Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jollain yli kolmekymppisellä voi olla finninen iho?

Vierailija
18.11.2014 |

siis häh

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vedin elämäni ensimmäisen Roaccutan-kuurin 36-vuotiaana, niin paha oli tilanne. Teininä ei mitään ongelmaa.

Vierailija
22/27 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksena kysymykseesi, kortisonikuurilla. Itsellä aina ollut hyväkuntoinen iho, teininäkin. Vuoden kortisonikuurin aikana iho oli aivan järkyttävässä kunnossa. Onneksi pääsin siitä myrkystä eroon ja ihokin aikanaan rauhoittui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans finninaama 36v. Skinoren just meneillään ja ehkä vähän auttaa.

Vierailija
24/27 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva, mulla on ollut finnejä ainakin 12-vuotiaasta asti, ja olen nyt 25. On ollut huonoja ja hyviä kausia. Nyt iho on "ok" kun syön e-pillereitä. Äidilläni on sama ongelma, joten tuskin pääsen näistä koskaan kokonaan eroon. No, ei ole onneksi vakava sairaus.

Vierailija
25/27 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tänään 40 vuotta täyttänyt liittyy kerhoon. Joo-o 25 vuotta kärsinyt aknesta ja ei loppua näy... Ja todellakin kaikkeni olen yrittänyt jotta pääsis eroon, mutta mutta... (ja ajatella, mun vanhemilla siskoillakin sama juttu)

Toivottavasti toi mun 18 v. poika ei joutuis näin kauan kärsimään, nyt tosin on menossa pahin aknekausi hänellä, joten muutaman vuoden varmaan vielä ainakin kestää.

Vierailija
26/27 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska akne on sairaus. Pari teini-iän hormonifinniä siellä täällä on eri asia kuin akne.

T. 25-vuotias aknenaama

Vierailija
27/27 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka sanotte kokeilleenne kaikkea, oletteko kokeilleet Roaccutania ja kuinka monta kuuria olette syöneet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi