Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastaako rumat ihmiset seksiä?

Vierailija
28.09.2021 |

Omien kokemuksien mukaan ei. Baareista tai Tinderistä vain kauniit ja komeat löytää toisilleen seuraa, mediassa tai elokuvissa ei ole rumien ihmisten romantiikasta mitään mainintaa. Rumat on siis yksin?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkäähän urpot cittariin tai prismaan niin näette teistä rumia pareja ja seksistä todisteena liuta lapsia.

Vierailija
22/32 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M53Tku kirjoitti:

Menkäähän urpot cittariin tai prismaan niin näette teistä rumia pareja ja seksistä todisteena liuta lapsia.

Pistäppä omakuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksi ole rumia varten, vaun kauneille ja rohkeille.

Vierailija
24/32 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M53Tku kirjoitti:

Pistäppä omakuva.

? Opettele lukemaan ja ymmärtämään

Vierailija
25/32 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronkelit runkkaa ja rumat-sedät saa parhaimmat tyttölapset.

Vierailija
26/32 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin panen. En ole komea mies, mutta joka päivä yli 20v. nainut. Noin 8000krt yhteensä. Enkä tässä vanhetessa ainakaan komeammaksi muutu. Vaimonikin on ylipainoinen. Toki mielestäni kaunis, ja haluttava. Ja hänkin on yhtä paljon saanut seksiä. Tossa makaa sohvalla vastapäätä, niin taidankin ehdottaa, ennenkuin lapset tulee koulusta.

27/32 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI

Vierailija
28/32 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus junnuna baarissa hirmukännissä notkuessani ennen valomerkkiä, joku ihan kiva rouva selvistäpäin tuli ja sanoi jotta Et Sinä ketään muutakaan täältä saa joten lähden mukaan. Toki lähdin ja ensin kännipano yöllä ja aamulla sitten kohmelossa pantiinkin oikein urakalla. Heitti vielä kotio, kiva häppeninki oli kaikenkaikkiaan.. =)

Vierailija
29/32 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempi kuin muut,kaunis naama yleensä merkki vähäisestä sex

Vierailija
30/32 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole komea enkä alfauros. Seksiseuraa olen eron jälkeen saanut ihan kiitettävästi. Taso pitää suhteuttaa omaan viehätysvoimaan ja itsetuntoa kannattaa kehittää. Yhdenyönseuraa etsiessä vaikutaa ulkokuori, niinpä omasta kuosista kannattaa pitää huolta. Tarkoittaa urheilullisia harrastuksia, salilla käyntiä, lenkkeilyä jne. Etenkin ulkoilma-aktiviteetit pitävät nuorekkaana. Lisäksi kiinnittää huomiota pukeutumiseen hieman ja muistaa pestä hampaat ja käydä suihkussa.. Ihan perusjuttuja.

Vierailija
31/32 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei! Nyt keksin. Rumat ihmisethän voisivat pariutua toistensa kanssa!

Sellainenkin on nähty kerran Espanjan reissulla joskus 80-luvulla. Mutta ei se ilman siipimiestä onnistunut. Meitä oli kaksi toisilleen tuntematonta miestä, olimme molemmat miehet varanneet ns. miespaikan. Kaverini, sellainen lupsakka ainakin viiskymppinen isäntämies sanoi heti kättelyssä että jospa jompaa kumpaa onnistaa niin suapi reilusti tuoda kämpille pantavaksi, ja jos on oikein avomielinen nainen niin pannaan molemmat. Kuulosti aika rehentelyltä, mutta ukolla olikin rima aika matalalla.

Tämähän sitten tuota pikaa raahasi sen läskin keski-ikäisen aurinkomatkojen matkaoppaan kämpille. Tulin kämpille illalliselta ja mietin että minnekähän sitä menisi, mutta saavuinkin parahiksi katselemaan kun se oli sen matkaopasrouvan takana ja rullasi kukkamekkoa vyötäisille, yläosaa oli jo sen verran avannut että isot tissit roikkuivat sohvaa vasten. Eivät ujostelleet vaan tervehtivät reippaasti. Jäin hetkeksi katselemaan eikä ne siitäkään välittäneet, sen verran hiprakassa olivat että nauroivat vaan.

Vaan ukollapa ei seissytkään vaikka se miten vemputteli ja katseli sen mamman hehtaarin kokoista hanuria, ja sitten se ehdotti että jospa minä nuoremmakseni aloittelen rouvan kanssa.

Matkamammalla ei tuntunut olevan mitään sitä vastaan, joten laitoin kumin paikoillen ja työnnyin rouvaan takaapäin, hyvältähän se tuntui nuoresta miehestä. Panin aikaini takaa ja ukko yritti päiväkänneissään runkata kullia pystyyn, sitten pyyteli jos tämä rouva ottaisi siltä suuhun, mutta ukko humalassa nukahti kesken suihinoton. jätin ne sitten nukkumaan itseään selväksi ja jätin ne selviämään. Kävin kaljoilla, tulin nukkumaan. Aamuyöllä heräsin käkätykseen kun ne uudelleen yrittivät nostattaa ukon tunnelmaa ja tällä kertaa ukko pysyikin hereillä ja sai jonkinlaista puoliheijaria kasaan, mutta ei mitään sellaista jota voisi ujuttaa pilluun saakka. Minä sitten unia silmistä pyyhkien kysyin että tarviitteko apua, ja sitten panin uudestaan sitä rouvaa, ja se piteli ukon kullia kädessä ja käsi heilui siinä tahdissa kun minä tuupin rouvaa. Rouva oli kiihkeä ja epäilemättä kullin puutteessa ja ukollakin alkoi olla kulli hyvässä seisokissa, niin ehdotin sitten että vaihdetaan miestä kunhan ehdin tulla.

Valtavalla tohinalla sitten aloittivat kun minä olin orkkuni saanut, se oli jotenkin äärimmäisen rujo näky ja samalla kiihottava kun kuuskymppinen läski ukko panee vähän nuorempaa mutta yhtä läskiä ihmistä, pakostakin minulla rupesi uudestaan seisomaan, runkkasin siinä niitä katsellessani. Ei siitä kuitenkaan mitään tullut, ukko lerpahti ulos ja nainen hermoistui sille ja rupesi kehumaan minua, ja halusi että minä vielä sitä panisin että saisi orkut. Minä sitten sanoin että älä multa pyydä, pane ukko nuolemaan sua. Ei se ukko suostunut. Muija oli tosi pettynyt, kaksi ukkoa oli sitä pannut mutta orkut oli jäänyt tulematta. Sanoin ukolle että hoida mammalles orkut. En jäänyt katselemaan, kun menin uimaan.

Ihan oli tulla tippa linssiin kun tätä kauniin ujoa kertomusta luin. Lyyrinen, viaton muistelu rakkauden kauniista hetkestä vieraalla maalla, ohikiitävä hetki onnea raskaan marraskuun pimeyden vastapainoksi. Kiehtova kertomus yhteishengestä ja toveruudesta, jota erotiikan vieno henkäys elävöittää.

Vierailija
32/32 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma, mistä? Minulla on huippuvartalo, mutta kun miehet näkevät kasvoni, into lopahtaa. Sitten löysin ukkomiehen, joka pitää kasvojani "mielenkiintoisina" ja nyt naidaan luonani 2-3 kertaa viikossa, aina 2-3 kertaa illan/yön aikana. Eli nyt kolmen vuoden aikana olen saanut kunnon orkut hänen ansiostaan jo noin 1000 kertaa. Onko se sitten paljon? Minulle riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi