Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI kotoa lähtiessäni tunnen itseni suorastaan huippumalliksi, mutta kun ulkona tulee ensimmäinen peili vastaan....

Vierailija
28.09.2021 |

....niin järkytyn ja ihmettelen, kuka tuo haranpesätukkainen pultsari oikein on??? Mistä tämä ilmiö oikein johtuu?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on suotuisa valaistus. Ulkona todellisuus iskee vasten kasvoja, ja meikki on jo kerennyt vähän leviämään tuulessa ja tukka sekoittumaan.

Vierailija
2/8 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pultsari? Eipä tuohon voi mitään sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuijotat itseäsi peileistä ja muista heijastavista? Anna niiden olla ja kävelet vain.

Vierailija
4/8 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säikähdin joskus ohimennen peiliin katsoessani, että onpa kaunis, en heti tajunnut että se onkin minä:)

Vierailija
5/8 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrättekö miksi julkkiksilla on noin 20 tyyppiä jotka laittavat heidät edustuskuntoon? Se ei todellakaan ole helppoa laittautua oikeasti hyvänäköiseksi (olipa ikä tai koko mikä tahansa). Valaistuksesta, sävyistä, kuvakulmista. Esim kun poskipäihin pistetään bronzeria ja poskipunaa, väärä suunta saavat naaman näyttää joko likaiselta tai huonolta.

Vierailija
6/8 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrättekö miksi julkkiksilla on noin 20 tyyppiä jotka laittavat heidät edustuskuntoon? Se ei todellakaan ole helppoa laittautua oikeasti hyvänäköiseksi (olipa ikä tai koko mikä tahansa). Valaistuksesta, sävyistä, kuvakulmista. Esim kun poskipäihin pistetään bronzeria ja poskipunaa, väärä suunta saavat naaman näyttää joko likaiselta tai huonolta.

Älä viitsi. Kaunis on kaunis vaikka suoraan suihkusta märillä hiuksilla, ja erityisesti silloin.

Vierailija
7/8 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut, että itsensä tunteminen paremman näköiseksi kotona johtuu siitä, että kotona voin elää mielikuvitusmaailmassa, jossa vertailukohteita ei ole olemassa. Mutta kun astun ulos tai edes valmistaudun lähtöön, tiedostan että oikea ihminen voi nähdä minut, ja tunnen itseni rumemmaksi.

Jos olisin maailman ainoa ihminen, olisin myös maailman kaunein (toki myös rumin, mutta ei puhuta siitä). Yksin kotona voin olla se maailman ainoa ja kaunein. En siltikään sanoisi, että tunnen itseni huippumalliksi, ja tuo kauneuskin on liioittelua, mutta kuitenkin paljon paremman näköiseksi kuin silloin, kun vertaan itseäni realistisesti muuhun ihmiskuntaan.

Mutta ehkä tosiaan myös valaistus vaikuttaa.

Vierailija
8/8 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut, että itsensä tunteminen paremman näköiseksi kotona johtuu siitä, että kotona voin elää mielikuvitusmaailmassa, jossa vertailukohteita ei ole olemassa. Mutta kun astun ulos tai edes valmistaudun lähtöön, tiedostan että oikea ihminen voi nähdä minut, ja tunnen itseni rumemmaksi.

Jos olisin maailman ainoa ihminen, olisin myös maailman kaunein (toki myös rumin, mutta ei puhuta siitä). Yksin kotona voin olla se maailman ainoa ja kaunein. En siltikään sanoisi, että tunnen itseni huippumalliksi, ja tuo kauneuskin on liioittelua, mutta kuitenkin paljon paremman näköiseksi kuin silloin, kun vertaan itseäni realistisesti muuhun ihmiskuntaan.

Mutta ehkä tosiaan myös valaistus vaikuttaa.

Joo, mä ainakin olen kuvissa ihan normaalipainoinen, jos kuva on pelkästään minusta. Mutta annas olla, kun tulee verrokki viereen, niin voi Jeesus, mikä tankki mä olen! Tankki! En koe itseäni erityisen isoksi, enkä näe mitään makkaroita tai läskiä, kun katselen itseäni joko peilistä tai suoraan ylhäältä päin kohti varpaita, mutta sitten, kun joku on kuvassa vieressäni, olen yhtäkkiä kuin kahdelle jalalle nostettu porsiva emakko. Lähestulkoon räjähdän vaatteistani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan