Oliko vuosituhannen vaihteessa posliinia kellään?
En nyt puhu mummon posliinista. Milloin siitä tuli muotia?
Kommentit (12)
Olen nyt 23. Minulla taisi silloin posliini olla. Mummostani en tiedä.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 05:19"]Olen nyt 23. Minulla taisi silloin posliini olla. Mummostani en tiedä.
[/quote]
sama juttu!
Ensimmäisen kerran nuolin posliinia 22.4.1994, eli kyllä niitä oli jo aikaisemminkin.
Olihan niitä poslareita. Joissain piireissä karvatuheroa pidettiin hieman maalaisena,mutta tämä siis nuorten keskuudessa. Vanhemmista en sitten tiedä. Melko lähellä sama tilanne kuin nyt 15 vuotta myöhemmin. Naiset oli kyllä kauniimpia, koska useimmat oli hoikkia. Nyt väh. joka toinen on nuoristakin on liian tuhteja. Välimalleja ei enää ole, on vain fättiksiä ja fittiksiä.
Mies 32v
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 06:27"]
Olihan niitä poslareita. Joissain piireissä karvatuheroa pidettiin hieman maalaisena,mutta tämä siis nuorten keskuudessa. Vanhemmista en sitten tiedä. Melko lähellä sama tilanne kuin nyt 15 vuotta myöhemmin. Naiset oli kyllä kauniimpia, koska useimmat oli hoikkia. Nyt väh. joka toinen on nuoristakin on liian tuhteja. Välimalleja ei enää ole, on vain fättiksiä ja fittiksiä.
Mies 32v
[/quote]
Tuossa yksi vanhempi (yli 50v) mies sanoi, että kyllä teillä nuorilla miehillä on hankalaa, kun ei kauniita naisia enää ole siinä määrin, kuin hänen nuoruudessaan. Suurin osa nykynaisista on sen verran lihavia, ettei niitä voi kauniina pitää.
t:M39
Oli posliinit silloin jo ihan tavallisia. 5 vuotta aiemmin niitä ei näkynyt juuri kenelläkään.
Menisipä moinen muoti jo pois. Luomutuhero on kiihoittava ilmestys. :) Onneksi omat kumppanini ovat olleet fiksumpia kuin muodin orjat.
M25
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 07:24"]
Menisipä moinen muoti jo pois. Luomutuhero on kiihoittava ilmestys. :) Onneksi omat kumppanini ovat olleet fiksumpia kuin muodin orjat. M25
[/quote]
Kuulostat inhottavalta ja rajoittuneelta ihmiseltä kun teet pitkällemeneviä johtopäätöksiä naisen älyllisestä tasosta pelkästään karvoituksen karvoituksen perusteella.
No todellakin oli yleistä, ootteko nähneet esim. Rembrantin yms alastonmaalareiden tauluja? Ihan karvattomia kaikki naiset.
Ap yritti kysyä et oliko vuonna 2000 karvoja vielä?
Varmaan joskus 2010 tuli muotiin? Oon 29 ja mun teinivuosina ei ollut yleistä.