Siivosin poikaystäväni keittiötä ja...
... löysin kattiloiden ja patojen taakse kätketyn muovipussin täynnä ruiskuja ja neuloja. Siis avaamattomissa pakkauksissa.
No kysyin tietenkin heti häneltä tekstarilla että mitäs nämä on, vastasi että "aa.. varmaan säikäytti. täyttelen niillä tulostimen mustepatruunoita". VOIKO OLLA?! En ole ikinä kuullutkaan että mustepatruunoita _TÄYTELTÄISIIN_? EIkö niitä vaan osteta uusina ja vanha heitetään pois?
Lisäksi tilannetta hämmentää se, että poikaystäväni on vienyt kotoaan tulostimen jo viikkoja sitten toimistolleen. Miksei ottanut neuloja ja ruiskuja mukaan?
Pelkään että hän käyttää jotain huumeita.. minulla ei ole sellaisista kokemusta enkä tiedä miltä huumeet näyttää. Jatkan nyt keittiön siivousta mutta pelottaa mitä tulee vielä vastaan...
Sinänsä outoa että hän antoi minulle luvan siivota keittiön, yleensä en saa järjestellä enkä tonkia mitään täällä hänen kotonaan.
PELOTTAA. sanokaa palstalaiset että kuvittelen omiani!
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:42"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:38"]
Miksi siivoat poikaystäväsi keittiötä?
[/quote]
Ihmettelin samaa... Pikku kotiorja.
[/quote]
Kiva asenne.
Sama se tekeekö muille kivoja vai vähemmän kivoja juttuja, paskaa sataa niskaan silti. :D
[/quote]
Näin on. Onneksi voi olla välittämättä toisten mielipiteistä. Minä siivosin poikaystävän keittiön kun hän oli sairaalassa. Sainpahan muutakin tekemistä kun stressata, minua se sotku häiritsi enemmän ja käytännön syistä oli kätevämpää viettää aikaa poikaystävän luona ja kaiken lisäksi ajattelin että kunhan pääsee kotiin on kivempi tulla siistiin kotiin. Ja ennrn kaikkea itse halusin, kukaan ei vihjannutkaan asiasta. Joten orja en ollut. En välitä pätkääkään jos joku niin kuvittelee. Älä sinäkään.
Montako niitä neuloja sitten on? Jos nyt joka värille tarttee oman neulan, niin ei niitä ehkä tarvitse kuin max. 5 kappaletta. Vai onko ne jotenkin kertakäyttöisiä?
Tulee mieleen kun vanhempani ihmettelivät huoneestani löytyneitä piikkejä/ruiskuja, joissa oli lämpöäjohtavaa piitahnaa prosessorin ja jäähyn väliin laitettavaksi.
No kai sä nyt olisit nähny ukon taipeet, että onko ne tökityt? Tokihan jotkut piikittää myös varpaiden väliin
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:56"]
Montako niitä neuloja sitten on? Jos nyt joka värille tarttee oman neulan, niin ei niitä ehkä tarvitse kuin max. 5 kappaletta. Vai onko ne jotenkin kertakäyttöisiä?
[/quote]
kassillinen, siis tuollainen kaupan muovikassi noin puolillaan neuloja ja ruiskuja pakkauksissaan. neuloja näkyy päältä katsottuna ainakin 20, pohjalla varmaan lisää. ap (ja olin myös minä ap joka kirjoitti sen aiemman viestin niiden neulojen paksuudesta 1.2 mm)
En ole kuullutkaan moisesta patruunakikasta, mutta se ei tarkoita sitä, ettei olisi totta. Jos poikaystäväsi käyttäisi kovia (suonensisäisiä) huumeita tietäisit sen kyllä. Olisit kuullut siitä kavereilta juoruja, huomaisit hänen käytöksessään outoutta, rahankäyttöönkin se vaikuttaa, hän olisi tarjonnut sinullekin jne.
Ihmisellä on luovuttamaton oikeus säilyttää kotonaan erilaisia tarvikkeita vaikka missä. Mistä tiedät, että ruiskut olivat kattilakaapissa piilossa? Jos olisin piikkihuumeiden käyttäjä, pitäisin välineistöä omassa kodissani helpommin saatavilla. Ehkä harvoin tarvittavat ruiskut oli vain työnnetty kattilakaappiin muun paikan puutteessa.
Älä panikoi.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 14:03"]
En ole kuullutkaan moisesta patruunakikasta, mutta se ei tarkoita sitä, ettei olisi totta. Jos poikaystäväsi käyttäisi kovia (suonensisäisiä) huumeita tietäisit sen kyllä. Olisit kuullut siitä kavereilta juoruja, huomaisit hänen käytöksessään outoutta, rahankäyttöönkin se vaikuttaa, hän olisi tarjonnut sinullekin jne.
Ihmisellä on luovuttamaton oikeus säilyttää kotonaan erilaisia tarvikkeita vaikka missä. Mistä tiedät, että ruiskut olivat kattilakaapissa piilossa? Jos olisin piikkihuumeiden käyttäjä, pitäisin välineistöä omassa kodissani helpommin saatavilla. Ehkä harvoin tarvittavat ruiskut oli vain työnnetty kattilakaappiin muun paikan puutteessa.
Älä panikoi.
[/quote]
Joo täytyy uskoa.. en ole huomannut hänessä mitään outoa enkä millään aavistaisi mitään huumeisiin viittaavaa hänessä. Yhteisiä kavereita meillä ei ole enkä ole vielä tavannut hänen kavereitaan. Mutta en kyllä uskoisi millään hänestä..
ja joku sanoi niistä taipeista, en ole (luonnollisesti) kiinnittänyt niihin erityistä huomiota enkä edes TIEDÄ miltä sellaiset piikitetyt taipeet näyttää koska tosiaan en ole koskaan ollut lähelläkään mitään huumeisiin liittyvää mutta kaippa olisi pistänyt silmään jos jotain selkeitä merkkejä olisi ollut.
noniin.. rauha maassa! siivous jatkuu ja teekin ehti jäähtyä juomakelvottomaksi. ap
Kuulostaa vähän oudolta, mä ainaski pelästyisin. Mutta mä oonkin aika helposti hermoileva ihminen, enkä ollu edes kuullut tuosta mustepatruuna jutusta! Eli en usko että sun poikaystäväs mitään käyttää, kyllähän sä nyt jotain muitakin merkkejä oisit huomannut.
Ei hemmetti kaikesta sitä tehdäänkin ongelma...jos minä olisin löytänyt ruiskuja mieheltäni jostain kätköistä, en olisi ensimmäisenä edes tullut ajatelleeksikaan huumeiden käyttöä vaan tuumannut, että kai niille oma käyttötarkoituksensa on.
Siis anna tarkkaan niiden neulojen ja ruiskujen mitat niistä pakkauksista. Osaan saman tien sulle kertoa, käytetäänkö niitä itsensä pistämiseen vai muuhun.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 14:15"]
Siis anna tarkkaan niiden neulojen ja ruiskujen mitat niistä pakkauksista. Osaan saman tien sulle kertoa, käytetäänkö niitä itsensä pistämiseen vai muuhun.
[/quote]
siis luinkin aiemmasta viestistä että 1.2x40 mm. Ei varmasti kukaan tuollaisilla itseään pistä! Injektioneulat on 0.4 mm paksuja ja noin 15 mm pitkiä. Ruiskut 1-2 ml.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:42"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:38"]
Miksi siivoat poikaystäväsi keittiötä?
[/quote]
Ihmettelin samaa... Pikku kotiorja.
[/quote]
Kiva asenne.
Sama se tekeekö muille kivoja vai vähemmän kivoja juttuja, paskaa sataa niskaan silti. :D
[/quote]
Se on sitä feminismiä. Feministit ovat sitten päässeet tavoitteeseensa, kun kellään ei ole enää kivaa ja kaikki ovat vain vittumaisia toisilleen.
Minä laittaisin noin uteliaan ja epäluuloisen tyttiksen mäkeen. Tunnusta pois, et sä mitään "siivoa" vaan tongit sillä verukkeella paikkoja.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 14:07"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 14:03"]
Älä panikoi.
[/quote]
Joo täytyy uskoa.. en ole huomannut hänessä mitään outoa enkä millään aavistaisi mitään huumeisiin viittaavaa hänessä. Yhteisiä kavereita meillä ei ole enkä ole vielä tavannut hänen kavereitaan. Mutta en kyllä uskoisi millään hänestä..
ja joku sanoi niistä taipeista, en ole (luonnollisesti) kiinnittänyt niihin erityistä huomiota enkä edes TIEDÄ miltä sellaiset piikitetyt taipeet näyttää koska tosiaan en ole koskaan ollut lähelläkään mitään huumeisiin liittyvää mutta kaippa olisi pistänyt silmään jos jotain selkeitä merkkejä olisi ollut.
noniin.. rauha maassa! siivous jatkuu ja teekin ehti jäähtyä juomakelvottomaksi. ap
[/quote]
Joo älä huoli, kyllä siitä piikityksestä yleensä jää aika ikävät jäljet, ei niitä ihan noin vaan ole huomaamatta, vaikkei erityisesti huomiota kiinnittäiskään. Eikä huumeidenkäyttöä välttämättä toki voi nähdä henkilöstä ja tämän käytöksestä päällepäin, mutta siinä vaiheessa jos on kyse suonensisäisestä käytöstä, niin kyllä sen jo yleensä huomaa.
Nainen 47 vastaa teille keltanokille: kyllä vaan täytellään väripatruunoita ihan itse ruiskuja käyttämällä. Tosin sekään ei onnistu ihan kaikilta.
Kuulostaa uskottavalta. Jos huumeita käyttäisi ja neuloja kotona säilyttäisi niin ei niiden olemassaoloa unohtaisi. Varmasti ois muistanut viimeistään siinä vaiheessa kun sanoit keittiön siivoavasi. Usko sitä miekkosta.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 14:41"]Nainen 47 vastaa teille keltanokille: kyllä vaan täytellään väripatruunoita ihan itse ruiskuja käyttämällä. Tosin sekään ei onnistu ihan kaikilta.
[/quote]
No eikö tämä ole tullut jo useaan kertaan selväksi tässä keskustelussa.
Musteen litrahintahan on ihan pilvissä, jos valmistajan omia musteita käyttää. Valmistajat tietenkin yrittävät rajoittaa edullisempien musteiden käyttöä kaikenmaailman digitaalisilla siruilla ja erikoisilla mustesäiliöillä, jotta kuluttajat joutuisivat ostamaan heiltä musteet jatkossakin.
Joskus onkin sitten helpompaa täyttää se tyhjentynyt valmistajan säiliö kuin alkaa väkertelemään vaihtoehtoisen valmistajan patruunan kanssa, ja tämä onnistuu varsin helposti juurikin neuloilla.