Lue keskustelun säännöt.
Anoppi ongelma
19.11.2014 |
ollaan mieheni kanssa oltu yhdessä yli 8 vuotta. Anoppini ei ole minua vieläkään hyväksynyt. Hän ei halua tavata minua tai olla missään tekemisissä kanssani.
Nyt odotamme mieheni kanssa esikoistamme ja anoppi on tehnyt selväksi että vauva ja mies on tervetulleita kylään mutta minä en. Hän jopa vaatii että kun vauva syntyy niin vauva pitäisi viedä anoppilaan kylään ja näin erottaa äidistään koska en ole tervetullut sinne.
Miten tässä tilanteessa toimisi? Onko kenelläkään kokemusta yhtä hankalasta anopista?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 01:45"]
mieheni on sitä mieltä ettei olisi oikein erottaa vauvaa ja äitiä toisistaan mutta ei haluaisi loukata äitiään kertomalla että se olis vaihtoehtona kyläilyille joko koko perhe tai ei kukaan.
[/quote]
Tällaisessa tilanteessa miehen pitää olla selvästi sun puolella, vaikka se sitten tarkoittaisi sitä, että loukkaa äitiään. Aikuinen mies osaa irrottaa napanuoran äitiinsä ja tajuaa, että sinä ja vauva (eli hänen oma perheensä) pitää tulla ensin, äiti vasta seuraavana. En hyväksyisi tippaakaan tuollaista käytöstä omalta anopilta.