunis, hoikka, isorintainen tai edes keskikoiset rinnat omistava niin missä päin rekan kyytiin haluat? Voisin sen verran rekkakuskia leikkiä.
[/quote]
Heehee...mä oon kolmikymppinen! D-kupit ja kauniiksi ainaki joku joskus väittäny. Hoikka en ole, mut en läskikasakaan:D
[/quote]
Ja tosiaan, ap tässä. Nainen juu ja puutteessa ;-) Lupaan jättää vieläkin mummosemmat utareliivit penkkis alle :P
Kuulostaa hyvälle, missä päin olet?
Heh, itse toteutin tuon fantasian jo vuosia sitten. Bongasin miehen huoltsikalta ja seuraava viikko (olin silloin kesälomalla) tuli vietettyä rekan kyydissä ympäri Etelä-Suomea.
Hauskaa oli. Muistan yhden yön erityisen hyvin. Mies laittoi rekan parkkiin alueelle, missä oli varmaan tusina muutakin rekkaa. Satoi kaatamalla ja päätettiin jostain syystä mennä pihalle touhuamaan. Mies laittoi minua ulkona seisaalteen rekkaa vasten ja koko ajan oli ns. pelko persiissä, että jonkin hytin verhot aukeavat... ;D Noh, ei jääty kiinni kuitenkaan.
Muuten oli aika perseestä, likaista ja ahdasta matkustaa 4 päivää rekassa käyden vain rahtarisuihkussa (mies salakuljetti mut aina mukaan..). Ei enää koskaan, mutta hauskoja muistoja jäi :)
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 22:39"]Kuulostaa hyvälle, missä päin olet?
[/quote]
Täällä Hki-Tre -motarin varrella, Hml paikkeilla liftaamassa...
Mä tiedän kyllä useampiakin hyvännäköisiä rekkamiehiä.
Ykkösvastaaja täällä taas. Minnepäin pitäis tulla? Ps:puhtaat lakanat löytyy ja puhdas oon itsekin ;-)
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 22:25"]Meillä on töissä kuorma-autona vanha täysperävaunu veturi scania makuuohjaamolla ja joskus kun siivottiin sitä sieltä löyty alapunkan välistä oikein kunnon mummo rintaliivit. Siis oliko ap joku hinttari vai puutteessa oleva nainen? Ja jos on nuori, kaunis, hoikka, isorintainen tai edes keskikoiset rinnat omistava niin missä päin rekan kyytiin haluat? Voisin sen verran rekkakuskia leikkiä. [/quote] Heehee...mä oon kolmikymppinen! D-kupit ja kauniiksi ainaki joku joskus väittäny. Hoikka en ole, mut en läskikasakaan:D [/quote] Ja tosiaan, ap tässä. Nainen juu ja puutteessa ;-) Lupaan jättää vieläkin mummosemmat utareliivit penkkis alle :P
[/quote] Utareliivit, hauska sana ;D
Tääl mä vielä motarin varrella liftaan... Ei täällä muita näy, joten hiljennätkö sen verran, et hyppään kyytiin? Ap.
Ihanimmat kyydit olen saanut rekkamiehiltä siellä hytissä kuskinpukin takana. Vieläkin kostuu rako, kun muistelen. Ihanii noi rekkamiehet. Vanhemmilla rekkamiehillä on kyllä paljon impotenssia, mut nuoremmat on rautaa.
Ja jos mä liftaan kyytiinne, niin se ei tarkoita, että olen seksin perässä.
Ei ap. Oli vaan pakko tulla sanoon, ettei joku luule, että naisilla on joku salainen koodi, että liftaaminen rekkamiehen kyytiin ois = haluan seksiä nupissa.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 09:50"]
Kyl mä vielä toteutan ton fantasian. On niissä myös kuumia heteroita, mä tiedän! Ap.
[/quote]
Eikä ne seisokki ongelmat tarkoita koskevan, mukavaa vierasta naista. Varsinki, jos ei iske heti pirttihirmun tai kapakkaruusun rooli päälle. Ei tosin kovin kuuma passais ola, kun ajaakin välillä pitäs.
Ei me kaikki olla läskejä.
Me jotkut käydään salilla säännöllisesti ja pidetään ittemme kunnossa, että jaksetaan tehdä raskasta työtä.
Hytit ei myöskään ole likasia.
Mun hytissä ei saa tupakoida ja se pestään ja pyyhitään joka viikonloppu.
Älä yleistä ihmisiä.
Kattele kolmosen txt sivua 899 sieltä löydät
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 22:25"]Meillä on töissä kuorma-autona vanha täysperävaunu veturi scania makuuohjaamolla ja joskus kun siivottiin sitä sieltä löyty alapunkan välistä oikein kunnon mummo rintaliivit.
Siis oliko ap joku hinttari vai puutteessa oleva nainen? Ja jos on nuori, kaunis, hoikka, isorintainen tai edes keskikoiset rinnat omistava niin missä päin rekan kyytiin haluat? Voisin sen verran rekkakuskia leikkiä.
[/quote]
Heehee...mä oon kolmikymppinen! D-kupit ja kauniiksi ainaki joku joskus väittäny. Hoikka en ole, mut en läskikasakaan:D