Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monennellako tapaamiskerralla nykyisen miehen kanssa sänkyyn?

Vierailija
18.11.2014 |

Minä ehkä kolmannella

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokilla treffeillä. Ekat treffit olivat sellaiset perinteiset: käytiin kävelyllä, lasillisilla jne. Tokat treffit kestivätkin sitten kolme päivää, joiden aikana harrastettiin seksiä monta kertaa. Naimisissa oltu jo monta vuotta ja lapsiakin on.

Vierailija
42/63 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka laitoit miinuksen tähän viestiin: "En edes tiedä. Varmaan jonkun 20. tapaamiskerran jälkeen. Kun tapasimme, niin hengasimme lähes joka päivä yhdessä, ja koska olin silloin neitsyt, niin halusin tutustua ennen seksiä..."   Perustelisitko miksi alapeukutit? :D 

Vierailija
44/63 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla. Tavattiin baarissa ja mies tuli mun luokse yöksi koska asui itse kauempana. Ekat varsinaiset treffit oli seuraavana päivänä töiden jälkeen ja silloin edettiin sitten seksiinkin.

Vierailija
45/63 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mutta aika nopeaan kuitenkin. Joskaan emme onnistuneet kuin vasta joskus kolmen kuukauden kuluttua, miestä kun jännitti niin paljon ettei oikein seisonut kunnolla.

Yhdessä ollaan oltu kuusi vuotta, joista neljä naimisissa.

Vierailija
46/63 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisella kerralla joka oli itseasiassa sama päivä kun tapasimme, tavattiin lounaalla ja illalla käytiin lasillisella jonka jälkeen oli erittäin kuuma yö. Kondomit loppui ja sitten vedettiin ilman kun ei pystytty pitämään sormiamme erossa toisistamme. Ja heti aamulla lisää, oltu nyt pari vuotta yhdessä ja lapset on omasta takaa kummallakin

Vierailija
47/63 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun kaikilla on tarve todistaa, että kauan on yhdessä oltu, vaikkei sitä edes kysytty.

Vierailija
48/63 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla :)

Vierailija
49/63 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen tyttöystäväni ei 4 kk:n seurustelun aikana kertaakaan halunnut seksiä (vaikka vihjailin muutamankin kerran, mutta vasta ensimmäisen kerran ehkä noin 15. tapaamisen tienoilla ). Oli näitä todella vankasti korkeampaan voimaan uskovia, sanoi ettei edes kosketusta vaatteiden läpi tiettyihin kehon alueisiin puhumattakaan seksistä ennen avioliittoa. Rakastin sitä oikeesti ja ajattelin, että ei sillä niin suurta merkitystä ole, että voinhan minä vaikka vuoden tai kaksikin odottaa. Eräänä päivänä aivan yllättäen hän jätti minut kylmästi ilman minkäänlaista vihjettäkään etukäteen, todennäköisesti kyllästyi maallisiin haluihini– kasvotusten onneksi, mutta täysin tilanteeseen sopimattomalla iloisuudella ja ilman minkäänlaista säälin elettä vaikka purskahdin itkuunkin. Ei sanonut tietystikään mitään konkreettista syytä, näitä perinteisiä "ei vika oo sussa vaan mussa" ja "pidän susta enemmän kaverina" kyllä riitti. Jäi jotenkin todella paha maku, että miten ihminen voi olla noin ilkeä, tuntui ihan siltä, että hän olisi halunnut minun voivan mahdollisimman pahoin. Siitä on nyt aika tarkalleen 4 vuotta, nyt olen 22. Hän oli elämäni ainoa tyttöystävä, joten poikuus on vielä tallessa. Jotenkin harmittaa, että muilla on nämäkin asiat ovat niin helppoja, mutta samaan aikaan itsellä aivan mielettömän vaikeaa.

Vierailija
50/63 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljännellä

Vierailija
51/63 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailimme reilut 2kk ennen kuin hyppäsimme sänkyyn. Mielestäni tämä oli oikea ratkaisu, koska olimme aika nuoria tavatessamme. Halusin tutustua mieheen kunnolla ensin. Olin siis 17 ja mieheni 20 tuolloin. 

Vierailija
52/63 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 16:18"]

Juu tosi kevytkenkäinen olen kun tosiaan on sama mies nyt ollut 23 vuotta

[/quote]

Et sinä tuossa kertonut kuin yhdestä tapauksesta. Oliko kyseessä ensimmäinen miesystäväsi? Jos ei, olet hyvinkin voinut olla kevytkenkäinen ennen häntä.

Jotenkin huomaa kaikista näistä jutuista, että naiset pelkäävät ihan kauheasti "kevytkenkäiseksi" luokittelemista. Jos olette valmiita sänkyyn 10 min sitten tapaamanne miehen kanssa, miksi kuitenkin pelkäätte nimittelyä tai huonon naisen leimaa? Olkaa mitä olette, rohkeasti. Outoa anteeksipyytelyä ilmassa.

Vierailija
53/63 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden päivät seurusteltiin. Sitten naimisiin ja hääyönä rakastelimme ensimmäisen kerran. Nyt 14v yhdessä ja 4 lasta. Onnellisia ollaan vielä yhdessä.

Vierailija
54/63 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä millä tavalla se on "todistelua", että moni (minä mukaan lukien) on kertonut myös sen, mikä tilanne on nyt. Ts. kauanko oltu naimisissa, lasten lukumäärän jne. Mielestäni se jotenkin vain kuuluu tarinaan ja antaa siihen eloa. T. 32

Vierailija
55/63 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla

Vierailija
56/63 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 8-10. Mutta kolmannella yökyläreissulla. Siitä on nyt jotain 15v...

Vierailija
57/63 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, nykyinen on työkaverini. Periaatteessa kolmannella kerralla, kun kahdestaan tapasimme, menimme sänkyyn.

Vierailija
58/63 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko miinustelija kertoa et miks on miinustanu kaikki 'ekoilla treffeillä sänkyyn'-stoorit? Mua kiinnostaa kovin.
-
(joo, ekoilla varsinaisilla treffeillä sänkyyn ja nyt 6 vuotta myöhemmin naimisissa ja kaks lasta)

Vierailija
59/63 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme tunteneet noin 13vuotiaasta asti. Teininä pussailimme aina kännissä ja nyt kun olen 19 aloimme seurustella. Kävimme ulkona aika useasti ennen ekaa kertaa; istuskelimme lintutornilla tai ulkona muuten vaan, ajeltiin jne :) ja eka kerta oli auton takapenkillä :"D. Nyt 6kk asuttu yhdessä

Vierailija
60/63 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4.-8.:lla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä