KIDEBLOGIT LOPETTAA???
ilmeisesti ei kannata enää, näkee kyl postaustahdista et motivaatio kaikilla lopussa, varmaan joku soppari mihin asti pitää kirjottee
Kommentit (92)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 10:40"]
Iina siirtyy Indiedaysiin!! Mitähän tämä käytännössä aiheuttaa kideblogeille? Mihinköhän Oton blogi siirtyy, vai siirtyykö?
[/quote]
MITÄ!!?! Noh, jos yksi omistajistakaan ei usko koko lafkaan niin ei kai siinä auta enää.. Helia ei päivittele enää ollenkaan ja eikös tämä kolmas omistaja (life is like box of chocolate) ole kans lopettanut bloggaamsisen tai vähentänyt sinskin rajusti
Oon itkenyt koko päivän :´´´´´´´´(
Mistä aloittaja muuten sai tiedon, jos kaikki portaalin bloggaajatkaan eivät ole tiennee ja ovat yllättyneet ja järkyttyneet uutisesta?
Mun lempibloggaajat ja portaaali =( Ihan perseestä, vitttutuuuuu kiva pilasitte mun joulun
Milloinkohan Indiedays uppoaa? En ymmärrä, millä rahalla maksavat bloggaajilleen sellaisia summia, että muita töitä ei tarvitse tehdä. Suurin osa blogeista todella laadutonta, varmaan ei kiinnosta bloggaajia enää koko homma. "Moikka moi, mulla ois arvonta"/"sori hiljaisuus, ollu kiire, täs smoothieohje" ja tätä shittiä muutaman kerran kuussa. Voiko mainostulot näistä blogeista olla todella niin suuret, että bloggaajille voi maksaa noin paljon? Kun näissä ei ole mitään luettavaa enää.
Siirtyykö noi kaikki indiedayriin? Myiköhän noi osakkaat osuutensa vai menikö firma konkkaan? en ihmettele tuolla aktiivisuudella jos asioita on hoidettu... "kun on niin kiire koko ajan".. ilmeisesti sandwich-iina ainakin vähän katkerana asiasta.. ja helia kirjoittaa ettei halua lukea muiden kirjoituksia, kun mainostaisivat vain omaa uutta osoitettaan ?!
Akkavalta-otto siirtyy kaksplussalle... Lukeeko joku oikeasti kaksplussan blogeja?
Tuota.. Iina mainitsi kirjoituksessaan, että on junnannut paikallaan ja muut edistyneet. Väittäisin kyllä näin lukijan näkökulmasta, että ainakaan Indiedaysin blogeista kukaan ole edistynyt, päinvastoin? Kirjotti menestymismahdollisuuksista Indiedaysilla yms.. En ymmärrä :o
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:04"]
Akkavalta-otto siirtyy kaksplussalle... Lukeeko joku oikeasti kaksplussan blogeja?
[/quote]
Mutta on varmaan kivaa panostavalle bloggaajalle päästä ammattilaisten portaaliin, jossa työt ei jää tekemättä kun pomo tahtookin kuvailla yksi päivä söpöjä vauvoja.
loppuikohan riidoitta, iinan postaus meitytttää