lapseni ei saa nähdä homoja
Jottei hänestä tule homo.
oikeesti naurattaa miten tyhmiä ihmiset jotka näin ajattelee on. Heteroita on kaikkialla, mutta ei nekään muuta homoja heteroiksi.
Kommentit (11)
Kyl homous voi tarttua, jos näkee homoilua. Ei se kuitenkaan tartu vain näkemällä pelkän homon ilman toimintaa eli meisselinlutkutusta.
Myös on riski että homo tarttuu. Kerran kävi laivan kapakassa niin enkä meinannut päästä eroon. Lol.
Siitä et se homoilee. Ja jos se ei homoile niin ei se sit tartu.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:26"]
[/quote]
Riiight... Mä näen heteroita koko ajan ja joka puolella heteroistelemassa enkä silti itse ole yhtään sen heterompi.
Voi hitsin hitsi, nythän mä vasta hokasin.
Mun poikani parhaalla ystävällä on kaksi äitiä. Ihan rehtejä lesboja siis ovat.
Tuleeko mun pojastani nyt lesbo? Eikä ku....transu?
Menin nyt ihan sekaisin. Mikä siitä oikein nyt tän seurauksena tulee? Vakavasti häiriintynyt kuitenkin :(
Ei vaan homoksi voi muuttua, jos kolauttaa päänsä astiakaappiin samalla kun tyhjentää tiskikonetta :D Eli kyllä saa nähdä homoja, se ei vielä vaikuta, mutta homojen asioiden tekeminen ja päähän kohdistunut isku voivat muuttaa homoksi.
Tuon takia en uskalla vaihtaa auton talvirenkaita itse, vaikka osaisin; voisinhan vaikka liukastua ja muuttua lesboksi :O
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:26"]
[/quote]
Riiight... Mä näen heteroita koko ajan ja joka puolella heteroistelemassa enkä silti itse ole yhtään sen heterompi.
[/quote]
Heteroksi ja homoksi muuttuminen ovat eri asioita. Voihan lapsi muuttua väkivaltaiseksi jos on väkivallan parissa tunnin päivässä, mutta tuskin muuttuisi väkivallattomaksi jos olisi väkivallattomuuden parissa tunnin päivässä.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:30"]Nyt puhutaanki lapsista...
[/quote]
Mä en lapsuudessani nähnyt yhtään homo/lesboparia. Silti olen panseksuaali nykyään :D ap
No niinpä. Ei voi käsittää kaikkien järjenjuoksua. Muutunko mieheksikin kun niitä tuolla kaduilla näkyy tallustelemassa?