Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi ongelma

Vierailija
19.11.2014 |

ollaan mieheni kanssa oltu yhdessä yli 8 vuotta. Anoppini ei ole minua vieläkään hyväksynyt. Hän ei halua tavata minua tai olla missään tekemisissä kanssani.

Nyt odotamme mieheni kanssa esikoistamme ja anoppi on tehnyt selväksi että vauva ja mies on tervetulleita kylään mutta minä en. Hän jopa vaatii että kun vauva syntyy niin vauva pitäisi viedä anoppilaan kylään ja näin erottaa äidistään koska en ole tervetullut sinne. 

Miten tässä tilanteessa toimisi? Onko kenelläkään kokemusta yhtä hankalasta anopista?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on siis taustalla tähän tilanteeseen? Miksi anoppi käyttäytyy/ajattelee näin?

Vierailija
2/21 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeroitunut jostakin? Mustasukkainen pojastaan? Anoppi yksin tietää...

Joka tapauksessa, älä missään nimessä suostu tuollaiseen sinua syrjivään vierailuun. Anoppi tässä on se, jonka on kunnioitettava teidän perhettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies on mieltä? Jos on anopin kanssa samaa mieltä....

Vierailija
4/21 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko hän sanonut MITÄÄN syytä käytökselleen?

Vierailija
5/21 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on sitä mieltä ettei olisi oikein erottaa vauvaa ja äitiä toisistaan mutta ei haluaisi loukata äitiään kertomalla että se olis vaihtoehtona kyläilyille joko koko perhe tai ei kukaan. 

Vierailija
6/21 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 01:45"]mieheni on sitä mieltä ettei olisi oikein erottaa vauvaa ja äitiä toisistaan mutta ei haluaisi loukata äitiään kertomalla että se olis vaihtoehtona kyläilyille joko koko perhe tai ei kukaan. 
[/quote]

Miten hän loukkaisi sillä äitiään? Ei loukkaamista ole se, että ei anna toisen loukata.

Vierailija
7/21 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 01:45"]

mieheni on sitä mieltä ettei olisi oikein erottaa vauvaa ja äitiä toisistaan mutta ei haluaisi loukata äitiään kertomalla että se olis vaihtoehtona kyläilyille joko koko perhe tai ei kukaan. 

[/quote]Tässä tilanteessa tulee loukkaantumaan joka tapauksessa joko sinä tai anoppi, ja eiköhän sen loukkaantumisen osakseen ansaitse se "kaiken pahan alku ja juuri", eli anoppi. Hän on itse asenteensa valinnut, joten hänen on aika oppia että sillä on seuraamuksensa. Ei kannata antaa pikkurilliä...

Vierailija
8/21 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kuin 8. Typerällä käytöksellä on seurauksia ja tällä kertaa seuraus on ettei pääse tapaamaan poikaansa eikä lapsenlastaan. Toivon että sotatilanne raukeaa ja voitte ottaa vastaan anopin, jos hän pääsee typeryydestään eroon ja muuttaa käytöstään.

Vierailija
9/21 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro toki lisää, ihanko kotimainen on tämä ihmeanoppi? Onko muita mielenvikaisuusoireita? Oletteko koskaan tavanneet? Onko mies ainoaa lapsi?

Vierailija
10/21 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei nyt kerro ihan kaikkea. eikä tarvitsekkaan, eihän heidän asiat meille kuulu! mutta ei kukaan, ei edes paha anoppi ilman syytä kanna noin suurta vihaa sisällään.

Vierailija
11/21 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että oma mieheni ilmoittaisi vastaavassa tilanteessa, että pelleily saa nyt loppua jos isovanhemmuus kiinnostaa. Anoppi saisi samat "oikeudet" kuin muutkin isovanhemmat, ja jos itse valitsee olla tapaamatta lapsensa perhettä, omapahan on häviönsä. Vauvaa ei aleta käyttää pelinappulana miniän kiusaamiseen tai perheen hallitsemiseen. Olisi hyvä selvittää välit jo ennen lapsen syntymää. Sydänystäviä teistä ei tarvitse tulla, mutta aikuisten pitää pystyä olemaan keskenään asiallisesti.

Totta kai mies voi myöhemmin halutessaan vierailla äitinsä luona lapsen kanssa kahdestaan, mutta sitten kun se teille molemmille sopii ja ilman anopin painostusta tai määräilyä. 

Vierailija
12/21 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/21 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei... Olen henkilökohtaisena avustajana 60+v naiselle, joka on just tällainen minijöilleen, ja pahansuopa joka ainutta ihmistä paitsi omia llapsiaan kohtaan. En tiedä mikä on saanut niin katkeraksi

Vierailija
14/21 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ap ole bylsinyt varattua ja rikkonut miehen perheen alunperin. Oma anoppini ilmoitti kohtelevansa tulevaa miniää juuri noin kun kerran keskusteltiin. Niin makaa kuin petaa.

Vierailija
15/21 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ongelmaasi. MIkä pakkomielle sinulla on siitä, että anopin pitää saada nähdä vauvaa?

Anopin ongelmahan se on, jos ei halua tulla katsomaan vauvaa teille, eikä hyväksy sitä että sinä kävisit vauvan kanssa hänen luonaan. Se on ihan anopin oma valinta ja hän saa elää sen kanssa. Käyköön lapsi anopin luona sitten, kun omin avuin ilman äitiä pääsee.

Vierailija
16/21 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kanssa pidätte päänne ja miehesi kertoo äidilleen missä mennään. Tai kerrotte yhdessä.  Muutoin anoppisi jatkaa ja pyörittää sinua ja miestäsi. Sille on tehtävä stoppi.

Vierailija
17/21 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 01:45"]mieheni on sitä mieltä ettei olisi oikein erottaa vauvaa ja äitiä toisistaan mutta ei haluaisi loukata äitiään kertomalla että se olis vaihtoehtona kyläilyille joko koko perhe tai ei kukaan. 
[/quote]
Kerro sinä se tälle anopille jos ei mies supstu. Seuraavaks voit kysyä mieheltä miksi hänestä on ok että anoppi loukkaa sinua. Olen ollut samassa tilanteessa, tosin onneksi exän kanssa ei sitä lasta tullut. Mutta suhde ainakin osittain kaatui siihen että mies oli mamman tossun alla.

Vierailija
18/21 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistata peet sille anopille. Ei pientä vauvaa todellakaan eroteta heti äidistään. Jos hän ei halua nähdä sinua, hän ei halua nähdä vauvaa. Helppoa!

Vierailija
19/21 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppiongelma:::)))))

Vierailija
20/21 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 08:27"]

En ymmärrä ongelmaasi. MIkä pakkomielle sinulla on siitä, että anopin pitää saada nähdä vauvaa?

Anopin ongelmahan se on, jos ei halua tulla katsomaan vauvaa teille, eikä hyväksy sitä että sinä kävisit vauvan kanssa hänen luonaan. Se on ihan anopin oma valinta ja hän saa elää sen kanssa. Käyköön lapsi anopin luona sitten, kun omin avuin ilman äitiä pääsee.

[/quote]No hoitoapu tietenkin, eihän siitä itse voi selvitä, mummothan siihen tarvitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi