Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kysymyksiä kätilölle?

Vierailija
03.09.2006 |

Vastaan muutamaan asialliseen kysymykseen.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin lääkärisi suositusta. Kondomi on oikein käytettynä varsin luotettava ja jos nyt sattuisi yllätysraskaus tulla, tarkassa seurannassa se todennäköisesti menisi hyvin.

klö

Vierailija
22/26 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki näin joskus käy. Ota seuraavassa raskaudessa asia puheeksi.

klö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viikkoja 34. Mulle tulee sellaisia ihmeellisiä kipukohtauksia, että koko alavatsan alueelle tulee kipu ja " repii" . Voimakkuudeltaan nämä kivut ovat pahoja ja kestävät jopa 15 min kerrallaan. Tänään aamulla, kun heräsin, niin sellainen tuli ja se meni vasta levolla ohi ja myöhemmin toinen, kun hiljakseen kävelin pihalla nukuttamassa nuorinta lasta. Olen siis uudelleensynnyttäjä eikä koskaan aiemmin tällaista ole ollut. Vauva on laskeutuneena ihan alas ja kipeitä supistelujakin on ollut. Ajattelin itse, että voisiko sillä olla merkitystä, että tällä kertaa vauva on niin alhaalla? Nämä kivut voisivat olla muuten supistuksia (mahakin kyllä kovettuu alhaalta), mutta tuntuvat vain alavatsalla, ei yhtään selässä tai kohdunsuulla.

Vierailija
24/26 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisivat hyvin olla häpyllitoksen löystymiseen liittyviä kipuja alavatsalla karvoitusrajan paikkeilla. Pahimmillaan liikkeelle lähtiessä ja sängyssä kääntyessä. Jos siitä kysymyys, ei hyvää hoitoa ole ja raskauden kuluessa pahenevat. Usein helpottaa pian synnytyksen jälkeen.

klö

Vierailija
25/26 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

klö

Vierailija
26/26 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu ei tunnu häpyrajassa, vaan navasta alaspäin häpyyn saakka leveydeltään koko alavatsan alueella. Liitoskivut ovat kyllä minulle tuttuja edellisistä raskauksista. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän