Muutin ulkomaille ja Visa Electron suljettiin
Ihmettelen vaan sitä että Visa Electronini on nähtävästi nyt suljettu kun olin tehnyt joitain ostoksia netissä 2-3 viikkoa sitten täällä uudessa asuinmaassani ja mietin että mistäköhän se johtuu, uusi osoitteeni ei kai ole mennyt pankille ja he luulivat korttiani varastetuksi? Pankki oli yrittänyt soittaa vanhaan numerooni mutta en ollut vielä ilmoittanut uutta numeroani pankille, olisi kai tosiaan pitänyt. Nyt vasta huomasin heidän viestin nettipankissa.
Muille käynyt samoin? En välttämättä tarvitse tuota korttia enää kun mulla on uusi tili täällä enkä tiedä saanko korttia edes avatuksi pelkällä soitolla pankkiin?
Kommentit (9)
Mikä pankki? Nordean on ainakin toiminu aina.
Tilille on siis tuloja? Kauanko olet asunut ulkomailla? Itse olen asunut ulkomailla puolitoista vuotta ja korttini toimivat ongelmitta.
Osuuspankki. Tein 3-4 tilausta onnistuneesti mutta muutama päivä tuon jälkeen yritin taas tehdä tilausta netin kautta mutta kortti kai lakkasi toimimasta kun laitoin "billing address" kohtaan uuden osoitteeni enkä vanhaa osoitetta joka näkyy pankin tiedoissa..? Kortilla oli kyllä siis tarpeeksi rahaa.
-AP
Joo tosta johtuu. Turvallisuussyistä sulkeneet. Soita sinne, niin saanet sen auki aika äkkiä.
4. Lisää vielä että mulla on myös op:n tili ja kortti, joten uskoisin ongelmasi olevan aivan joku muu kuin ulkomaille muutto.
#4, okei mutta onko pankilla tiedossa sun uusi osoite ulkomailla?
Pitää valvoa tänään että saan soitettua pankkiin, ärsyttävä aikaero!
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 00:32"]#4, okei mutta onko pankilla tiedossa sun uusi osoite ulkomailla?
Pitää valvoa tänään että saan soitettua pankkiin, ärsyttävä aikaero!
[/quote]
Pankki saa osoitteenmuutoksen maistraatilta eli ei tarvitse erikseen ilmoittaa. Itse asun kylläkin EU-maassa, joten voi vaikuttaa asiaan.
Okei, olen Pohjois-Amerikassa ja voi olla että oon tehnyt jonkun virheen osoitteenmuutoksen kanssa koska postin sivuilla on uusi osoite mutta maistraatin tiedoissa ei näy vaikka pitäisi... -AP
Niin ja kortilta oli mennyt nyt myös joku OP:n palvelumaksu. -AP