Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fantasioin päästä rekkamiehen kans...

Vierailija
19.11.2014 |

...puuhasteleen sinne rekan hytissä olevaan petiin kaikenlaisia kivoja jutskuja. Mistä bongaisin rekkamiehen?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mä oon ;-)

Vierailija
2/41 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 09:06"]

...puuhasteleen sinne rekan hytissä olevaan petiin kaikenlaisia kivoja jutskuja. Mistä bongaisin rekkamiehen?

[/quote]

Laitaa lukien erektio-onglmaisia möhömahoja, ei maksa vaivaa. Ja ne rekan nupit on niin saastaisia paikkoja että ei kiinnostaisi olla yhtään niissä lakanoissa. Voithan sä matkustella jonku rekkakuskin mukana vaikka viikkokausia, jos perse kestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 09:11"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 09:06"]

[/quote]

Laitaa lukien erektio-onglmaisia möhömahoja, ei maksa vaivaa. Ja ne rekan nupit on niin saastaisia paikkoja että ei kiinnostaisi olla yhtään niissä lakanoissa. Voithan sä matkustella jonku rekkakuskin mukana vaikka viikkokausia, jos perse kestää.
[/quote]

Höpöhöpö. Mitä äijämpi paikka, sen jännittävämpää. Ykkösvastaajalle, TUU HAKEEN MUT!!!

Vierailija
4/41 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 09:08"]Täällä mä oon ;-)
[/quote]

Missä täällä? Mäki haluun :P

Vierailija
5/41 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkamiehet ovat harvemmin homoja, mutta voihan sitä yrittää. Naisen olisi helpompi onnistua siinä lesboilemaan.

Vierailija
6/41 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä vielä toteutan ton fantasian. On niissä myös kuumia heteroita, mä tiedän! Ap.

Vierailija
7/41 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt olisi mies halunnut rekkamiesten perää. Ei pidä naisen siihen sotkeutua.

Vierailija
8/41 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene norkoilemaan jonku valtatein varrella olevalle grillille. Mitä halvempaa ja epäterveelisempää ruokaa siiltä saa suurina annoksina, sitä varmemmin pihassa on läskejä rekkakuskeja autoineen. Menet vaan kyselemään kyytiä. Surin osa kuskeista taitaa kyllä olla venäläisiä ja virolaisia, sun muita liettua ja latvialaisia.

Vierailija
9/41 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 09:55"]Mutta nyt olisi mies halunnut rekkamiesten perää. Ei pidä naisen siihen sotkeutua.
[/quote]

Neinei intte! Kyllä sieltä mullekki joku antaa värkkendaaliaan! Ap.

Vierailija
10/41 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 09:58"]Mene norkoilemaan jonku valtatein varrella olevalle grillille. Mitä halvempaa ja epäterveelisempää ruokaa siiltä saa suurina annoksina, sitä varmemmin pihassa on läskejä rekkakuskeja autoineen. Menet vaan kyselemään kyytiä. Surin osa kuskeista taitaa kyllä olla venäläisiä ja virolaisia, sun muita liettua ja latvialaisia.
[/quote]

Suomalaista kiitos :P

Vierailija
11/41 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök! Ei enää ikinä.

Vierailija
12/41 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 09:06"]

[/quote]

Mene AaBeeCeelle. Siellähän niitä pyörii.

Vierailija
13/41 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en ole koko elämäni aikana nähnyt yhtäkään hyvännäköistä rekkakuskia. Poikkeuksetta likaisia, kaljamahasia parrakkaista äijiä jolla persvako näkyy.

Vierailija
14/41 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajoin puuautoa eli "pöllikuski" 6v, ei minullakaan ollut mahaa, enkä ollut aina likainen. Menin sitten vanhemmilla päivillä opiskelemaan ja nyt olen ihan toimistotöissä. Vatsa on alkanut kasvaa iän myötä ja persevakokin saattaa vilahtaa kun nostan pudonneen kynän.. :)

Vierailija
15/41 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan on tärkeämpää pohtia sitä, mitä ei voi tehdä kuin mitä voi!

Vierailija
16/41 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo kyllä suomalainen rekka mies on tosi mies kjeh kjeh :)))))

varsinki repe ja pena äänekoskelta

Vierailija
17/41 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 09:06"]...puuhasteleen sinne rekan hytissä olevaan petiin kaikenlaisia kivoja jutskuja. Mistä bongaisin rekkamiehen?
[/quote]
Voin lainata omaa, jos se sulle antais ku kotona ei.

Vierailija
18/41 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 10:56"]Huh huh mitä yleistämistä että rekkamiehet olis kaikki homoja ja vanhoja kaljamahaukkoja. Aatelkaa että parikymppiset voi jo tehä työkseen jatkuvasti rekkahommia. Sama kun yleistäs että kaikki hoitopuolen ihmiset on järkyttäviä kateellisia läskejä  paskanpuhujia

terv. Rekkamies
[/quote]

Yhdyn puheisiisi, terv. ap.

Vierailija
19/41 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähtee!

Vierailija
20/41 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä kuorma-autona vanha täysperävaunu veturi scania makuuohjaamolla ja joskus kun siivottiin sitä sieltä löyty alapunkan välistä oikein kunnon mummo rintaliivit.

Siis oliko ap joku hinttari vai puutteessa oleva nainen? Ja jos on nuori, kaunis, hoikka, isorintainen tai edes keskikoiset rinnat omistava niin missä päin rekan kyytiin haluat? Voisin sen verran rekkakuskia leikkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi