Miten jaksatte miestä joka jaksaa hokea ex-naisistaan koko ajan?
? Ei varmaan kukaan. Joten ei kai munkaan pitäisi.
Kommentit (7)
Joo hyi. Mun eksä kaksi vuotta jaksoi verrata mua eksäänsä. Sillä oli niin isot ja kiinteät tissit ja kaikki. Jätin sen :)
Munkin mies alkuun puhui existään koko ajan. Lopulta tokasin, että jos et pidä turpaas kiinni, niin mä lähden. Valitsi, että on hiljaa existään. Myöhemmin sanoi, että oli niin epävarma ja siks möläytteli
Ala säkin kehua omaa exääsi. Kun sillä on niin suuri ja hän oli niin kestävä ja hyvän näköinen yms.
Mä en kanssa jaksa tollasta. Miltei kaikki miehet kenen kanssa on ollut eniten juttua on milteinpä heti alkaneet jauhamaan eksistään (ja siitä yhdestä tietystä) siellä sun täällä. Yhdelle sanoin että lopeta, en tykkää ja siihen loppu :D Kertoohan se aina sen, ettei ole yli entisestä vieläkään.
En kattelisi ollenkaan. Kukaan ei ole vielä tehnyt niin, mutta jos tekisi, niin se olisi siinä. Mies ei olisi yli eksästään eikä tarpeeksi ihastunut minuun.
Todellakaan sunkaan ei pitäisi kattella tuollaista. Mies ei selvästikään ole päässyt yli exästä, eikä niin ollen ole valmis menemään eteenpäin kenenkään kanssa.
Jonain vakipanona tuollainen vielä menettelee, mutta yhtään vakavampaan suhteeseen älä edes harkitse.