Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työtön mies

Vierailija
18.11.2014 |

Olen tapaillut muutaman kerran yli 30 vuotiasta miestä, joka on vaikuttanut ihan mukavalta. Viimeksi vaan meni maku koko jutusta, kun selvisi että hän on työtön. Eikä siinä vielä mitään, mutta on ollut ainakin viimeiset viisi vuotta työttömänä eli tuskin työllistyy enää koskaan! Ollut joskus viimeksi joku ATK-tukihenkilö tms. Tulee ilmeisesti joten kuten kuitenkin toimeen, asuu osin omassa kaksiossa, siis äitinsä perikunnan kaksio, josta kolmannes kuuluu hänelle.

Olen 27 vuotias yhden 4 vuotiaan tytön yh-äiti. En pyösi itsekään rahoissa. Onko mitään järkeä olla työttömän kanssa? Vaikea kuvitella että viiden vuoden päästä hengailisi tuon miehen kanssa joku rikkinäinen villapaita päällä kirppareilla sunnuntaita viettämässä ja sitten kebabille. En näe kuin epätoivoisen tulevaisuuden. Tuntuu niin absurdilta, kertokaa mitä ajattelette tilanteesta?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Vierailija
22/24 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pummi on aina pummi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ollut koskaan tehnyt palkkatöitä kun tavattiin, oli lähes 30v. Aika pian seurusteltuamme haki koulutukseen ja työharjoittelun kautta työllistyi ja sai vakipaikan.

Vierailija
24/24 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdään aktiivimallia   www.aktiivimalli.xyz