Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monessa perheessä leivotaan yhdessä?

Vierailija
18.11.2014 |

Meilä leivotaan yhdessä joka lauantai. Aamulla noustaan ylös aikaisin ja tehdään sämpylät ja pullat seuraavalle viikolle. Mies ja minä ja tyttö 3 ja poika 5. Muita? :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmasti löydy muita.

Vierailija
2/8 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pyritään kanssa joka lauantai leipomaan:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 17:06"]

No ei varmasti löydy muita.

[/quote]

Ai miten niin?

Ap

Vierailija
4/8 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 17:06"]

Meillä pyritään kanssa joka lauantai leipomaan:)

[/quote]

:)

Meille se on koko perheen yhteinen hetki, jota lapset odottavat aina innoissaan. Mies leipoo aina porkkanasämpylät :D

Ap

Vierailija
5/8 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kohta alkaa joululeipomiset. Mitähän uutta sitä keksisi? 

Ap

Vierailija
6/8 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me leivotaan yhdessä viikoittain, mutta ei ole mitään säännöllistä päivää tai aikaa.

Leipiä tehdään usein, mutta myös piirakoita, kakkuja, pullaa, keksejä, pikkuleipiä, karjalanpiirakoita ja paljon muuta. Myös pasta tehdään yhdessä silloin kun sitä on, eli lapsi sekoittaa taikinan ja minä tai mies vaivataan. Samoin pelmeneiden tekeminen on koko perheen hupia, ja niitä tehdäänkin aina iso satsi kerralla pakastimeenkin.

Meillä 7-vuotias poika osaa leipoa jo itsekin ja on tosi innokas. On tehnyt kääretorttuja ja ainakin pari suolaista piirakkaa.

Vierailija
7/8 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä lapset juuri tällä hetkellä paistaa pipareita alakerrassa, minä makaan sohvlla yläkerrassa.

Vierailija
8/8 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 17:11"]

Me leivotaan yhdessä viikoittain, mutta ei ole mitään säännöllistä päivää tai aikaa.

Leipiä tehdään usein, mutta myös piirakoita, kakkuja, pullaa, keksejä, pikkuleipiä, karjalanpiirakoita ja paljon muuta. Myös pasta tehdään yhdessä silloin kun sitä on, eli lapsi sekoittaa taikinan ja minä tai mies vaivataan. Samoin pelmeneiden tekeminen on koko perheen hupia, ja niitä tehdäänkin aina iso satsi kerralla pakastimeenkin.

Meillä 7-vuotias poika osaa leipoa jo itsekin ja on tosi innokas. On tehnyt kääretorttuja ja ainakin pari suolaista piirakkaa.

[/quote]

Pelmenit on hyvä idea! Kiitos!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan