Onko miehesi nähnyt, kun vaihdat sidettä/tamponia/kk-kuppia?
Tuli tuosta synnytysketjusta mieleen, jossa moni sanoi, että mies on kyllä sen alapään niin monta kertaa läheltä nähnyt, että turhaan sitä häpeilemään synnytyksessäkään. Miellän synnytyksessä tapahtuvat lääketieteelliset toimenpiteet pikemminkin kuukautissuojan tms. vaihtamiseen kuin seksiin, jossa toki alapään näkeminen on miehelle normaalia. Mites te muut, haittaisko teitä vaihtaa tamponi miehesi silmien edessä?
Kommentit (222)
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 01:47"]
Me ollaan suhteemme (13 v) aikana reissattu tosi alkeellisissa oloissa 5 vuotta, joten kaikki mahdollinen on kyllä jouduttu tekeen toistemme edessä. Joskus esim jouduin tyhjentään kuppia viidakossa, tarvin valoo ja vesipulloo jne. eikä omat kädet riittäneet, joten mies oöi tietenkin apuna. Tai kun sairastuin pikku kylässä Sudanissa niin pahaan vatsatautiin etten pysynyt tajuissani ja menkat samaan aikaan, mies oli se joka vaihtoi siteet, piti mua pöntöllä pystyssä ja putsasi kun oksensin päälleni. Ei me niitä väkisin jaeta, eli en siis normaalisti kävis esim. kakalla ovi auki, mutta kumpikin ymmärtää miten ihmiskeho toimii, eikä kavahda sen toimintoja. Toisaalta meidän suhde on monin tavoin normaalia läheisempi.
[/quote]
Oliko nää eri reissu? Sudan on aavikkoaluetta, sielä on esim Saharan autiomaa.. :D Mua huvittaa nämä viestit missä keksitään jotain liikuttavia nyyhky tarinoita.. "voi miten romanttista" ja sillä perustellaan jotain ällöttävää tai typerää käytöstä..
Ja ihan vaan tiedoksi, ettei aavikolla ole vessoja missä jättää ovet auki. Eikä tämän kaltaisissa "köyhissä" paikoissa ole muutenkaan vessoja, vaan ne tehdään joko suoraan maahan tai kaivetaan kuoppa.
Luojan kiitos mulla on puolisona häveliäs muslimimies. Ei ole ollut kymmenen vuoden ja pian kahden lapsen aikana mitään tarvetta jakaa wc toimintoja toistemme kanssa. Molemmissa synnytyksissä on ollut mukana ja ostanut kaupasta niitä siteitäkin, mutta kyllä pidämme ihan kohteliaisuudesta toista kohtaan ovet kiinni asioidessamme vessassa. Seksin suhteen ei takakireyksiä. Puhtautta arvostamme toistemme iloksi silloinkin, on molemmilla vehkeet puhtaina ja menkkojen aikaan en halua yhdyntää, ehkä muuta seksiä sitten. Ei ole muuten koko yhteiselomme aikana mieheni koskaan esim. pieraissut kuin vessassa.
Oon aina miettiny, että miks naiset haluaa mennä yhtäaikaa vessaan.. Mutta nyt se selvis!
Kyllä mä kaikesta empansipaatiostani huolimatta käsittelen kuukautisvertani ruumiineritteenä, en naiseuteni riemuvoittona. Eli tässä yksi feministi joka tyhjentää kuukuppinsa mieluiten yksin.
Ihan yksin ovien takana tyhjennän kuppini!
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:06"]Kyllä meillä asioidaan vessassa aina ovi auki. Ei ole ollenkaan tavatonta, että tyhjennän kuppia lavuaariin samaan aikaan kun mies pesee siinä hampaitaan.
[/quote]
Tyhjennät kupin lavuaariin?!?! Oikeesti?
Eikö olisi helpompaa kipata se siitä heti pönttöön kun ottaa sen pois?!!!
Mulla synnytyksessä repesi virtsaputken suuaukko/tikit tuli. Oli hankala paikka nähdä itse, mieheni sitten päivottäin tutki alakertani ettwi ole tulehduksen merkkejä! Samallahan sieltä turakahteli jälkivuotoakin. ..mitäpä sitä wi rakkaansa puolesta tekisi? !
Miksi vessassa on ovi. Lukkokin vielä? Ei sillä. En itse laita ovea lukkoon vessaan mennessäni. Kiinni kylläkin. Jos tulee tosi kiire pöntölle tuon ärtyneen suolen kanssa, ei miestä haittaa, vaikka olisi partaa ajamassa. Poistuu kyllä asiointini ajaksi, jotta saan rauhassa toimitella.
Ei, mutta ennen seksiä on kyllä vedellyt tamponeita pois, tai nähnyt verisen siteen.
Siis vaihdatteko te itse ne? Meillä ainakin tapana että mies asettaa mulle tampoonin.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 02:09"]Tämä ketju olisi loistavaa luettavaa joka ainoalle feministille ja ihmiselle joka väittää, että Suomessa on tasa-arvo asiat huonosti. Niin mutkatonta on ihmisten suhtautuminen vastakkaiseen sukupuoleen, että löytyykö mistään maailmasta samanlaista kansakuntaa, hieman epäilen.
[/quote]
Ei toki ole mitään tilastoa antaa, mutta useat saksalaiset miehet tuntuu joko kiusallaan tai miksilie harrastavan parisuhdevessahengailua.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 01:04"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:54"] [quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:31"] [quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:24"]Eiköhän se vähänkin pitemmässä suhteessa ole aika väistämätöntä, että on nähnyt. [/quote] 8 vuotta yhdessä ja en edelleenkään pasko ovi auki tai vaihtele siteitä miehen nenän edessä. Kerran reppureissatessa jouduin vaihtamaan siteen samassa tilassa miehen kanssa, mutta silloinkin komensin miehen kääntymään selin :D ei tässä suhteessa asioita hyssytellä, mutta romantiikka pysyy paremmin yllä kun vähän jaksaa miettiä mitä kaikkea toisen pakottaa katselemaan ja haistelemaan [/quote] Ei ole 11 vuoden aikana mies kertaakaan nähnyt meilläkään. Ei sitä varmaan hetkauttaisi mitenkään mutta mua ei kiinnosta jakaa vessa-asiointeja sen kanssa. Vessan ovessa on se lukko ihan syystä, ihan vaan ystävällisenä vinkkinä muillekin naisille että sitä saa ja kannattaa käyttää. Tuskin tuollaiset yhteiset vessakäynnit suhdetta mitenkään parantaakaan. [/quote] No sinähän sitä et voi tietää mikä toisten suhteita parantaa ja mikä ei. Ihan oikeasti on sellaisia miehiä jotka ei sun kanssa eläisi päivääkään. [/quote] En toki voikaan tietää, jos teidän suhdetta parantaa yhteiset vessakäynnit niin siitä vaan, jokainen tyylillään. Ihan kiva jos saatte siitä enemmän jotain irti kuin muista tekemisistänne. On varmasti miehiä jotka ei minun kanssani halua elää, on myös paljon miehiä ja naisia joiden kanssa minä en haluaisi elää;) Muun muassa sellaisten kanssa jotka haluavat käydä p*skalla ja siteitä vaihtamassa aina yhdessä toisiaan tuijottaen. Ilmeisesti on epänormaalia että kumppaneilla on omat vessat ja että vessassa asioidaan yksin mieluummin, kuin yhdessä. Kaikkea sitä oppii kun vähän vanhemmaksi elää:D Käsitykset normaalista vaihtelevat aika paljon näköjään. Voisiko joku kertoa, että mitä ainutlaatuista hyvää siihen suhteeseen tuo yhdessä p*skalla käynti tai joku siteiden vaihtaminen, verrattuna siihen että sen tekisi yksin, mitä ei muulla tavalla saavuta? Tapansa kaikilla. :) [/quote] Pakko nyt kysyä että käytkö miehesi kanssa yhdessä saunassa/suihkussa? Entä silloin kun sulla on menkat? Käsketkö miehesi pois siksi aikaa kun otat siteen pois vai miten? Harrastatteko seksiä? Pimeässä kenties? Häpeätkö muita eritteitäsi? Esim kun kiihotut niin pyyhitkö limasi peittoon ettei miehesi vaan järkyty näkemästään? Entä onko teillä omat pyykkikorit? Pesettekö vain omat vaatteenne? Järkyttyisikö miehesi likaisista pikkuhousuistasi jos näkisi esim hieman valkovuotoa? Miten hoidatte nämä asiat? :)
[/quote]
No näin 25 vuotta saman miehen kanssa yhdessä olleena vastaan:
Kyllä käydään saunassa yhdessä, myös menkkojen aikaan. Tai siis nyt ollut hormonikierukka jo niin kauan ettei kuukautisista ole vaivaa, mutta siis ennen. En kyllä tajua ollenkaan miten kuukautissuojan vaihtaminen toisen edessä ja saunassa käyminen liittyvät yhteen? En kyllä käytä sidettä, koska se ällöttää itseäänkin, saati että haluaisin jonkun toisen katselevan jotain veristä rättiä housuissa, mutta jos käyttäisin, niin kaipa kävisin sen siteen heittämässä ensin roskiin ja sitten riisuisin. Tusin mä nyt sitä samaa sidettä tunkisin housuun enää saunan jälkeen? En osaa kuvitella tilannetta, koska en ole ikinä vuotanut kuin Niagara, mutta ymmärrän jos matkalla vessasta saunatilaan hulahtaa litra verta housuun, että tilanne on vähän toinen.
Näinollen omalla kohdallani myöskään suihkussa käyminen samaan aikaan ei liity menkkoihin mitenkään.
Seksiä ollaan kyllä harrastettu menkkojen aikana, ei nyt hirveästi, koska lähinnä itse en siitä pidä. Sekään ei siis enää tuon kierukan kanssa ole onneksi ongelma.
Mies on nähnyt kolme synnytystä alusta loppuun ihan kaikkine eritteineen, mutta ei nyt vielä ole tullut sellaista tilannetta, että olisin joutunut saati hallunnut kuukautissuojaa vaihtamaan miehen katsellessa. Tottakai joku tuollainen ripulissa Sudanin viidakossa olis hieman poikkeuksellinen tilanne, enkä mä nyt koe että tilanne olis jotenkin nolo. Itse vaan olen sitä mieltä, että jotkut asiat ovat yksityisasioita ja vessassa käyminen ja siihen liittyvät toimenpiteet kuuluvat tähän sarjaan, vaikka toki luonnollisia asioita ovatkin. Lapset ovat aivan pienestä sisäistäneet tämän asian ja vessassa käydään ovi kiinni ja yksin.
En edelleenkään keksi sellaista tilannetta ihan arjessa, ei sairaana eikä viidakossa, että kuukautissuojaa olis jotenkin pakko vaihtaa toisen henkilön edessä. Ehkä sellainenkin vielä tulee vastaan.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:05"]
Haittaisi. Olis tosi noloa. :(
[/quote]
Miten se on noloa?
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 01:27"]
Jos minun vaimo rupeaisi tamppoonia vaihtamaan silmieni edessä, niin sais lähtee lätkimään saman tien. Minä en ala sellasta huorintekijää katselemaan, joka tavaraansa julkisesti levittelisi. Kyllä ne hygieniajutut pitää hoitaa intiimisti vessassa, eikä toisten nähden. Kyllä on tämä maailma mennyt niin jumalattomaksi, että millään ei ole enää mitään väliä.
[/quote]
Mene provo pois
Rupesin nauramaan kun mietin jos joku syvästi uskovainen muslimi näkisi tämän ketjun. Lukisi jonkun uskovaisen kaverinsa kanssa, että ne ovat tulleet hulluiksi Suomessa, siellä mies vaihtaa tamponitkin naiselle ja käyvät yhdessä paskalla, leikkivät kuukautisverellä, antavat peräruiskuja toisilleen ja mitä kaikkea tässä nyt oli :D
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:10"]
Ihania nää av-mammojen esileikit.. "Hani, tuutko kattoo mun karvasta ja veristä römpsää. Saat vetää mun tamponin naurusta.. ;))"
Jos olisin mies, ja suhde olisi vasta alussa.. Niin juoksisin ja kovaa karkuun.. Huh.. Muistakaa naiset, vaikka tykkäätte näistä veri-pissa-erite jutuista jutella täällä.. Niin älkää ensitreffeillä silti näitä ehdotelko.. :D
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:42"]
Ei, mutta ennen seksiä on kyllä vedellyt tamponeita pois, tai nähnyt verisen siteen.
[/quote]
Ihanat esileikit teillä! *oks*
Täällä on kyllä paljon ns. metsäläisporukkaa, vailla mitään sivistyneitä tapoja. Ei osata edes intiimitoimintoja hoitaa ilman sivullisia. Esitellään omia eritteitä ylpeinä, ihan kuin vajakit. Haista, maista katso ja koske. Minä tein nämä ihan itse.
Paras oli tuo, joka menee vessaan vaihtamaan sidettä, mutta älynlahjat eivät riitä ottamaan sitä uutta sidettä mukaan, vaan hän huutaa miehensä tuomaan sen ja viemään vanhan pois. Koiranko kanssa tämä henkilö on naimisissa, koiran, jonka tehtävänä on kuljetetella hänen siteitään.
Toisen palkinnon saa se, jonka on ihan pakko tyhjentää kuukuppinsa juuri samalla hetkellä, kun toinen pesee hampaitaan.
Miten te selviätte tuolla ulkomaailmassa?
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 08:57"]
Täällä on kyllä paljon ns. metsäläisporukkaa, vailla mitään sivistyneitä tapoja. Ei osata edes intiimitoimintoja hoitaa ilman sivullisia. Esitellään omia eritteitä ylpeinä, ihan kuin vajakit. Haista, maista katso ja koske. Minä tein nämä ihan itse.
Paras oli tuo, joka menee vessaan vaihtamaan sidettä, mutta älynlahjat eivät riitä ottamaan sitä uutta sidettä mukaan, vaan hän huutaa miehensä tuomaan sen ja viemään vanhan pois. Koiranko kanssa tämä henkilö on naimisissa, koiran, jonka tehtävänä on kuljetetella hänen siteitään.
Toisen palkinnon saa se, jonka on ihan pakko tyhjentää kuukuppinsa juuri samalla hetkellä, kun toinen pesee hampaitaan.
Miten te selviätte tuolla ulkomaailmassa?
[/quote]
Ai että, kuinka pystyt elämään tuon erinomaisuutesi kanssa? On se nyt jumalauta kumma, että jos jonkun mies vie toiselle siteen pyydettäessä ja vie vanhan pois niin se nyt tekee siitä miehestä jonkun koiran. Voiko oikeesti sun kaltaisia naisia olla olemassa?? Ootko ikinä ajatellut, että ehkä sun miehelläsi (jos sulla sellaista edes on) saattaa olla vaikeuksia elää sun kanssa kun oot noin jotenkin erikoisen rajoittunut? No luultavasti tulee kyllä jonakin päivänä vaihtamaan sut johonkin vähemmän hysteeriseen naiseen. Kukaan mies tuollaisen kanssa kovin kauan jaksa elää kun jo pelkkä kuukautisside aiheuttaa tuollaisen hysterian.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 00:41"]
En vaan voi käsittää miten joku oikeasti saa sisältöä parisuhteeseensa yhteisistä vessahetkistä...
[/quote]
Voin kuvittella vaan nämä av-mammojen parisuhteet.. Vedellään toisten tamponien narusta, pyyhitään varmaan toistensa perseetkin. Sillä sehän on vain kestävän parisuhteen ja rakkauden osoitus. "Meilä ei häpeillä normaaleja LUONNOLLISIA asioita" Käytetään varmaan samaa vessaa, ilman että vedetään välissä.. Säästäähän se vettä eli rahaa! "Rakas mä ripuloin, sun vuoro kakkia. Tehään sit yhdessä ostoslista loppuun, kun oon pessy hampaat" <3