Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastaako rumat ihmiset seksiä?

Vierailija
28.09.2021 |

Omien kokemuksien mukaan ei. Baareista tai Tinderistä vain kauniit ja komeat löytää toisilleen seuraa, mediassa tai elokuvissa ei ole rumien ihmisten romantiikasta mitään mainintaa. Rumat on siis yksin?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan soolona.

Vierailija
2/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata muodostaa maailmankuvaa pelkästään Tinderin, baarin tanssilattian tai varsinkaan elokuvien perusteella. Suosittelen, että käy ulkona, saat raitista ilmaa ja näet enemmän tavallista elämää ja tavallisia pariskuntia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Nyt keksin. Rumat ihmisethän voisivat pariutua toistensa kanssa!

Vierailija
4/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ruma ja seksiä en ole harrastanut koskaan. Eli ei harrasta

M33

Vierailija
5/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaa... Olen nussinut montaa sellaista 170/55 rumaa blondia

Vierailija
6/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastaa... Olen nussinut montaa sellaista 170/55 rumaa blondia

En ottais koskaan noin lihavaa mun sänkyyn

Vierailija
7/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. MInä panen rumaa. Yksi erittäin laiha ikäneito jolla on vähän vinot kasvot, vinot hampaat ja kumara ryhti. On tavattoman ihana ja fiksu työtoveri. Teimme joskus ihan valtavan pitkää ja raskasta projektia ja istuimme aamuyön tunneille asti ja joskus nukuimme toimistolla, ja joskus hermostus lähti vain sillä että pantiin, nopeasti vain vaatetta raolleen ja whambam seinäävasten. On hyvin kiihkeä nainen, vinkuu kuin possu kun työntyy sisään. Projekti on loppunut aikaa sitten mutta käyn välillä panemassa häntä.

Vierailija
8/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! Nyt keksin. Rumat ihmisethän voisivat pariutua toistensa kanssa!

Sellainenkin on nähty kerran Espanjan reissulla joskus 80-luvulla. Mutta ei se ilman siipimiestä onnistunut. Meitä oli kaksi toisilleen tuntematonta miestä, olimme molemmat miehet varanneet ns. miespaikan. Kaverini, sellainen lupsakka ainakin viiskymppinen isäntämies sanoi heti kättelyssä että jospa jompaa kumpaa onnistaa niin suapi reilusti tuoda kämpille pantavaksi, ja jos on oikein avomielinen nainen niin pannaan molemmat. Kuulosti aika rehentelyltä, mutta ukolla olikin rima aika matalalla.

Tämähän sitten tuota pikaa raahasi sen läskin keski-ikäisen aurinkomatkojen matkaoppaan kämpille. Tulin kämpille illalliselta ja mietin että minnekähän sitä menisi, mutta saavuinkin parahiksi katselemaan kun se oli sen matkaopasrouvan takana ja rullasi kukkamekkoa vyötäisille, yläosaa oli jo sen verran avannut että isot tissit roikkuivat sohvaa vasten. Eivät ujostelleet vaan tervehtivät reippaasti. Jäin hetkeksi katselemaan eikä ne siitäkään välittäneet, sen verran hiprakassa olivat että nauroivat vaan.

Vaan ukollapa ei seissytkään vaikka se miten vemputteli ja katseli sen mamman hehtaarin kokoista hanuria, ja sitten se ehdotti että jospa minä nuoremmakseni aloittelen rouvan kanssa.

Matkamammalla ei tuntunut olevan mitään sitä vastaan, joten laitoin kumin paikoillen ja työnnyin rouvaan takaapäin, hyvältähän se tuntui nuoresta miehestä. Panin aikaini takaa ja ukko yritti päiväkänneissään runkata kullia pystyyn, sitten pyyteli jos tämä rouva ottaisi siltä suuhun, mutta ukko humalassa nukahti kesken suihinoton. jätin ne sitten nukkumaan itseään selväksi ja jätin ne selviämään. Kävin kaljoilla, tulin nukkumaan. Aamuyöllä heräsin käkätykseen kun ne uudelleen yrittivät nostattaa ukon tunnelmaa ja tällä kertaa ukko pysyikin hereillä ja sai jonkinlaista puoliheijaria kasaan, mutta ei mitään sellaista jota voisi ujuttaa pilluun saakka. Minä sitten unia silmistä pyyhkien kysyin että tarviitteko apua, ja sitten panin uudestaan sitä rouvaa, ja se piteli ukon kullia kädessä ja käsi heilui siinä tahdissa kun minä tuupin rouvaa. Rouva oli kiihkeä ja epäilemättä kullin puutteessa ja ukollakin alkoi olla kulli hyvässä seisokissa, niin ehdotin sitten että vaihdetaan miestä kunhan ehdin tulla.

Valtavalla tohinalla sitten aloittivat kun minä olin orkkuni saanut, se oli jotenkin äärimmäisen rujo näky ja samalla kiihottava kun kuuskymppinen läski ukko panee vähän nuorempaa mutta yhtä läskiä ihmistä, pakostakin minulla rupesi uudestaan seisomaan, runkkasin siinä niitä katsellessani. Ei siitä kuitenkaan mitään tullut, ukko lerpahti ulos ja nainen hermoistui sille ja rupesi kehumaan minua, ja halusi että minä vielä sitä panisin että saisi orkut. Minä sitten sanoin että älä multa pyydä, pane ukko nuolemaan sua. Ei se ukko suostunut. Muija oli tosi pettynyt, kaksi ukkoa oli sitä pannut mutta orkut oli jäänyt tulematta. Sanoin ukolle että hoida mammalles orkut. En jäänyt katselemaan, kun menin uimaan.

Vierailija
9/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet harrastaa. Minäkin ole ruma vanha kääkkä ja silti kelpaan ukolle ja varmaan joku muukin huolisi jos juottaisi tarpeeksi.. Nautinkin.

Kaiki kauniitkaan ei tosin harrasta.

Vierailija
10/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät harrasta, vaan ovat ammattilaisia tai ainakin melkein.

Vierailija
11/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin, kuin kauniit.

Vierailija
12/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin, kuin kauniit.

Harvemman kanssa mutta saattaapa harrastaa usein. Minä olen laiha lauta ruma rillipäänörtti jolla on maantien värinen tukka mutta pidän seksistä tosi paljon. Annan mielelläni jos joku vaan hoksaa yrittää. Olin ehtinyt aika monen miehen ja naisen kanssa olemaan ennenkuin menin naimisiin ja nyt avioseksiä on edelleen tosi usein.

Vierailija
13/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksipetoja ovat.

Vierailija
14/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain toisen ruman tai h u o r a n kanssa.

Vierailija
15/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen kaunis ja hoikka, nykyäänkin kasvot ovat ok, mutta sairastelun ohessa ylipainoa on tullut ja sen myötä kroppa repsahtanut. Ei tulisi mieleenkään tätä ruhoa lähteä tarjoilemaan kenellekään, niin paljon en kumppania tarvitse seksin harrastamiseen, vaan viihdyn kivasti yksinkin.

Vierailija
16/32 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ennen kaunis ja hoikka, nykyäänkin kasvot ovat ok, mutta sairastelun ohessa ylipainoa on tullut ja sen myötä kroppa repsahtanut. Ei tulisi mieleenkään tätä ruhoa lähteä tarjoilemaan kenellekään, niin paljon en kumppania tarvitse seksin harrastamiseen, vaan viihdyn kivasti yksinkin.

Siitä vaan!!!

Vierailija
17/32 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan takuulla! Enemmän kuin osaamme arvatakkaan. Kaikille löytyy omansa. Ei se ulkonäöstä ole kiinni

Vierailija
18/32 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se rumuus varmasti on osaltaan seksuaalisuudesta pois, ainakin naisella. Ainoa vastaus on Jeesus. T. ruma nainen

Vierailija
19/32 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla silti hyvää seksiä ollut, mutta hyvät miehet ei pysy mun kanssa.

Vierailija
20/32 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen saanut seksiä, mutta kamalaa kun tajuaa aina että toinen ajattelee jotain ihan muuta kuin minua siinä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi