Kuinka usein annatte miehellenne suuseksiä?
Nyt on mies alkanut vaatimaan suihinottoa joka aamu ennen töihin lähtöä. Vähän jo alkaa kyllästyttää itseäni, mutta onhan siinä tietysti se ettei hän kassit täynnä katsele sitten muita.
Miten usein te annatte parisuhteessa?
Kommentit (31)
En tykkää panna niin meidän seksi on pääsääntösesti suihinotto. Jokusen kerran viikossa.
Ei kuulu av-mamman toimenpiteisiin. Mies voi runkata jos siltä tuntuu.
Antaako ap miehesi joka aamu sinulle suuhoidon, ettei katseesi vaeltele etkä sorru siivouskomeropanoon työpäivän aikana?
Yhtä usein kuin saan sitä, 3-4 viikossa.
Muutaman kerran kuussa, joskus joka viikko. Viimeksi viime viikonloppuna.
Antaisin useamminkin, mutta se ei ole miehestä läheskään yhtä nautinnollista kuin perinteinen yhdyntä.
Eli ei edes yhtä kertaa vuodessa suuseksiä, toki voi olla yhtenä osana esileikkiä, mutta ei laukeamiseen asti.
Olisi haave saada suihinotto autolla ajaessa.
Vierailija kirjoitti:
Antaako ap miehesi joka aamu sinulle suuhoidon, ettei katseesi vaeltele etkä sorru siivouskomeropanoon työpäivän aikana?
Ei se ole sama asia. Miehet sortuu ja kiinnostuu pikapanoista paljon naisia helpommin.
Vierailija kirjoitti:
Niin, se on suihinotto tai käteenveto? Onneksi mulla ja miehellä on pikkusen enemmän mielikuvitusta vaikkei suuseksiä (puolin tai toisin) harrasteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, se on suihinotto tai käteenveto? Onneksi mulla ja miehellä on pikkusen enemmän mielikuvitusta vaikkei suuseksiä (puolin tai toisin) harrasteta.
Eipä sitten paljon mielikuvitusta näytä olevan.
Ihan jokapäivä. Ja teen sen mieluusti ja halulla. Mieskin antaa minulle vaikka mitä, ja halulla hänkin, Jokapäivä.
Aina kun haluaa (pyytää), mitä toki harvoin tekee kun haluaa yhdyntää. Yleensä ehdotan itse, kerran viikossa sanoisin keskiarvoksi.
2-5 krt viikossa. eli yleensä muun seksin yhteydessä.
Tänään en antanut mutta sain itse.
N39
Täällä harrastetaan suuseksiä ja seksiä joka päivä. Molemmat ovat tyytyväisiä.
Viimeksi yli 15 vuotta sitten. Mies haluaisi, nainen ei suostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole sama asia. Miehet sortuu ja kiinnostuu pikapanoista paljon naisia helpommin.
Sortuminen ja kiinnostuminen tapahtuvat toisessa järjestyksessä. Jos naiset eivät sitten sorru seksiin, kenen kanssa miehet sitä harrastavat?
Pitkällä automatkalla tai kun harrastamme seksiä. 2-3krt viikossa.
Vaimoni puolesta:
-en anna miehelleni koskaan suuseksiä tai käsihoitoa.
Säälin miestäni joutuu olemaan puutteessa vaikka ei pallomahaa ja komeakin on
Viimeksi joskus seitsemän vuotta sitten.