Siivosin poikaystäväni keittiötä ja...
... löysin kattiloiden ja patojen taakse kätketyn muovipussin täynnä ruiskuja ja neuloja. Siis avaamattomissa pakkauksissa.
No kysyin tietenkin heti häneltä tekstarilla että mitäs nämä on, vastasi että "aa.. varmaan säikäytti. täyttelen niillä tulostimen mustepatruunoita". VOIKO OLLA?! En ole ikinä kuullutkaan että mustepatruunoita _TÄYTELTÄISIIN_? EIkö niitä vaan osteta uusina ja vanha heitetään pois?
Lisäksi tilannetta hämmentää se, että poikaystäväni on vienyt kotoaan tulostimen jo viikkoja sitten toimistolleen. Miksei ottanut neuloja ja ruiskuja mukaan?
Pelkään että hän käyttää jotain huumeita.. minulla ei ole sellaisista kokemusta enkä tiedä miltä huumeet näyttää. Jatkan nyt keittiön siivousta mutta pelottaa mitä tulee vielä vastaan...
Sinänsä outoa että hän antoi minulle luvan siivota keittiön, yleensä en saa järjestellä enkä tonkia mitään täällä hänen kotonaan.
PELOTTAA. sanokaa palstalaiset että kuvittelen omiani!
Kommentit (57)
On niin kalliita ettei todellakaan heitetä pois! Mä käytän samaa kikkaa.
Miksi siivoat poikaystäväsi keittiötä?
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:38"]
[/quote]
vietän toipilaspäivää hänen luonaan ja hän meni töihin, tykkään siivota ja häärätä niin ajattelin ilahduttaa keittiösiivouksella. ja sain luvan. ap
[/quote]
Ihmettelin samaa... Pikku kotiorja.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:36"]
Kyllä voidaan käyttää mustepatruunoiden täyttöön.
[/quote]
toivottavasti tämä on totta.. en ole ikinä kuullutkaan moisesta! ja olen sentään monenmoista tulostinta käyttänyt ja patruunoita vaihtanut. ap
Miksi ne sitten oli kattiloiden takana piilossa??
No googletappas vaikka, jos et usko.
Itsekin käytän tuota tempua varsinkin julistetulostimen kanssa. Uusi patruuna maksaa 100€ ja niitä menee viisi koneeseen. Kun taas sama muste kannussa (yritys kokoiseen koneeseen) maksaa 50€ ja saan yhdellä kannulla täytettyä noin 5krt sen partuunan.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:42"]
[/quote]
[/quote]
Kiva asenne.
Sama se tekeekö muille kivoja vai vähemmän kivoja juttuja, paskaa sataa niskaan silti. :D
Ei kyllä itsellä ainakaan tulisi mieleen säilyttää noita neuloja missään näkösällä, kun niitä harvoin tarvitseekin. :D Rauhoitu nyt hyvä nainen.
Kuka viittii laittaa viiskymppiä uuteen patruunaan kun tulee paljon halvemmaksi vaan täyttää se vanha.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:44"]
Miksi ne sitten oli kattiloiden takana piilossa??
[/quote]
hyvä kysymys.... kysyin tätä nyt häneltä tekstarilla ja hän vastasi että unohti ne sinne, kun oli viemässä tulostinta ja niitä neuloja toimistolle ja ensin unohti neulat keittiön pöydälle ja ei sitten ehtinyt enää viemään niitä erikseen kun MINÄ olin jo matkalla hänen luokseen ja hänen piti pikasiivota keittiö kun meidän piti tehdä ruokaa yhdessä. Että oli sitten vaan viskannut sen kassin kaappiin pois pöydältä.
juon tässä teetä kun jäinkin googlaamaan tätä mustepatruuna-asiaa. mietin että eikö yksi neula riitä? siis miksi niitä on KASSILLINEN?! esim https://www.mustekasetti.com/injector-kit-tayttoruisku-10ml-neula/ruisku/dp tuolla sivulla sanotaan että maksimimyyntierä on 2 kappaletta ja musteen kanssa. ??
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:43"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:36"]
[/quote]
toivottavasti tämä on totta.. en ole ikinä kuullutkaan moisesta! ja olen sentään monenmoista tulostinta käyttänyt ja patruunoita vaihtanut. ap
[/quote]Ihan tavallista. Ovatko neulat ihan ohuita vai paksuja?
Mulla on varasto erikokoisia ruiskuja neuloineen valokuvauskemikaalien mittaamiseen :)
Apteekista niitä hakiessa jotkut tahtovat katsoa pitkään. Ihmeen ennakkoluuloisia ja yksisilmäisiä monet ovat.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:42"]
[/quote]
[/quote]
Kiva asenne.
Sama se tekeekö muille kivoja vai vähemmän kivoja juttuja, paskaa sataa niskaan silti. :D
[/quote]
Vois tuonkin siivoamisajan käyttää itsensä kehittämiseen, mutta ei. Aina vain miehen ehdoilla. Luuletko että sitä miestä vittuakaan kiinnostaa onko keittiö siivottu vai ei :D
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:50"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:43"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:36"] Kyllä voidaan käyttää mustepatruunoiden täyttöön. [/quote] toivottavasti tämä on totta.. en ole ikinä kuullutkaan moisesta! ja olen sentään monenmoista tulostinta käyttänyt ja patruunoita vaihtanut. ap [/quote]Ihan tavallista. Ovatko neulat ihan ohuita vai paksuja?
[/quote]
neulojen pakkauksissa lukee 1.2x40mm eli paksuus lienee tuon 1.2 mm. En tiedä onko se paksu vai ohut