Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

piiskaa

Vierailija
18.11.2014 |

Onko täällä joku nainen joka halua näyttää minulle kuinka se tuntuu saada piiskaa?Olen hurri,siis en saanut piiskaa mutta tiedän että te suomenkieliset saivat se ja minä haluan tiedä kuinka se tuntui saada piiskaa?Otti se kipeä?Onko se kirveli eli poltti?Olen 55 v mies Vöyryltä!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä mennä ulos ja otta koivuvitsa piska pallit hyvin ja tulla kertoma meille miltä tuntu.

Vierailija
2/6 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vöyri! Eikä vöyry

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä näet että tarvitsen piiskaa kun en osa kirjoita mitään oikein!

Vierailija
4/6 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä olen piiskanut minua itse tuhatta kertaa sen jälken kun olin 15 v ja äitini yritti kertoa minulle kuinka se tuntui saada piiskaa koivuvitsalla koska hän oli saanut koska hänen mummo joka kasvatti häntä oli 1800 luvulta luki tuo että se joka vitsaa säästää lastensa vihaa mutta se olisi mukava tuntea kun joku muu piiskasi minua ei vaan itse!

Vierailija
5/6 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:46"]

Onko täällä joku nainen joka halua näyttää minulle kuinka se tuntuu saada piiskaa?Olen hurri,siis en saanut piiskaa mutta tiedän että te suomenkieliset saivat se ja minä haluan tiedä kuinka se tuntui saada piiskaa?Otti se kipeä?Onko se kirveli eli poltti?Olen 55 v mies Vöyryltä!

[/quote]

Sine antanu naisille piiskaa? Sine hullu mies, istu sine kurku päälle ja housut pois. Sinä vielä pyytää vaimo lykkämä se kurkku sinne enmpi.

Vierailija
6/6 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä on vaikea ymmärä mitä sinä tarkoitat mutta minä haluan että joku ankara dominoiva ilkeä nainen muuttaa tänne ja annaa minulle piiskaa joka päivä että en tarvitse piiskata minua itse!