Kuinka monessa perheessä leivotaan yhdessä?
Meilä leivotaan yhdessä joka lauantai. Aamulla noustaan ylös aikaisin ja tehdään sämpylät ja pullat seuraavalle viikolle. Mies ja minä ja tyttö 3 ja poika 5. Muita? :)
Kommentit (8)
Meillä pyritään kanssa joka lauantai leipomaan:)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 17:06"]
No ei varmasti löydy muita.
[/quote]
Ai miten niin?
Ap
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 17:06"]
Meillä pyritään kanssa joka lauantai leipomaan:)
[/quote]
:)
Meille se on koko perheen yhteinen hetki, jota lapset odottavat aina innoissaan. Mies leipoo aina porkkanasämpylät :D
Ap
Ja kohta alkaa joululeipomiset. Mitähän uutta sitä keksisi?
Ap
Me leivotaan yhdessä viikoittain, mutta ei ole mitään säännöllistä päivää tai aikaa.
Leipiä tehdään usein, mutta myös piirakoita, kakkuja, pullaa, keksejä, pikkuleipiä, karjalanpiirakoita ja paljon muuta. Myös pasta tehdään yhdessä silloin kun sitä on, eli lapsi sekoittaa taikinan ja minä tai mies vaivataan. Samoin pelmeneiden tekeminen on koko perheen hupia, ja niitä tehdäänkin aina iso satsi kerralla pakastimeenkin.
Meillä 7-vuotias poika osaa leipoa jo itsekin ja on tosi innokas. On tehnyt kääretorttuja ja ainakin pari suolaista piirakkaa.
No meillä lapset juuri tällä hetkellä paistaa pipareita alakerrassa, minä makaan sohvlla yläkerrassa.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 17:11"]
Me leivotaan yhdessä viikoittain, mutta ei ole mitään säännöllistä päivää tai aikaa.
Leipiä tehdään usein, mutta myös piirakoita, kakkuja, pullaa, keksejä, pikkuleipiä, karjalanpiirakoita ja paljon muuta. Myös pasta tehdään yhdessä silloin kun sitä on, eli lapsi sekoittaa taikinan ja minä tai mies vaivataan. Samoin pelmeneiden tekeminen on koko perheen hupia, ja niitä tehdäänkin aina iso satsi kerralla pakastimeenkin.
Meillä 7-vuotias poika osaa leipoa jo itsekin ja on tosi innokas. On tehnyt kääretorttuja ja ainakin pari suolaista piirakkaa.
[/quote]
Pelmenit on hyvä idea! Kiitos!
Ap
No ei varmasti löydy muita.