Monennellako tapaamiskerralla nykyisen miehen kanssa sänkyyn?
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:09"]
Ensitapaamisella. Yhdessä jo 15 vuotta. :)
[/quote]
Sama meillä. Tammikuussa tulee tuo 15v.
Kevytkenkäistä sakkia.
Kuukausi ainakin tapailtiin ensin, useita kertoja viikossa jos ei joka päivä.
Kuukausia ensin seurusteltiin, sitten ja samalla kihloihin ja vuoden sisään naimisiin. Takana vuosia 28 ja lapsia kolme. (olin 18vee ekalla kerralla) ei ole kaduttanut!
Ekalla silloin kun oli vielä naimisissa. Ja jälleen ekalla, heti kun oli eronnut. Olemme olleet yhdessä nyt 12 vuotta.
Ekalla. Tarkoitus oli pokata ihan vaan yhden illan suhde baarista, mutta siihen se jäi käytännössä samantien asumaan ja puolen vuoden päästä mentiin naimisiin. Nyt jo 14 vuotta yhdessä.
Ehkä n. kahden kuukauden tapailun jälkeen, oli molemmille ensimmäinen suhde. Eka yhdyntä tosin oli vasta puolen vuoden kuluttua ekasta tapaamisesta... Nyt 5 vuotta yhdessä.
Ekalla kerralla, mut me tutustuttiinkin netissä kun kumpikin oli hakemassa vain seksiä, joten ei ollut epäselvyyttä siitä mitä tapahtuis. Jäin kuitenkin yöksi kun oli niin kiva jutella yhdessä ja oltiin muutenkin tosi samanhenkisiä. Sen jälkeen nähtiin melkeinpä päivittäin puolitoista vuotta siihen asti, että mulle tuli töiden takia muutto. Mies muutti pari kuukautta myöhemmin perässä.
8 vuotta ollaan oltu nyt yhdessä.
Ensimmäisellä kerralla sänkyyn, mutta seksiä joskus kolmannella tai neljännellä. Olimme toki tunteneet jo monta vuotta netissä ennen tapaamista.
Mäkin sanon _ehkä_ kolmannella, kun en oikein tiedä mitenkähän tuo nyt lasketaan tässä tapauksessa :D
Tavattiin baarissa perjantai-iltana. Juteltiin, tanssittiin ja viihdyttiin yhdessä. Loppuillasta pussattiinkin. Annoin puhelinnumeroni, kun mies sitä pyysi.
Seuraavana päivänä tekstailtiin ja sovittiin treffit illaksi minun luokseni. Mies tuli leffan ja viinipullon kanssa ja jäi yöksi. Seksiä ei kuitenkaan ollut, kunhan nukuttiin lusikassa. Viihdyttiin niin hyvin yhdessä, että mies hengaili luonani koko sunnuntainkin vähän kuin kummankaan huomaamatta. Hirveän luontevasti hän jäi sitten toiseksikin yöksi, sunnuntaista maanantaihin. Sinä yönä oli sitten sitä seksiäkin.
Nyt onnellisesti naimisissa ja 10 kk vauvan ylpeät vanhemmat :)
Tavattiin neljän kuukauden ajan lähes joka päivä ennen kuin mentiin sänkyyn. Yhdessä 4 vuotta.
Yhdentön jutusta lähti, mutta sinä yönä oltiin niin humalassa ja väsyneitä kummatkin että päädyttiinkin vain nukkumaan vierekkäin. Samana iltana tulin miehen luo uudestaan kokkailemaan, ja sinä iltana harrastettiin sitten sitä seksiäkin. N. 24h tapaamisesta siis.
Nyt yhdessä n. 2 vuotta, naimisiin mentiin viime kesänä ja lapsi tulossa.
Periaatteessa ekalla. Oltiin kyllä oltu kavereita ainakin viisi vuotta kunnes lipsahti pikkujouluissa. Yhdessä yli 10 v ja 3 lasta, ei kaduta kevytkenkäisyys ;)
Juu tosi kevytkenkäinen olen kun tosiaan on sama mies nyt ollut 23 vuotta ja olen ollut vielä uskollinenkin.
Oli siis ennentään tuttu mies niin siksi eka treffeillä oli ihan "helppo" jäädä yökylään ja 2 viikon jälkeen jo asuimme yhdessä.
En muista varmaksi, koska siitä on vierähtänyt yli vuosikymmen, mutta veikkaisin että joskus 10.-20. treffeillä. Nähtiin siis aika monta kertaa ennen kuin mentiin sänkyyn.
Kolmansilla treffeillä sain mieheltä vonguttua. :D Treffailua tosin edelsi pitkä ja intensiivininen viestien vaihto. Olisin halunnut sänkyyn jo toisilla treffeillä, mutten kehdannut ehdottaa. Mieskin kuulemma halusi, mutta pelkäsi että pidän häntä seksin perässä juoksevana vonkaajana. Siinä sitten kärvisteltiin molemmat himoissamme. Nyt 3 vuotta yhdessä.
Oltiin nähty ehkä 15 minuuttia aikasemmin, kun hypättiin sänkyyn..
En edes tiedä. Varmaan jonkun 20. tapaamiskerran jälkeen. Kun tapasimme, niin hengasimme lähes joka päivä yhdessä, ja koska olin silloin neitsyt, niin halusin tutustua ennen seksiä...